2019-02-27, 11:19
Medlem
Hursomhelst så är ju säkert snorungar som fått betalt av honom för att göra skitjobbet. Så några skitungar torskar säkert och han går fri
Citera
2019-02-27, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skjutglader
Vem är den där 28åringen? Om han kan få fram så mycket varor har han säkert hållit på ett tag. Och om han har pengar att betala springpojkar för att knäppa sina polare så är han inte helt okänd även om han inte är dömd.
Jag känner också att det är något som inte riktigt funkar i det här resonemanget. Svarja verkar sitta på så mycket info om denne person och hans metoder att Svarja antingen är i 28-åringens krets, ljuger om allt eller så är den här killen inte alls så okänd som det påstås. Skulle en person som bott i Bro känna till väldigt mycket och polisen ingenting, trots att han är knarkkung, köper mord och agerar både bankir och indrivare? Nja, låter långsökt.
Citera
2019-02-27, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svarja
Japp Kungsängen ligger max 10 min med bil från bro

Är det här svar på min fråga var den rike 28-åringen bor? Partiet var väl på väg till honom eller från honom?
Varför skriver du här din info, av någon specifik anledning?
Citera
2019-02-27, 14:13
Medlem
svarjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CatAteFish
Jag känner också att det är något som inte riktigt funkar i det här resonemanget. Svarja verkar sitta på så mycket info om denne person och hans metoder att Svarja antingen är i 28-åringens krets, ljuger om allt eller så är den här killen inte alls så okänd som det påstås. Skulle en person som bott i Bro känna till väldigt mycket och polisen ingenting, trots att han är knarkkung, köper mord och agerar både bankir och indrivare? Nja, låter långsökt.

långsökt men det låter helt otroligt den dagen ni läser och ser på nyheterna om honom så kommer ni att tro det jag skriver om honom. Han äger inte allting själv han och hans grabbar som delar på allt, skrev det tidigare. Polisen vet säkert något om 28 åringen men ingenting har hänt sen 10 år tillbaka? han har inte åkt fast för nånting! skriver jag ner hans namn så kommer alla veta vem jag pratar om och då kommer han 100 % åka fast !
Citera
2019-02-27, 14:20
Medlem
svarjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Är det här svar på min fråga var den rike 28-åringen bor? Partiet var väl på väg till honom eller från honom?
Varför skriver du här din info, av någon specifik anledning?

han bor i bro, partiet var på väg från honom. det skulle levereras med bilar söder ut. Jag skriver svaren för ni frågar och ingen annan skulle skriva sånt om just honom.
Citera
2019-02-27, 15:45
Medlem
Nu är ju en snubbe född 1995 hemmahörande i Kungsängen gripen. Finns väl bara en idiot i Kungsängen som är född -95 som är tillräckligt inavlad för att skjuta folk. Har ej namn bekräftat så väntar med det.

Då det är två olika dagar som det sköts på kan det vara en till gripen, lite oklart än så länge om det är en eller två gripna.
Citera
2019-02-27, 15:48
Medlem
Citat:
långsökt men det låter helt otroligt den dagen ni läser och ser på nyheterna om honom så kommer ni att tro det jag skriver om honom. Han äger inte allting själv han och hans grabbar som delar på allt, skrev det tidigare. Polisen vet säkert något om 28 åringen men ingenting har hänt sen 10 år tillbaka? han har inte åkt fast för nånting! skriver jag ner hans namn så kommer alla veta vem jag pratar om och då kommer han 100 % åka fast !
Räkna med att polis läser den här tråden, så tänk på vad du skriver ut.

Med tanke på att Bro inte har någon egen polisstation så kan jag tänka mig att det är en ganska optimal ort att verka i som knarklangare på lite högre nivå. Nära med bil till Stockholm och de klassiska förorterna, men ändå ganska off.
Citera
2019-02-27, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKetaTack
Räkna med att polis läser den här tråden, så tänk på vad du skriver ut. .......

Tänk att det finns folk som just av den anledningen skriver här, liten differens med det att själv knalla till närmsta station och berätta, vittna etc. - Vad kan nu det tänkas leda till - ond bråd död?
Citera
2019-02-27, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argeneau
Nu är ju en snubbe född 1995 hemmahörande i Kungsängen gripen. Finns väl bara en idiot i Kungsängen som är född -95 som är tillräckligt inavlad för att skjuta folk. Har ej namn bekräftat så väntar med det.

Då det är två olika dagar som det sköts på kan det vara en till gripen, lite oklart än så länge om det är en eller två gripna.

Låter hoppgivande! Det är ju i Kungsängen de "kungliga" förväntas bo! Och varför skulle "varukorgen" annars hittats där om den nu inte var på väg från "grossisten".
Senast redigerad av cactaceae 2019-02-27 kl. 16:18. Anledning: Felstavning
Citera
2019-02-27, 16:55
Medlem
svarjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKetaTack
Räkna med att polis läser den här tråden, så tänk på vad du skriver ut.

Med tanke på att Bro inte har någon egen polisstation så kan jag tänka mig att det är en ganska optimal ort att verka i som knarklangare på lite högre nivå. Nära med bil till Stockholm och de klassiska förorterna, men ändå ganska off.
även om polisen läser elr inte så kommer de ändå inte veta vem jag menar
Det är därför det har körts i 10 år utan att åka fast
Citera
2019-02-27, 17:05
Medlem
Citat:
även om polisen läser elr inte så kommer de ändå inte veta vem jag menar
Det är därför det har körts i 10 år utan att åka fast
Klart de inte vet till 100%, men så många 28-åringar i Bro som stämmer på dina beskrivningar kan det inte finnas. Även fast folk inte har blivit dömda så flyger de inte helt under radarn.
Citera
2019-02-27, 20:05
Medlem
Colosss avatar
Han fyllde 29 idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in