Citat:
Ursprungligen postat av
Viktim
Sluta lek med ord. Att jobba 12 timmar om dagen för att finansiera hela familjen är att ta hand om sitt barn. Att ta hand om barnet är inte koncentrerat till att byta blöjor.
Det är PUA filmerna på youtube jag snackar om. Det enda dessa killar gör är att med starkt självförtroende gå fram till tjejer och fråga efter deras nummer, dock är det betydligt lättare sagt än gjort för många killar. Detta gillar inte feminister av någon underlig anledning. Min teori är att radikala feminister inte gillar tanken av att män jagar kvinnor. Man skulle kunna säg att dessa killar planterar ett intresse hos dessa tjejer. I den feministiska utopin så vill man säkert att kvinnor i princip bara ska peka på en kille och automatiskt få hans intresse, män ska aldrig självmant söka sig till det intresset då det skulle ses som ett ofredande i (radikala)feministers ögon.
Sedan undrar jag varför du sätter ord i munnen på mig? jag har aldrig skrivit att kvinnor inte dras till fysisk skönhet, enbart att män dras till det mer än vad kvinnor gör, uppenbarligen.
Nej, det är att jobba 12 timmar om dagen. Betydligt smartare är att även låta morsan jobba lite och dela på omsorgen om barnen samt fixa stålarna till familjen.
PUA taktiken har varit att bete sig illa och därmed dra uppmärksamhet till sig. För inte så länge sen hade vi en debatt om detta, med någon sådan PUA talare som "tipsade" om att ta strupgrepp på kvinnor skulle vara en bra "taktik" få kvinnor på. Sjukt om du frågar mig.
Ingen kvinna med vett ger ut sitt telefonnummer till en vilt främmande kille, ursäkta men så "naiva" är alltså inte tjejer. Hur skulle det vara om killar 1. lär sig tänka lite rationellt kring vad tjejer kan tänkas gilla?
2. Inte är så jävla desperata efter fitta eller ONS? Sluta prioritera att ligga runt, för att sen sitta på FB och gnälla över att tjejer ligger runt. 1.!!! som sagt.
Nej män dras mer till att knulla runt som idioter med i princip vad/ vem som helst. kvantitet framför kvalitet.och nej det dras inte tjejer till lika mycket, vi dras till kvalitet framför kvantitet. Väldigt förenklat.