Evas STorebror "Tobbe" i Adam och Eva, kommer inte ihåg vad han heter har gjort väldigt mycket grejer då. var ju med i Bert, han var ju han fotbollsnörden i klassen med jättemycket tandställning
Sarah Dawn Finer var ju med i Melodifestivalen för några veckor sen och jobbar även som röstcoach. Hon hade en ganska stor roll i "Bert den sista oskulden" (filmen) och var typ statist (klasskompis till Bert eller nåt liknande) i tv-serien.
Detta var i mitten på november, jag hade sökt jobb som personlig assistent och skulle nu med en annan arbetssökande till personen som behövde hjälp. Det var jag, han och företaget som hade hand om oss personliga assistenter. I alla fall, i bilresan dit så snackade vi lite, och frågade vad vi pysslade med annars. Det visade sig att det var Åke och jag som tävlade om jobbet!
Jag fick det. Jag sade upp mig några dagar senare.
Sarah Dawn Finer var ju med i Melodifestivalen för några veckor sen och jobbar även som röstcoach. Hon hade en ganska stor roll i "Bert den sista oskulden" (filmen) och var typ statist (klasskompis till Bert eller nåt liknande) i tv-serien.
Finns det några bilder på henne från den tiden då hon var med i serien?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!