2019-03-02, 23:29
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Bemanna harpunerna!

Säga vad man vill men det måste vara riktigt starka jeans om de håller för den där valen
Äsch var inte sån nu BODY POSITIVITYYYYYYY är stort i USA, och som vi vet vill ju Sverige gärna vara del av USA.
2019-03-02, 23:38
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ompiliompi
Claes Malmberg. Och Svullo gjorde väl någon reklam. PG(där satt den!), Teliapappan, Jerry, Rocky(Vasakronan). Nog är det vanligare , och osynligare, med män som saknar fördelaktigt utseende.

Fast då är de ju där för att man ska skratta åt dem. Här förväntas man känna respekt.
2019-03-03, 00:58
Medlem
sneakydudes avatar
För helvete, flytta tråden till MGB... Reaktionerna på instagram är ju hysteriskt roliga, vilket helvete de måste ha att hinna radera allt haha. Vilken jävla bild, stor humor!
2019-03-03, 01:03
Medlem
HerrGickhans avatar
Vem bryr sig, reklam är överskattat. Att ni orkar uppröras, måste finnas ett eget liv att ta hand om i stället eller?
2019-03-03, 01:49
Medlem
Mosbulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
En mer motbjudande kvinna (nåja) är svår att hitta.

Kvinna?
2019-03-03, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gawds
Verkar som om Lindex inte lärde sig något av Audi, Kakan är tillbaka i reklambranschen med den kanske VÄRSTA studiobild jag sett i mitt liv.

https://www.instagram.com/p/BuY0Z9nD7TB/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=15aqks4bvfvmb

det är "marknadsföringsfolk" som är ansvariga för att dra igång kampanjer och det är en grupp som har ultralåg intelligens, det är därför man blir "marknadsförare" för att det är den enklaste nischen av de alla på en ekonomihögskola. Man BS sig igenom nålsögat och det är därför bottenskrap som feministen som hatar män dyker upp i kampanjer. Eftersom det är manshatande marknadsförare med låg IQ som använder en manshatande feminist ska man som man inte handla på Lindex. Man ska bojkotta Lindex och alla företag som äger Lindex och man ska bojkotta alla som sitter i ledningen och de företag de representerar och approvat att en manshatare ska anställas.
2019-03-03, 02:00
Medlem
sneakydudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosbulle
Kvinna?

En hen-varelse framavlad i SVT’s katakomber, uppfödd på en puré bestående av likdelar från vita medelålders män, bregott och chips, som under årtionden indoktrinerats och tränats till svartbältesnivå i pk-trams för att slutligen släppas ut på gator och torg för att sprida det statliga evangeliet om mångfald, manshat och jävligt illasittande brallor...

Kanske passar bättre..?
2019-03-03, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gawds
Verkar som om Lindex inte lärde sig något av Audi, Kakan är tillbaka i reklambranschen med den kanske VÄRSTA studiobild jag sett i mitt liv.

https://www.instagram.com/p/BuY0Z9nD7TB/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=15aqks4bvfvmb

ser ut som hon har en inre röv och en yttre röv hahaha
2019-03-03, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelle_snusk
Jag brukar hålla emot dem som bara klankar på tjejer för att de är tjejer etc, men denna gången... Jag blev inte våldsamt uppeggad av bilden om man säger så.
Vaddådå?
Tycker bilden var het (även om jag inte tycker kakan är särskilt söt) och jag är glad att det är så få snubbar som gillar tjockisar, då blir det fler till mig!
2019-03-03, 05:09
Medlem
PK-befriads avatar
Har Lindex anställt en professionell demoraliseringsjude för att sköta marknadsföringen?
2019-03-03, 05:34
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
En hen-varelse framavlad i SVT’s katakomber, uppfödd på en puré bestående av likdelar från vita medelålders män, bregott och chips, som under årtionden indoktrinerats och tränats till svartbältesnivå i pk-trams för att slutligen släppas ut på gator och torg för att sprida det statliga evangeliet om mångfald, manshat och jävligt illasittande brallor...

Kanske passar bättre..?

Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Har Lindex anställt en professionell demoraliseringsjude för att sköta marknadsföringen?

Nu har det spårat ur va? Jag tycker inte Kakan är attraktiv - som jag skrev tidigare i tråden - men ta i lagom. Drevet blir lätt löjligt och man kan gissa att ni inte är så mycket vackrare själva.
2019-03-03, 05:56
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude

Kanske passar bättre..?
Vilket guldkorn till inlägg. Träffande.

Citat:
Ursprungligen postat av pelle_snusk
Nu har det spårat ur va? Jag tycker inte Kakan är attraktiv - som jag skrev tidigare i tråden - men ta i lagom. Drevet blir lätt löjligt och man kan gissa att ni inte är så mycket vackrare själva.
PK-media har spårat ur för länge sedan. Man kan bara beskåda spektaklet på avstånd och garva.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in