2019-03-01, 16:58
Bannlyst
Ja, för alla som vill veta varför dessa muppar censurerar ämnet är det ju bara titta på alla globjords bevis som postats i min tråd.

Ni är inget annat än mänsklighetens förrädare.
Citera
2019-03-02, 00:00
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turtleexpress
Ja, för alla som vill veta varför dessa muppar censurerar ämnet är det ju bara titta på alla globjords bevis som postats i min tråd.

Ni är inget annat än mänsklighetens förrädare.

Det finns en befintlig tråd i ett alldeles utomordentligt passande forum där du kan dryfta dina frågeställningar och funderingar. Använd den så är problemet löst.

Problemet med dig, som jag uppfattar det, är att du envisas med att skapa ett flertal trådar i olika forum för att försöka maximera exponeringen trots att du fått förklarat för dig att den typen av teorier som du är anhängare av hör hemma under kategorin "Alternativa teorier". Utöver det så har du en ful ovana att prångla ut en massa intetsägande Youtube-länkar i parti och minut utan tillhörande förklaringar - ett riktigt otyg.

Hade det handlar om censur så hade du överhuvudtaget inte fått diskutera dina hjärtefrågor här, men det får du ju faktiskt mer än gärna göra - MEN du ska hålla dig till för ämnet avsett forum och sluta spilla över på andra helt oskyldiga och opassande ställen.

admin5
Citera
2019-03-02, 00:14
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Platttråden skulle ju funka ypperligt, att du får svar från "tråkiga npc" (vad det nu är) spelar ingen som helst roll.

Det är inte en rättighet att ha "sin egen" tråd på Flashback.

Joho? (FB) Egna texter: noveller och lyrik turtleexpress skulle kunna lägga sina poster i en tråd i det forumet.
Citera
2019-03-02, 09:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Det finns en befintlig tråd i ett alldeles utomordentligt passande forum där du kan dryfta dina frågeställningar och funderingar. Använd den så är problemet löst.

Problemet med dig, som jag uppfattar det, är att du envisas med att skapa ett flertal trådar i olika forum för att försöka maximera exponeringen trots att du fått förklarat för dig att den typen av teorier som du är anhängare av hör hemma under kategorin "Alternativa teorier". Utöver det så har du en ful ovana att prångla ut en massa intetsägande Youtube-länkar i parti och minut utan tillhörande förklaringar - ett riktigt otyg.

Hade det handlar om censur så hade du överhuvudtaget inte fått diskutera dina hjärtefrågor här, men det får du ju faktiskt mer än gärna göra - MEN du ska hålla dig till för ämnet avsett forum och sluta spilla över på andra helt oskyldiga och opassande ställen.

admin5
Då är erat problem löst ja. Nu erkänner du att jag inte har en hel forum del.

Jag har bytt forum del för att alla slänger den, jag har inte öppnat fler på samma gång. Och jag har visst förklaring till länkarna.
Ni har bjudit in mig med era falska reklam och sen slösat min tid.

I alternativa teorier får man göra trådar som "jag förklarar universum" men jag fick inte gör "jag förklarar världen", rättvist? Jag skiter i om du inte lagligt behöver erkänna ordet censur, jag anklagar er inte för censur utan för rövhålleri.(jo visst har jag sagt att ni censurerar också)
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Joho? (FB) Egna texter: noveller och lyrik turtleexpress skulle kunna lägga sina poster i en tråd i det forumet.
Jag slår vad, 10kr, jag får inte.
Tack för ditt uppenbart bra tips.
Senast redigerad av turtleexpress 2019-03-02 kl. 09:44.
Citera
2019-03-02, 10:01
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare

Trådstartarna där äger fortfarande inte den "egna" tråden.
Citera
2019-03-02, 10:06
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Då är erat problem löst ja. Nu erkänner du att jag inte har en hel forum del.

Jo, du har visst en hel forumdel. Problemet är dock att du inte förstår att du inte kan starta flera trådar om samma ämne då det bryter mot 0.02.

