2019-03-01, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude

Nu fick du mig att sjunka till din nivå, men men.

Välkommen. Men okej, fattar dina åsikter. Vi hör väl olika.
Citera
2019-03-01, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grammofontratt
Välkommen. Men okej, fattar dina åsikter. Vi hör väl olika.

Tack! Jag ska utforska denna psykoanalytiska del av mig själv.

Har jag fel i sak? Wahlberg är ju ren känslomänniska, som endast pratar hur det känns medan Tengwall pratar om hur det är.

Hurtig drar ju bara historier om sig själv som inte ger utrymme för instick som Martin måste rädda upp? Sedan kommer han med instick om mode då och då som kan vara intressant. Han kommer in en halvtimme sen och avbryter pågående samtal och dödar flowet.

Fanny har jag förstått att antingen så älskar man henne eller så hatar man henne. Men men.
Citera
2019-03-01, 17:42
Medlem
Jag får rysningar så fort Soneby försöker sig på en dialekt eller nån slags rinkebysvenska! Är man så urusel på imitationer så borde man väl veta det?? Varför försöker han ens? Dum i huvudet?
Citera
2019-03-01, 17:59
Medlem
Citat:
Tack! Jag ska utforska denna psykoanalytiska del av mig själv.

Har jag fel i sak? Wahlberg är ju ren känslomänniska, som endast pratar hur det känns medan Tengwall pratar om hur det är.

Hurtig drar ju bara historier om sig själv som inte ger utrymme för instick som Martin måste rädda upp? Sedan kommer han med instick om mode då och då som kan vara intressant. Han kommer in en halvtimme sen och avbryter pågående samtal och dödar flowet.

Fanny har jag förstått att antingen så älskar man henne eller så hatar man henne. Men men.

Jag skulle påstå att det finns fler lägen apropå Fanny.

Jag vet inte om det gör mig sinnessjuk men efter att ha kastat in pengar till AMK i många år ville jag bara tycka nåt. Jag tror många komiker kan växa in som habila medverkande, men ön så länge kan inga toppa eller matcha the originals och K.
Citera
2019-03-02, 16:38
Medlem
Citat:
Soneby har tappat vårdnaden, uppenbarligen ligger det någon hund begraven där för att dra en ordvits. Men var uppenbart att Martin inte var helt ärlig när han berättade det i podden. Var i gårdagens avsnitt i första timmen.

Är det verkligen Sonebys hund som han har pröjsat för? För när han pratar om Bodil säger han alltid det är "min hund" dvs i singular.

På ditt andra stycke, Daniel Sanchez förstår när han ska hålla käft? Oerhört många gånger han har avbrutit en konversation och alla andra har stannat upp för att förstå vad han menar, slutar oftast med några snabba ord och sedan avsluta med "de va inget"
Åfan. Tråkigt för Bodil att ha förlorat honom i alla fall, Martins ex borde tänkt på det. Guld att kunna ha en ägare att hängare att hänga med hela dagarna också. Han kanske inte kunde ta hand om henne ordentligt om han inte ens får ha deltidsvårdnad. Jag hade blivit så jävla ledsen.

Ännu en av amkarna som är på "spektrumet".
Citera
2019-03-02, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paygo
Åfan. Tråkigt för Bodil att ha förlorat honom i alla fall, Martins ex borde tänkt på det. Guld att kunna ha en ägare att hängare att hänga med hela dagarna också. Han kanske inte kunde ta hand om henne ordentligt om han inte ens får ha deltidsvårdnad. Jag hade blivit så jävla ledsen.

Ännu en av amkarna som är på "spektrumet".

Tveksamt att ens dela vårdnaden med ett barn när ena partnern förtalar en stup i kvarten i en av Sveriges största poddar.

Martin får helt enkelt skylla sig själv - han har verkligen inte hanterat denna situation på en mogen nivå. Riktigt barnsligt. Martin ska egentligen vara glad att hans ex inte anmäler henne för förtal. Återigen blir det lustigt hur han enligt egen benämning har "pluggat" juridik.

