2019-03-03, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PolisBatikhexan
Nej det börjar inte på W
Börjar den på; A,B,C,D,E,F,G,H,I,J,K,L,O,P,Q,R,S,T,U,V,-,Y,Å,Ä eller Ö?
Citera
2019-03-03, 11:46
Medlem
PolisBatikhexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars-Inge-Kalla
Börjar den på; A,B,C,D,E,F,G,H,I,J,K,L,O,P,Q,R,S,T,U,V,-,Y,Å,Ä eller Ö?
Jag vet inte med säkerhet vad pedofilens efternamn börjar på. Jag har ett förslag till GM och hans namn börjar inte på W. Jag är så pass osäker så jag vill inte avslöja mer. Imorgon vet vi med säkerhet

edit. Jag har sparat kandidatens fb , är det han så blir det en fullständig outning imorgon
Citera
2019-03-03, 11:46
Medlem
JayDee78s avatar
Citat:
Oavsett om det är denna eller inte så ger han mig dåliga vibbar.
Mycket yngre ryska som han fått barn med för inte så länge sen. Gillar att flasha och visa upp. En fin fasad utåt men han är dömd för brott, nåt skumt är det med han...

Han yrke får mig att tvivla.... Tror personligen att det inte är den man du GISSAR på...

Vänta tills imorgon, hatar detta halv uthängande av folk...
Senast redigerad av JayDee78 2019-03-03 kl. 11:50.
Citera
2019-03-03, 11:50
Medlem
VWazzs avatar
Sanningen kommer alltid fram. Längtar så in i helvete tills dubbelmordet i Linköping får liknande genombrott!
Citera
2019-03-03, 11:50
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Det finns en som är lite hetare än andra. Han bodde i Hovås, Askim 1990, född i Mölndal. Han är dömd för brott, rätt ålder, vanligt förnamn, lite ovanligare efternamn...
Det kostar 90 kr att köpa domen, vetefan om jag har lust...

Han bor idag i LERUM. Gift med en ryska...

Är 90 kronor hela veckopengen?

Lägg av att hänga ut folk du TROR är pedofiler
Citera
2019-03-03, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayDee78
Han yrke får mig att tvivla.... Tror personligen att det inte är den man du GISSAR på...

Vänta tills imorgon, hatar detta halv uthängande av folk...
En advokat som har en rysk gnoa som fru! Finns int på kartan över Västergötland.
Citera
2019-03-03, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenHundkex
Förvisso off topic, men läste precis nedanstående artikel och häpnade, kan strafflindring (minska strafftiden) även för den aktuella förövaren i tråden bli aktuell?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/G1Vvjx/70-aring-far-straffrabatt-for-sexovergrepp-mot-barn-ar-for-gammal

Alltså - hur fan är det möjligt och acceptabelt att en våldtäktsman får strafflindring pga att brotten ägde rum "för längesedan" (i fallet som länkas till skedde övergreppen 2008-2011) och att han idag är 70 år och är lite skröplig? So what! Låt fanskapet bokstavligen kasta in handduken i sin fängelsecell?

Kan tänka mig att de resonerar väll säkert så att man inte åtalar samme person(lighet).
Att man rent naturligt kan ha utvecklats sedan det skedde...?
Jag vet inte, kanske låter dumt men jag håller med... gör man något såpass hemskt får man fan va beredd att få betala konsekvenserna när som helst, livet ut.
Man har ju ändå paserat en gräns som visar väldigt tydligt vilka slags moraliska gränser man är kapabel att överstiga.
Citera
2019-03-03, 12:00
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VWazz
Sanningen kommer alltid fram. Längtar så in i helvete tills dubbelmordet i Linköping får liknande genombrott!
Ja, eller hur. Har man gjort liknande 'familjesökning' på det DNA som finns i Linköping? Om inte - varför?
Citera
2019-03-03, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HectorDaiquiri
"Kul" att läsa den här tråden. Ett vidrigt svin har våldtagit en åttaårig flicka, spräckte skallen på henne och trasade sönder underlivet i rena skräcköverfallet a la Anders Eklund. Nu har man hittat honom tack vare att polisen får söka på närstående släktingar när en annan person DNA-topsas. Obegripligt att detta inte tillåtits tidigare, men visst.

Vad ser man då? Jo, massa tragiska frithetsfronten-typer och andra "frihetsvurmare", säkert piratpartister eller liknande, som gråter, fullkomligt gråter, över vilken integritetskränkning det är. Snart är Kina här! 1984!

Ni är fan helt otroliga och börjar kännas mer och mer otidsenliga. Ni tror ni är 'moderna' och har förståelse för IT-samhällets skuggsidor med massiv övervakning och annat. Men det är ni inte, ni känns mest kategoriska och dogmatiska likt gammelkommunister från 70-talet. Ni är MOT allt som har med digital brottsbekämpning att göra. Sanningen är att DNA och IT har gett polisen och samhället extremt bra och effektiva verktyg att sätta dit brottslingar, det ska helt klart användas fullt ut. Någon skrev som "dystopi" här att vi borde topsa hela befolkningen. Ja, det borde vi. Kan man sätta dit såna här människor och andra undviker vi att nästa 8-åring mördas. Vi bor i Sverige, vi kommer inte bli nya Kina, vi kommer inte bli en diktatur, däremot kommer vi sätta fast mördare, terrorister, pedofiler, våldtäktsmän och andra fiender till vårt samhälle med DNA och massiva datasökningar i DNA. Ni lever i det förflutna, ni verkar tycka att poliser ska arbeta som Sherlock Holmes och leta fingeravtryck med vitt pulver och monocle.

Gå tillbaka och läs tråden igen. Men försök denna gång att ha hjärnan inkopplad och förstå det du faktiskt läser. I så fall hittar du nog ingen som tyckte det var ett problem att polisen fick tråla sitt DNA-register.

Debatten är om alla människor - även oskyldiga - skall vara sökbara.

Argumentera inte om du inte har kapacitet att förstå det du läser. Blir bara dumt.
Citera
2019-03-03, 12:02
Medlem
Märkligt att ingen här vet namn på MGM, vissa tidningar verkar ha full koll sedan typ fredags...Ofta kommer svaren snabbare här
Citera
2019-03-03, 12:02
Medlem
Citat:
Oavsett om det är denna eller inte så ger han mig dåliga vibbar.
Mycket yngre ryska som han fått barn med för inte så länge sen. Gillar att flasha och visa upp. En fin fasad utåt men han är dömd för brott, nåt skumt är det med han...
Kanske hårfästet på Aftonbladets blurrade bild skulle stämma på honom men tror att det bäst inte hänga ut honom än. Tids nog kommer det fram.
Citera
2019-03-03, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Märkligt att denna osympatiska figur inte sexuellt förgripit sig på sina egna barn/bonusbarn. Var det en tillfällig pedofil, grov våldtäkt?
Och hur vet du det? Finns mycket i samhället som aldrig kommer ut på grund av skam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in