2019-03-04, 20:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EnDodTiger
Hur vet du det?

En man kan ju våldta en kvinna utan glidmedel. En läkare kan undersöka inne i ett spädbarns vagina. Då säger det sig självt att en vuxen man med våld kan penetrera en liten flicka.
Citera
2019-03-04, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelmans
Flera har påpekat att AE flyttat runt årligen. För två år sedan så införskaffade han en 40 är gammal husvagn. Planer på att bosätta sig på annan plats alt. möjlighet att fly, eller en vanlig husvagnssemester i sin ensamhet?

Kanske skulle användas för övernattning på resejobb?

Men kan ju lika gärna vara en runkstuga eller jaktkoja..
Citera
2019-03-04, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honeybadger
Jag var i kontakt med Anders när han bodde i Fjärås. Kommunalanställd med nyligen hitflyttad thailändsk fru. Lite creepy så här i efterhand..

Vad jobbade han med där?
Citera
2019-03-04, 20:36
Medlem
Thorsten_Flincks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelmans
Flera har påpekat att AE flyttat runt årligen. För två år sedan så införskaffade han en 40 är gammal husvagn. Planer på att bosätta sig på annan plats alt. möjlighet att fly, eller en vanlig husvagnssemester i sin ensamhet?

Jag har kollat hans nr på google hittar inget matnyttigt, inte ens en gammal blocketannons. Han är inte ansluten till swish. Han verkar verkligen ha levt ofgrid.
Citera
2019-03-04, 20:37
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Jag var i kontakt med Anders när han bodde i Fjärås. Kommunalanställd med nyligen hitflyttad thailändsk fru. Lite creepy så här i efterhand..

Beskriver du MGM nu, eller åter igen någon från Galenskaparna?
Citera
2019-03-04, 20:37
Avslutad
Citat:

Ditt inlägg är ett av de mest intressanta i tråden hittills, vore tacksam om du vill berätta mer.

Edit: läste nyss om din Galenskaparna-trollning, så nu är ditt inlägg inte lika intressant längre.
Senast redigerad av Raymond-Chow 2019-03-04 kl. 20:47.
Citera
2019-03-04, 20:39
Medlem
Venators avatar
Citat:

Med tanke på att du alldeles nyss trollade tråden med en bild på Anders Eriksson från Galenskaparna får du gärna fylla på med något substantiellt som ökar trovärdigheten i vad du skriver...
Citera
2019-03-04, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a987
Du är i gott sällskap här på Flashback när det gäller äckliga inlägg.

Det går förstås att våldta ett barn utan glidmedel, om man struntar i att hon får väldigt ont, vilket man troligen gör om man har drabbats av en organisk psykos.

Varför undrar man om sånt? Du har inte haft en 8-årig dotter va? Räcker det inte med att veta att han spräckte skallen och trasade sönder hennes underliv? Är du peddo som funderar på vidrigheter? Väx upp!!
Citera
2019-03-04, 20:41
Medlem
Pestoleras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeinah
And*rs *riksson, * = E.
Även om han kanske är ett monster med ett vanligt namn känns det ändå sådär att skriva utan * innan han är dömd.
Glöm inte mellannamnet Stig
Citera
2019-03-04, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnythingGoes
Vem bryr sig om han hade en psykos eller inte? Om han är skyldig ska han sitta inspärrad tills han drar sitt sista andetag, om man nu bestämt måste gå efter lagboken. Jag (och många jag känner) har haft psykoser - ingen har våldtagit några barn under dessa.

Absolut så. Många tycks gilla att klistra pedofil i pannan på honom.
När jag läser om vad han har gjort så känns den "diagonsen" helt oviktig.
Han är ett MONSTER. En man som pga av psykiska defekter bortom all räddning bara kan klassas som GALEN och inget annat. En varelse som samhället måste befria oss ifrån för gott.
Citera
2019-03-04, 20:44
Medlem
zeinahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pestolera
Glöm inte mellannamnet Stig

Stämmer, slarvigt av mig.
Stig är väl dessutom först, eller det kanske varierar beroende på vart man tittar.
Citera
2019-03-04, 20:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Du tror inte att omgivningen skulle ha märkt om en psykotisk människa valsade runt före- och efter dådet?

Nä du. Psykoser funkar inte så att man passande nog får dem under 10 minuter i skogsbrynet och sedan är man som vanligt igen.

Han kan ha fått en organisk psykos som varade en längre tid, men som INTE märktes tydligt av omgivningen. Läs nedan:

"och beroende på var i hjärnan påverkan sker och vilken signalsubstans som berörs kan psykosen påminna mer om schizofreni, vanföreställningssyndrom eller bipolär sjukdom."
Källa: https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Organisk_psykos

Maniska personer eller schizofrena personer lägger man INTE alltid märke till.

Citat:
Ursprungligen postat av NewWorldDisorder
Jag vet inte hur du definierar "lurpassa". Men står man intill en cykelväg, inne bland buskage, träd, whatever, och sen snabbt drar in ett barn som kommer cyklandes förbi så anser jag att man har lurpassat på henne.

En frisk människa gör inte så här. Så där talar ju brottets karaktär för att han inte är frisk, eller var frisk. Någonting sa han till flickan eftersom hon senare kunde berätta för polisen att han talade svenska utan någon dialekt eller brytning. Så det talar även för att ingen hjärnblödning hade uppkommit hos GM. Sluta försvara honom, ditt äckliga jävla kräk.

Han kanske gick på samma väg som henne, och så slog det slint i hans huvud när han såg henne.

Att han har pratat med henne säger ju INGENTING. Han kan ha sagt tex "hur gammal är du?", och då kan han ändå vara förvirrad. Så vad sa han?

Du anklagar ju honom, då måste jag få försvara honom. Det är så det fungerar i ett rättsäkert samhälle.

Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Det finns öht inget som tyder på att GM verkat under en tillfällig psykos och det vore väl rätt ovanligt när det kommer till liknande fall?

Du har säkert en diger lista på liknande överfall som stärker din tes?

Finns det något som tyder på att GM INTE verkat under en organisk psykos?

Nej, brott under tex maniska och schizofrena psykoser är INTE ovanligt, och dessa sjukdomar kan vara omärkliga och bryta ut plötsligt och gå över på en dag.
Och sök på Google efter "organic psychosis crime", här är ett resultat:

"CONCLUSIONS:
Individuals hospitalized for schizophrenia and men hospitalized with organic psychosis have higher rates of arrests for violence than those never hospitalized. This relationship cannot be fully explained by demographic factors or comorbid substance abuse."
Källa: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10807490
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in