2019-02-28, 07:54
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det fanns ingen skyldighet hos telefonoperatörer att spara information om obesvarade samtal. Gjorde operatören det, eller fick Torgny svar?

Låt Singlestar svara på frågorna. Ingen behöver dina motfrågor.
Citera
2019-02-28, 07:56
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Låt Singlestar svara på frågorna. Ingen behöver dina motfrågor.
Jag svarar så mycket jag vill. Operatören hade inte skyldighet att spara uppgifter om ett obesvarat samtal, så det är uppenbart att Torgny fick svar. Annars hade inte uppringningen synts i någon telefonlista.
Citera
2019-02-28, 08:07
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Jag svarar så mycket jag vill. Operatören hade inte skyldighet att spara uppgifter om ett obesvarat samtal, så det är uppenbart att Torgny fick svar. Annars hade inte uppringningen synts i någon telefonlista.

Passa dig du, jag vet mer om de två samtalen än vad du tror. Singlestar ljuger och är ett lika stort troll som du.
Citera
2019-02-28, 08:11
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Passa dig du, jag vet mer om de två samtalen än vad du tror. Singlestar ljuger och är ett lika stort troll som du.
Berätta om samtalen så kanske du blir trodd, annars utgår jag från att du ljuger som vanligt.
Citera
2019-02-28, 08:16
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Berätta om samtalen så kanske du blir trodd, annars utgår jag från att du ljuger som vanligt.

Lägg ner din barnsliga attityd. Singlestar påstår att sambon ljuger. Det är han som ska bevisa det. Nu vet jag att han inte kan det så tagga ner lite gubbe.
Citera
2019-02-28, 08:29
Medlem
habets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Det är så tydligt att Emma inte kommer ihåg. Det framkommer i förhören om att hon och T diskuterar om fallet. T trasslar in sig rejält i HR när han ska förklara citat från Emmas förhör.
Emma säger t.o.m i sista förhöret att hon inte minns.

Nu var det ö.h.t. inte det jag frågade dig om.

Frågan var:
Hur skulle T kunna vara säker på att inte Emma skulle komma ihåg att det var han som slog henne?

Svara på den istället för en massa annat tjafs!
Citera
2019-02-28, 08:36
Medlem
habets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Så du ifrågasätter att vi inte skall få ta reda på varför Torgny ljög?

Vad är det du vill dölja?

Jo, vi har förstått att du säger att T ljög men nu har du även påstått att jag ljugit här i tråden så nu vill jag reda ut den frågan.

Jag har frågat dig vilken av de tre påståendena det var som du inte sagt här i tråden men det kan du tydligen inte svara på!

Kan det vara så att t.o.m. 'SingleStar' ljuger?
Varför ska vi då tro på den användaren?

Så länge du inte svarar på mina frågor så får vi nog se dig som att du trollar.
Citera
2019-02-28, 08:43
Medlem
habets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Vem i Sverige har dömts för mord enbart på indicier?

Jag blandar inte bort korten, nu skall vi gå till grunden med varför Torgny ljög så inåt helvete. Jag märker att ni besväras av att Torgny har ljugit.

Du kan själv begära ut allt material om ni vill. Det gjorde jag. Ju fler som får tillgång till det desto mer ifrågasätter man att Christine borde ha dömts för dubbelmordet.

Ni som inte vill läsa in er på allt material kommer att förbli okunniga. Förstår du inte det?

Jo, du blandar bort korten "så in i helvete".

Frågan var varför ni "kunniga" inte fick till en ny rättegång. Hur går det med det? Ni har ju så mycket material!

Förresten, nu har du väl skrivit 10 inlägg idag om att T ljuger och undrar varför han gör det. 'Draifos' har ju försök att få till en debatt med dig om just det här varför han ljuger men den nappar du inte på.
Varför då?
Citera
2019-02-28, 08:48
Medlem
Combivals avatar
Citat:

Du kan få ett litet smakprov:

Tor*ny har i förhör uppgett att han fick två anonyma samtal som han inte svarade på dagen
08-03-17 när han satt hemma och arbetade. Enligt Hellsing så ringdes H*llberg upp två
gånger från PoB, tfnnr 0589-12288, i Arboga kl 12.51 och 13.03 och vid de tidpunkterna
noteras ingen samtalstid.
Senast redigerad av Combival 2019-02-28 kl. 08:52.
Citera
2019-02-28, 08:54
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Du kan få ett litet smakprov:

Tor*ny har i förhör uppgett att han fick två anonyma samtal som han inte svarade på dagen
08-03-17 när han satt hemma och arbetade. Enligt Hellsing så ringdes H*llberg upp två
gånger från PoB, tfnnr 0589-12288, i Arboga kl 12.51 och 13.03 och vid de tidpunkterna
noteras ingen samtalstid.
Dåså, då vet vi att obesvarade samtal inte registrerades, så Torgny måste ha fått svar när han ringde tillbaka och därmed vet han vem som ringde.
Citera
2019-02-28, 08:58
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Dåså, då vet vi att obesvarade samtal inte registrerades, så Torgny måste ha fått svar när han ringde tillbaka och därmed vet han vem som ringde.

Obesvarade samtal registreras. Sluta ljug! Jag har mer men inväntar Singlestars försvarstal.
Citera
2019-02-28, 09:28
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av habet
Jo, du blandar bort korten "så in i helvete".

Frågan var varför ni "kunniga" inte fick till en ny rättegång. Hur går det med det? Ni har ju så mycket material!

Förresten, nu har du väl skrivit 10 inlägg idag om att T ljuger och undrar varför han gör det. 'Draifos' har ju försök att få till en debatt med dig om just det här varför han ljuger men den nappar du inte på.
Varför då?

Jag skulle inte lägga för mycket vikt vid vad skribenten Single Star påstår om bevis som finns. Denne höll på likadant i Linda Chen-tråden där pratade om hur mycket bevis denne funnit och att det arbetades på en ny rättegång.
Det har hänt nada avseende Mats Alm sen dess.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in