2019-03-02, 20:46
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-mail
Absolut inte. Men kommentarerna här är väldigt kränkande.
Att vara sympatisk själv är ju knappast hennes starkaste sida så att spy galla över monstret är som sig bör .
2019-03-02, 20:47
Medlem
En mer motbjudande kvinna (nåja) är svår att hitta.
2019-03-02, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Att vara sympatisk själv är ju knappast hennes starkaste sida så att spy galla över monstret är som sig bör .

Jag tror att folk skulle ha skrivit dessa kommentarer oavsett om hon är sympatisk eller inte.
2019-03-02, 20:50
Medlem
Det är ändå tur att de fotograferade henne bakifrån så vi slapp se hennes nunna. T.o.m. Lindex tycks ha begränsningar på vad de visar. Visst ökar sådana personer själva marknadsföringen, men ökar det försäljningen?
2019-03-02, 20:58
Avstängd
KaptenHundkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falskmustaren
Den människan är ju dock yrkesfet och har gjort det till sitt varumärke. Så nog fan är det självvalt.

Därtill har hon gjort just hat mot vita män till sitt signum - så nog fan får hon förbereda sig på att de hon spyr ut sitt hat mot i statligt finansierad propagandamedia - faktiskt ger tillbaks med samma mynt.

Fråga hur familjerna till de i Malexander -99 avrättade poliserna Olle Borén och Robert Karlström upplevde Kakans hatande mot dessa och hyllande till mördarna - huruvida familjerna upplevde Kakmonstrets uttalande då.

Jo håller väl med om ditt resonemang kring yrkesfetma. Intressant ordval - ett svenskt nyord? Absolut, Kakan drabbas väl lite av karma - de hon häcklar, häcklar även tillbaka, och vice versa. Bra eller anus - ingen aning?
2019-03-02, 21:02
Avstängd
KaptenHundkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ompiliompi
Claes Malmberg. Och Svullo gjorde väl någon reklam. PG(där satt den!), Teliapappan, Jerry, Rocky(Vasakronan). Nog är det vanligare , och osynligare, med män som saknar fördelaktigt utseende.

Ja du har rätt - jag hade lyckats radera de där reklamklippen du nämner. Har för mig att Vasakronan-Rocky var oerhört kul när det begav sig.

Gjorde inte den där tyske fotbollstränaren med oklar hockeyfrilla någon reklam också - har för mig att han hade en rejäl kalaskula - eller han kanske bara var kort i rocken lite satt.
2019-03-02, 21:07
Medlem
är det säkert att det är hon ??
2019-03-02, 21:14
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ompiliompi
Claes Malmberg. Och Svullo gjorde väl någon reklam. PG(där satt den!), Teliapappan, Jerry, Rocky(Vasakronan). Nog är det vanligare , och osynligare, med män som saknar fördelaktigt utseende.

Skillanden är väl den att dom ej visa upp sina feta rövar eller sina kroppar i tighta kläder
2019-03-02, 22:09
Medlem
Lydans avatar
Näe, det här måste vara parodi. Så här långt kan det inte ha gått.

Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Det är ändå tur att de fotograferade henne bakifrån så vi slapp se hennes nunna.

Vad menar du? Det är ju en stor jävla röv på bilden. Vänta... Ah, det är alltså hennes bakdel? Jag kollade bara en snabbis, och det såg ut som ansiktet först. Fick zooma in för att se någon skillnad.
2019-03-02, 22:44
Medlem
STABILO99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Men skriv en varningstext för i helvete

VARNING: BILDEN INNEHÅLLER MATERIAL SOM KOMMER UPPFATTAS SOM GRAVT STÖTANDE!

Antar att man går stenhårt för att få negativa reaktioner och extra uppmärksamhet genom det. Så mitt råd är att skratta åt dom och välja andra butiker och få andra att göra likadant.

För helvete, missade ditt inlägg. Blev skärrad, en fet jävla kossa med sitt celuliterfyllda feta arlse uppe i vädret. Måste nog spy lite.
2019-03-02, 22:53
Medlem
pinger99s avatar
Jag hade inte vetat att det varit kakan om inte för den här tråden.
(å andra sidan jag inte sett bilden alls om det inte varit för den här tråden...)

Om man kan undvika det intellektuella så kan man faktiskt komma långt med
kvinnor av den här kalibern.
2019-03-02, 23:08
Bannlyst
Way to go Lindex promota fetman! Mer diabetes mer fetmarelaterade sjukdomar åt folket!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in