Edit: I två av Sveriges största poddar när han hängde ut henne i Värvet också. Ganska vidrig människa den där Soneby.
Senast redigerad av divadude 2019-03-02 kl. 16:46.
Citera
2019-03-03, 08:01
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Tveksamt att ens dela vårdnaden med ett barn när ena partnern förtalar en stup i kvarten i en av Sveriges största poddar.

Martin får helt enkelt skylla sig själv - han har verkligen inte hanterat denna situation på en mogen nivå. Riktigt barnsligt. Martin ska egentligen vara glad att hans ex inte anmäler henne för förtal. Återigen blir det lustigt hur han enligt egen benämning har "pluggat" juridik.

Edit: I två av Sveriges största poddar när han hängde ut henne i Värvet också. Ganska vidrig människa den där Soneby.

Jag har inte orkar följa AKM det senaste, men vad säger han om exet?

Han har väl en ny tjej som han verkar vara lycklig med?

Kanske dags att gå vidare i livet och sluta älta. Dock synd att bli av med Bodil. Det måste kännas.
Citera
2019-03-03, 10:15
Medlem
Citat:

Det bidrog säkert till att hon tog Bodil. Hon måste ha stått försäkrad och reggad på henne för att hon ska kunna göra så. Har han nämnt något om umgängesrätt? Exet måste trots Martins rövighet mot henne förstå att hon nu gjort Bodil mycket ledsen.
Hoppas bara att inte några galna kepsbeklädda fans försöker hundnappa tillbaka Bodil eller ger sig på exet. Martin tänker noll på hur han potentiellt bidrar till sånt.
Citera
2019-03-03, 13:38
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Jag har inte orkar följa AKM det senaste, men vad säger han om exet?

Han har väl en ny tjej som han verkar vara lycklig med?

Kanske dags att gå vidare i livet och sluta älta. Dock synd att bli av med Bodil. Det måste kännas.
Det är inget som ältas. Det var en gäst som frågade var Bodil är.
Citera
2019-03-05, 07:16
Medlem
Luckyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grammofontratt
Om jag skulle beskriva AMK för nån som

Fritte, David och Nisse är fortfarande helt fantastiska som sparringpartners, det blir alltid en nivå upp när nån av dem gästar. Albin är nog den femte beatlesmedlemmen i AMK, trots allt

Slutligen: fick en drömma skulle fyra-fem ur följande gäng alltid göra AMK – Sundin, Fritte, Nisse, K, Berglund, Albin, Simon G. (Och Soneby). Varför just dessa? Jo, de besitter förmågan till variation, språklig rikedom, allmänbildning, lyhördhet och nyfikenhet.

Spot on! Inget kan slå the glory days av gamla amk gänget sorgligt nog. Enda personen som kunde läggas in i drömfemman är Isak jansson imo samt berglund som programledare alltid
Citera
2019-03-05, 08:57
Medlem
Igår diskuterades Jonatan Unge angående hans bittra tal på humorgalan och Martin hintade att det fanns legitim anledning till det. Han frågade de andra ifall informationen redan var ute men vågade tillslut inte berätta.
Vad tror ni det handlade om? Vad jag förstått det så är det slut med Nanna och Unge väl? Kan det ha något med det att göra? Har t.ex Nanna dumpat för någon ny i komikersvängen?
Citera
2019-03-05, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanon
Igår diskuterades Jonatan Unge angående hans bittra tal på humorgalan och Martin hintade att det fanns legitim anledning till det. Han frågade de andra ifall informationen redan var ute men vågade tillslut inte berätta.
Vad tror ni det handlade om? Vad jag förstått det så är det slut med Nanna och Unge väl? Kan det ha något med det att göra? Har t.ex Nanna dumpat för någon ny i komikersvängen?

Enligt denna tråd; (FB) Jonathan Unge? Så har Nanna börjat dejta Mr Cool...

Citat:
Ursprungligen postat av tjocknorris
Jag såg inte fel när jag såg de två hångla efter inspelningen av ''Måndag''
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in