2019-03-03, 18:38
Medlem
Snälla låt Myggan vila i frid och visa lite respekt.
Vi vinner inget av att tjafsa och bråka om hans död. Oavsett hur full han var och oavsett om han skrek hatramsor, det spelar ingen roll.

Sluta tjafsa om det.
Och ni får gärna sluta ta upp hans bortgång varje gång det händer något på "scenen", då det inte har något med aktuella händelser att göra.
Senast redigerad av banjonisse 2019-03-03 kl. 18:40.
Citera
2019-03-03, 20:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dasspojken
Bajen visste att mestadels va vanligt folk. En del i kgb som inte va där skäms, bo skäms. Pinsamt. Även hört att några i bajen kommer bli klippta, rejält. Snackas inte om någon heder, sparka tills dom inte rör på sig längre. Ha så kul 😎

Trams. Samma story varje gång. Se till och ta hand om J nu när han behöver hjälpen som bäst. Dock inte du. Du har ingen anknytning till DFG.
Citera
2019-03-03, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JanLilja
Vilket rent skitsnack.
Oprovocerat kan du bara glömma. Alla som känner personen som blev dömd vet att ingen som sköter sitt skulle blivit drabbad.
Även de andra som var närvarade intygar att det inte gick till så.

Tragisk utgång utan tvekan. Men sluta ljug i detta ämnet någon gång

Personen som blev dömd, Niclas Mirro Wallentinsson som döpte dottern Olympia på stadion, har ensam gjort mer för att smutsa ner HIF än någon människa i historien.

Om du känner honom så vet du att han är dömd för att ha slagit en sejdel i ansiktet på en kvinnlig ordningsvakt.

Liksom diverse narkotikabrott.

Fin kille...
Citera
2019-03-03, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Ja, det är 100% sanning, vad har du att säga om det?

34 dfg/dy blev precis håååååkeysupportrar.
Sedan att attack med stenar aldrig är bra.
Citera
2019-03-04, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
Ungefär den informationen jag också har (även om min siffra ligger lite lägre). Varför reflekterar ingen gårdare över det?

Hur som helst, stenarna tycker jag inte hör hemma (förutom mot kravallpolis.)
Håller med dig, ingen nämner överhuvudtaget grabbarna som var medresenärer nu även kallade hockeysupportrar.
Citera
2019-03-04, 01:01
Medlem
osterbybruks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn
Hur som helst, stenarna tycker jag inte hör hemma (förutom mot kravallpolis.)
Håller med dig, ingen nämner överhuvudtaget grabbarna som var medresenärer nu även kallade hockeysupportrar.

Det ska överhuvudtaget aldrig förekomma stenkastning mot såväl ordningsmakt eller supportrar ditt betydelselösa vänstermongo
Senast redigerad av osterbybruk 2019-03-04 kl. 01:25.
Citera
2019-03-04, 03:20
Medlem
Hem_bränts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiggeSpringnota
I en annan del av Sverige våldtas cirka 20 svenska kvinnor per dag av importerat folk.
Ni sitter på nätet och pratar fotbollslag och huliganism. Vilka jävla cirkustomtar ni är.
Och du har väl kört ut alla våldtäktsmännen till skogen och klippt dom, eller smiskat på dom så jävligt att dom blivit invalider för livet.. jävla mupp.
Citera
2019-03-04, 04:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baphometboy
Personen som blev dömd, Niclas Mirro Wallentinsson som döpte dottern Olympia på stadion, har ensam gjort mer för att smutsa ner HIF än någon människa i historien.

Om du känner honom så vet du att han är dömd för att ha slagit en sejdel i ansiktet på en kvinnlig ordningsvakt.

Liksom diverse narkotikabrott.

Fin kille...

Du menar att en enskild incident ska göra honom till en sådan hemsk människa för klubben? Snälla... Alla slag som utdelats genom åren på högriskmatcher, så va detta ren otur.

Hur tror du brottsregistret ser ut på majoriteten av folket som skriver i denna tråd eller tillhör firmorna?
Lite droger gör dig inte till en avskyvärd människa för den delen.
Citera
2019-03-04, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JanLilja
Du menar att en enskild incident ska göra honom till en sådan hemsk människa för klubben? Snälla... Alla slag som utdelats genom åren på högriskmatcher, så va detta ren otur.

Hur tror du brottsregistret ser ut på majoriteten av folket som skriver i denna tråd eller tillhör firmorna?
Lite droger gör dig inte till en avskyvärd människa för den delen.

Jag har kollat din post-historik nu och kan bara konstatera att du är en något utvecklingsstörd mytoman.

Med vänner och ”beskyddare” som du behöver denna oförvitlige samhällsmedborgare inga fiender. Hälsa till Satan, vi hörs...;0)

Åter till topic: snart blir det skjutningar mellan firmorna. Horvraken visar vägen. Kom ihåg vem som skrev det först.
Citera
2019-03-04, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osterbybruk
Det ska överhuvudtaget aldrig förekomma stenkastning mot såväl ordningsmakt eller supportrar ditt betydelselösa vänstermongo

Vänstermongo hit och dit. Förstå att om polisen misshandlar en kamrat så antar jag att grabbarna backar sin kamrat (så var det tidigare). Om då en sten eller bröstspark är väl befogat gentemot ordningsmakten. Det är min åsikt, säger inte att du ska hålla med mig.

Men Vänstermongo? Så långt ifrån...
Citera
2019-03-04, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baphometboy
Jag har kollat din post-historik nu och kan bara konstatera att du är en något utvecklingsstörd mytoman.

Med vänner och ”beskyddare” som du behöver denna oförvitlige samhällsmedborgare inga fiender. Hälsa till Satan, vi hörs...;0)

Åter till topic: snart blir det skjutningar mellan firmorna. Horvraken visar vägen. Kom ihåg vem som skrev det först.

Hört det där också, men jag basunerar inte ut det på flashback.
Sedan om det är den enda lösningen, kör.
Men onödigt att polisen ska få höjda anslag pga av något som skrivs på flashback. "Den tysta vargen får sitt byte, men inte den som ylar"
Citera
2019-03-04, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Håll käften, att du ens försvarar detta med att hamna i attackposition bevisar ditt svaga intellekt. Du tycker alltså att julgranar och brudar ska stå till svars för en helt annorlunda attack som dem inte var inblandade i....

Herregud, du är så jävla hjärndöd att det finns inte.

Vet du ens varför DFG inte lyfter på luren mot Bajen? Nä, tänkte väl det för att Bajen är smuts rakt igenom. De är gift i Sveriges scen.
Nu är inte jag insatt i huligankulturen men vad fan är "smuts" för efterblivet uttryck? Lär ni er inte svenska längre i skolorna? Gissar att du är en invandrare från förorten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in