2019-03-03, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn
Är det verkligen sanningen som du basunerar ut nu!?

Ja, det är 100% sanning, vad har du att säga om det?
Citera
2019-03-03, 11:07
Medlem
Svenska scenen är bara pinsam, full med vänsterluffare och blattar som inte kan slåss.
Bättre var det förr när personerna faktiskt hade koppling till laget!
Citera
2019-03-03, 11:46
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn
Några grabbar!?
Om jag säger att 34st grabbar i olika åldrar som kallar sig Dy/dfg m.m fanns ombord, känns den siffran igen?
Ungefär den informationen jag också har (även om min siffra ligger lite lägre). Varför reflekterar ingen gårdare över det?
Citera
2019-03-03, 13:32
Medlem
Bra att det vevas. Men varför varför kliver inte sk grabbar ut och tar fighten? FB klev ut till entrén med rådjursögon 2 ggr mot WM. Förutom 1grabb. Nu Dfg. Varför dressas och gaddas och spela Allan om man inte vill slåss,,
Citera
2019-03-03, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ochvemedu
Varför dressas och gaddas och spela Allan om man inte vill slåss,,

Har man tagit fajten - och förlorat - då kan man sällan rädda upp situationen i efterhand på internet. Tar man däremot inte fajten alls, då sitter man i en väldigt bra sits att kunna rädda ansiktet i efterhand genom en massa babbel in absurdum. Tuppkammen är viktigare än att det egentligen smäller.
Citera
2019-03-03, 16:20
Medlem
Runjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baphometboy
Din jävla horunge.

Du vet inget om vad som hände vid dråpet. Det finns HIF-vittnen som direkt motsäger dina sagor.

Jo jag vet. Var inget dråp heller. Vart vållande till annans död och misshandel. Och ja, det var tragiskt för alla inblandade, det skojar jag inte bort. Men...

Glömde nämna att Stefan, förrutom sin promillehalt runt 2, även var grovt överviktig, vilket försvagade hans hjärta och spelade in på utfallet av slaget och det efterföljande fallet.

Stanna i buren på skansen din jävla djurgårds-apa.

Återigen, bra jobbat Bajen!
Citera
2019-03-03, 16:25
Medlem
Terror-Ister-Bands avatar
Vad ar det med DFG och folk ifran Ghana?
Citera
2019-03-03, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runju
Jo jag vet. Var inget dråp heller. Vart vållande till annans död och misshandel. Och ja, det var tragiskt för alla inblandade, det skojar jag inte bort. Men...

Glömde nämna att Stefan, förrutom sin promillehalt runt 2, även var grovt överviktig, vilket försvagade hans hjärta och spelade in på utfallet av slaget och det efterföljande fallet.

Stanna i buren på skansen din jävla djurgårds-apa.

Återigen, bra jobbat Bajen!

Haha.

Du måste vars ganska ensam om att försvara ett oprovocerat och dödligt överfall på en full och helt oförberedd familjefar.

Hoppas karma hinner ifatt dig och din knarkande människospillra till idol...;0)
Citera
2019-03-03, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baphometboy
Haha.

Du måste vars ganska ensam om att försvara ett oprovocerat och dödligt överfall på en full och helt oförberedd familjefar.

Hoppas karma hinner ifatt dig och din knarkande människospillra till idol...;0)

Vilket rent skitsnack.
Oprovocerat kan du bara glömma. Alla som känner personen som blev dömd vet att ingen som sköter sitt skulle blivit drabbad.
Även de andra som var närvarade intygar att det inte gick till så.

Tragisk utgång utan tvekan. Men sluta ljug i detta ämnet någon gång
Citera
2019-03-03, 17:55
Medlem
Bajen visste att mestadels va vanligt folk. En del i kgb som inte va där skäms, bo skäms. Pinsamt. Även hört att några i bajen kommer bli klippta, rejält. Snackas inte om någon heder, sparka tills dom inte rör på sig längre. Ha så kul 😎
Citera
2019-03-03, 18:02
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dasspojken
Bajen visste att mestadels va vanligt folk. En del i kgb som inte va där skäms, bo skäms. Pinsamt. Även hört att några i bajen kommer bli klippta, rejält. Snackas inte om någon heder, sparka tills dom inte rör på sig längre. Ha så kul 😎
Menar du som man skulle göra med AB för några år sedan, där man tom postade dödsannons?!
Citera
2019-03-03, 18:24
Medlem
Varenda gång är det samma visa. "Granar och brudar" på plats, ojämna nummer, övertramp från det ena eller andra hållet som berättigar att man själv beter sig som svin och röjer loss på krogar och oskyldiga.

Om det ändå vore testosteronstinna 15-åringar som stod för tramset, men det sitter fullvuxna män och beter sig så här på nätet. Det är klart att motståndarna är "horungar", "smuts" etc. Ni beter er ju likadant oavsett vilket lag ni "stödjer" och sitter och kastar skit på ert eget beteende. Om ni inte ens kan respektera er själva måste ni ju inse hur lite respekt alla utanför er bubbla har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in