Citat:
Ursprungligen postat av
Grammofontratt
Må så vara men var har jag fel i sak?
Ja, både att samtalen brukar cirkulera kring Felicia Jackson gör inte henne till en flowkiller... Utan hon är den som skapar "flow" i samtalen, sedan kan man givetvis tycka vad man vill om det.
Branne förstår jag inte ens varför du nämner, då han uttalat inte vill vara med i AMK något mer.
Hurtig är snarare en "flow-killer" som gång på gång drar innehållslösa historier om sig själv som varken bjuder in till samtal eller är underhållande. Som när han pratade i fem minuter om att han reste till fjällen för att äta på resturang...
Jörgen Lötgård och Erik Ekstrand har väl endast gästat två gånger, märkligt att ens ta med dom.
Tengwall och Wahlberg om du menar han Lidingökillen som verkar tro att han är född i Handen är snarare två motsatspoler.
Fanny Aggazi är en "flow-killer" av rang, gång på gång avbryter hon ett pågående samtal med att stamma fram något krystat inlägg. Att Brenning och Fanny är lika är dock slående sant, skillnaden är att Brenning hellre är tyst än att döva alla andra för att få sin röst hörd.
Nu fick du mig att sjunka till din nivå, men men.