2019-02-28, 00:20
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Du menar fortsätta med att kvinnor inte har rösträtt och att män styr alla livsnödvändiga system?

Vissa kvinnors rösträtt borde ifrågasättas. Framförallt underklassens kvinnor som saknar bildning och upplysning. Ja, män ska nog fortsätta att dominera det som har att göra med våldsmonopol och teknologi. Missförstå mig inte, det betyder inte att kvinnor som är lämpliga ska utestängas. Tvärtom, de ska välkomnas. Men de ska tävla på samma villkor som män.
Senast redigerad av WordWarrior 2019-02-28 kl. 00:22.
Citera
2019-02-28, 00:29
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Vissa kvinnors rösträtt borde ifrågasättas. Framförallt underklassens kvinnor som saknar bildning och upplysning. Ja, män ska nog fortsätta att dominera det som har att göra med våldsmonopol och teknologi. Missförstå mig inte, det betyder inte att kvinnor som är lämpliga ska utestängas. Tvärtom, de ska välkomnas. Men de ska tävla på samma villkor som män.

Vad tycker du om att kvinnor är ute i armén och strider? Det var otänkbart under nästan hela mänsklighetens historia.
Citera
2019-02-28, 00:35
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Vad tycker du om att kvinnor är ute i armén och strider? Det var otänkbart under nästan hela mänsklighetens historia.

Kvinnor strider inte, de sköter trossen på sin höjd. Jag har själv gjort militärtjänst och vistats i delar av världen med mördande hetta i öknen, och med människor som vill döda mig. Var förbandsläkare. De försökte döda oss ganska bra också. AK, pansarfordon, skottsäkra västar och hjälmar hjälpte oss. Kan inte rekommenderas till gemene man. Kvinnor är i genomsnitt mindre lämpade för sådan verksamhet. Samma sak gäller transor.
Senast redigerad av WordWarrior 2019-02-28 kl. 00:39.
Citera
2019-02-28, 02:38
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Kvinnor strider inte, de sköter trossen på sin höjd. Jag har själv gjort militärtjänst och vistats i delar av världen med mördande hetta i öknen, och med människor som vill döda mig. Var förbandsläkare. De försökte döda oss ganska bra också. AK, pansarfordon, skottsäkra västar och hjälmar hjälpte oss. Kan inte rekommenderas till gemene man. Kvinnor är i genomsnitt mindre lämpade för sådan verksamhet. Samma sak gäller transor.

Jag glömde att nämna amerikanskt flygunderstöd via radio. Det var ju helt avgörande när krypskyttarna kom. De bombade skiten ur allt!

Nu återgår vi till att överge svenska kvinnor! Det är ju det som är topic.
Citera
2019-02-28, 03:19
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:

Bland "underklassens" slödder räknar jag även in männen. IQ- test kanske?

Det övriga, är det verkligen att vara konservativ? På dig har det hela tiden låtit som om du är extremkonservativ, men detta var ju ganska meh....

Om du någonsin ger dig på en politisk karriär så är mitt bästa tips att tona ner snacket om fri fitta till alla. Det snacket har många luckor som du aldrig kommer kunna fylla, inte i samhället som vi känner det nu. Dessutom korrumperar det många mäns själar som blir sexberoende med mera.
Senast redigerad av Jenny9 2019-02-28 kl. 03:24.
Citera
2019-02-28, 03:33
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Bland "underklassens" slödder räknar jag även in männen. IQ- test kanske?

Det övriga, är det verkligen att vara konservativ? På dig har det hela tiden låtit som om du är extremkonservativ, men detta var ju ganska meh....

Om du någonsin ger dig på en politisk karriär så är mitt bästa tips att tona ner snacket om fri fitta till alla. Det snacket har många luckor som du aldrig kommer kunna fylla, inte i samhället som vi känner det nu. Dessutom korrumperar det många mäns själar som blir sexberoende med mera.

Underklassen män är väldigt utsatta. Ingen räknar med dem. De är rostbältets hjältar som drabbats av globaliseringens bieffekter.

Extremkonservativ? Jag? Jag förstår inte. Jag är konservativ, låt vara en ganska radikal sådan, men det ligger i tiden...

Fri fitta åt alla!
Citera
2019-02-28, 03:38
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Underklassen män är väldigt utsatta. Ingen räknar med dem. De är rostbältets hjältar som drabbats av globaliseringens bieffekter.

Extremkonservativ? Jag? Jag förstår inte. Jag är konservativ, låt vara en ganska radikal sådan, men det ligger i tiden...

Fri fitta åt alla!

Alright!!!

Fri negerkuk och arabkuk åt alla!!

Hell yeah!
Citera
2019-02-28, 03:45
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Fri negerkuk och arabkuk åt alla!!

Ta för er. Det är ett läkemedel med svåra biverkningar.
Citera
2019-02-28, 03:51
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ta för er. Det är ett läkemedel med svåra biverkningar.

Tror du det är rika judar som ligger bakom?
Citera
2019-02-28, 03:59
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Tror du det är rika judar som ligger bakom?

Hehe! Jenny är du också vaken? Bara det ger ju vissa pluspoäng som kan fästas på den ena blygdläppen.

Judars makt kan du läsa om i många andra forum. Själv har jag fått insikter jag själv innerst inne inte ville ha. Sanningen gör ont ibland. Även jag kan vakna i mitt vaknande. Man ska aldrig stänga av sig helt. När jag reggade mig här för tio år sedan så tyckte jag att invandringskritikerna var galningar. Nu vet jag bättre! Bara ett exempel.

Nu talar vi svenska kvinnor. De är ännu mer lurade än svenska män.
Citera
2019-02-28, 04:29
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Hehe! Jenny är du också vaken? Bara det ger ju vissa pluspoäng som kan fästas på den ena blygdläppen.

Judars makt kan du läsa om i många andra forum. Själv har jag fått insikter jag själv innerst inne inte ville ha. Sanningen gör ont ibland. Även jag kan vakna i mitt vaknande. Man ska aldrig stänga av sig helt. När jag reggade mig här för tio år sedan så tyckte jag att invandringskritikerna var galningar. Nu vet jag bättre! Bara ett exempel.

Nu talar vi svenska kvinnor. De är ännu mer lurade än svenska män.

Nä jag är inte vaken, det finns så otroligt många källor jag aldrig kommer få tillgång till. Håller med om att man ska vara beredd på förändring, för ändras gör det ju.

Det överlåter jag åt dig, experten.
Senast redigerad av Jenny9 2019-02-28 kl. 04:35.
Citera
2019-02-28, 04:35
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Nä jag är inte vaken, det finns så otroligt många källor jag aldrig kommer få tillgång till. Håller med om att man ska vara beredd på förändring, för ändras gör det ju.

Det överlåter jag åt dig, experten.

Vi män håller alltid koll. Det ligger i generna. Det är därför ni kvinnor lever idag. Vi håller koll. Dygnet runt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in