Du ältar FE, klarar inte av motargument i befintlig tråd och försöker därför mångla ut dina synpunkter annorstädes. Det är inte tillåtet, det måste du inse.

Btw så skulle du ju söka dig någon annan stans. Verkar inte som det.
Citera
2019-03-02, 12:46
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
då blir det platt jord tråden och där översvämmas jag av teorier från tråkiga npc.

Men ingen tvingar dig att läsa de inläggen. Ignorera dem och svara bara på de inlägg som intresserar dig istället.
Citera
2019-03-02, 13:09
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
då blir det platt jord tråden och där översvämmas jag av teorier från tråkiga npc.

Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Men ingen tvingar dig att läsa de inläggen. Ignorera dem och svara bara på de inlägg som intresserar dig istället.

Exakt, och detsamma gäller överallt. Finns det en befintlig tråd ska diskussionen föras där. Det finns aldrig någon ursäkt för att starta en ny tråd om samma sak i samma forumdel och än mindre på något helt annat ställe hur vag, som nämns här, eller hur stark trådstarten än må vara.

Ett ämne, en tråd. Det är inte svårare än så.

Att vissa inlägg i en tråd inte passar är inget som helst argument för att man ska få starta en ny.
Citera
2019-03-03, 01:32
Bannlyst
Citat:

I plattjord tråden hänger vissa människor, det är deras svar jag får nöja mig med, och det är deras svar jag inte känner mig nöjd med, det är ett stort ämne och för att få så bra svar som möjligt behöver man så många ögon som möjligt
Citera
2019-03-03, 01:39
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
I plattjord tråden hänger vissa människor, det är deras svar jag får nöja mig med, och det är deras svar jag inte känner mig nöjd med,

Du är alltså missnöjd med den uppmärksamhet och det intresse som plattjords-diskussioner väcker i dagsläget.

Citat:
det är ett stort ämne och för att få så bra svar som möjligt behöver man så många ögon som möjligt

Och därför väljer du att spamma andra forumdelar med plattjords-trådar.

Låter som om det är dags att utforma nån form av Annonsblockering emot dig.
Citera
2019-03-03, 01:53
Bannlyst
Citat:
Du är alltså missnöjd med den uppmärksamhet och det intresse som plattjords-diskussioner väcker i dagsläget.

Och därför väljer du att spamma andra forumdelar med plattjords-trådar.

Låter som om det är dags att utforma nån form av Annonsblockering emot dig.
Jag har lagt tråden och diskussionen i rätt forum del.
Citera
2019-03-03, 02:57
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:
I plattjord tråden hänger vissa människor, det är deras svar jag får nöja mig med, och det är deras svar jag inte känner mig nöjd med, det är ett stort ämne och för att få så bra svar som möjligt behöver man så många ögon som möjligt

Oavsett så är det den tråden du hädanefter ska parkera dina alster i.

Vi tar en titt på dina trådstarter:

(FB) Hjälp, jag ser jorden som platt
(FB) Diskriminering mot platt jordare?
(FB) Diskriminering mot platt jordare? svar på tilltal.
(FB) En problematisk syn på världen
(FB) Censur mot platt jord.
(FB) Diskriminering mot "platt jordare".
(FB) flashback censurerar censuren på platt jord
(FB) att se jorden som platt, kan va problematiskt.
(FB) En vetenskaplig syn på platt jord och rund jord.
(FB) Kända musiker som sjunger om platt jord.
(FB) Empiriska metoder angående jordens form.
(FB) Varför censurera diskussion om jordens form?

Drar du inga som helst slutsatser av dina trådstarter och vad som sedan sker med dem?

Du har nu åtminstone fått tydligt förklarat för dig var någonstans du får diskutera dina hjärtefrågor, följer du de instruktionerna så är allt frid och fröjd. Men skulle du däremot få för dig att fortsätta i samma gamla fotspår som du hittills gjort så kommer våra vägar att skiljas.

admin5
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in