Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Väldigt förenklade resonemang här helt i enlighet med forumdelens övriga standard. Tackar för ännu ett "allt är kvinnors fel" inlägg. Jag drar slutsatsen att männen har varit blåögda lata idioter som inte orkat lyfta arslet ur soffan och sköta sin del av avtalet.
Du är en av den i procenten mycket vettiga kvinnor i Sverige av vad jag sett vad du skriver.
Ta inte illa vid vad jag skriver, jag är hur mycket du än tvivlar på din sida.
Att du hamnar i ett pressat försvarsläge ibland och skriver dumma saker bortser jag från.
(det gör jag också).
Tyvärr är du otroligt naiv som röstar på "M", de driver fortfarande globalistpolitik med "öppna era hjärtan" som bas bland deras politikertoppar i partiet.
Tillbaka till hur vi röstar, se på denna länk och tala om för mig huvudorsaken till varför vi befinner oss i situation "irreparable".
https://www.flashback.org/sp66798614
Nu spelar det väl mindre roll vems fel det är då utvecklingen är irreversibel men vill ändå påpeka vad som sker när ett lands män och kvinnor går helt olika vägar. Förstår helt enkelt inte hur dum ni (majoriteten kvinnor) kunde vara som istället för att försvara Sveriges gränser tillsammans med era män blev nyttiga idioter till ett etablissemang som nu förstör landet för evigt.
Sverige är historiskt en parentes i att "gå under" som civilisation, en mikroskopisk nation som blev instegslandet att offras i globalisternas multikultiprojekt. Kanske kan vi föregå med avskräckande exempel för övriga länder för då var väl ändå inte allt förgäves?.
Vissa band kommer stärkas men många brytas och förpassas till historiens öde. Många, så många kommer dock få lida svårt för dessa val som är gjorda för vi har bara börjat skrapa på ytan av det helvete som väntar då ekonomin inom en obestämd framtid inte bär upp mer.
Någon skrev ett klokt inlägg tidigare, Sverige har historiskt varit ett fattigland och kommer så åter bli.
Det mest förödande är att hela sammanhållningen är bryten på individnivå, det kombinerat med en massiv och förödande massinvandring från kulturer som är minst kompatibla med Sverige och dess många gånger utspårade "frihet", en frihet som i sig är nog för att få civilisationer att gå under.
Nej tyvärr tjejer/kvinnor, ni fick all frihet och ansvar ett land någonsin kunde ge er. Tyvärr så kunde ni inte axla ansvaret under denna frihet. Ni hade edens lustgård men kunde inte sluta och frossa i frukterna och får snart skörda fattigdomen som tomma åkrar ger, den här gången med en kriminalitet som kommer föra landet ner till sydafrikansk apartheidstandard och det är etnisk Svenska som kommer offras, det kommer globalisterna se till med militär hjälp om så behövs.