2019-02-27, 14:18
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kronartskocka
Varför måste du nämna att de är kvinnliga politiker? Tror du att deras åsikter kring IS krigare kommer från vad som finns mellan benen på dem? Åsikter som kan uppfattas som vansinniga finns hos båda könen och alla samhällsgrupper, helt irrelevant vilket kön dem har.

Gällande just IS-frågan finns det dessutom manliga politiker som gjort liknande uttalanden.
Citera
2019-02-27, 14:19
Medlem
ArthurMorgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viktim
Knappast 1/3 utländska tjejer på Tinder. Betydligt färre än så.
Beror helt på var du bor.
Citera
2019-02-27, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArthurMorgan
Beror helt på var du bor.
Inte ens i stora invandrartäta städer är det 1/3 invandrartjejer.
Citera
2019-02-27, 15:40
Medlem
Mess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Väldigt förenklade resonemang här helt i enlighet med forumdelens övriga standard. Tackar för ännu ett "allt är kvinnors fel" inlägg. Jag drar slutsatsen att männen har varit blåögda lata idioter som inte orkat lyfta arslet ur soffan och sköta sin del av avtalet.

Du är en av den i procenten mycket vettiga kvinnor i Sverige av vad jag sett vad du skriver.
Ta inte illa vid vad jag skriver, jag är hur mycket du än tvivlar på din sida.
Att du hamnar i ett pressat försvarsläge ibland och skriver dumma saker bortser jag från.
(det gör jag också).

Tyvärr är du otroligt naiv som röstar på "M", de driver fortfarande globalistpolitik med "öppna era hjärtan" som bas bland deras politikertoppar i partiet.

Tillbaka till hur vi röstar, se på denna länk och tala om för mig huvudorsaken till varför vi befinner oss i situation "irreparable". https://www.flashback.org/sp66798614

Nu spelar det väl mindre roll vems fel det är då utvecklingen är irreversibel men vill ändå påpeka vad som sker när ett lands män och kvinnor går helt olika vägar. Förstår helt enkelt inte hur dum ni (majoriteten kvinnor) kunde vara som istället för att försvara Sveriges gränser tillsammans med era män blev nyttiga idioter till ett etablissemang som nu förstör landet för evigt.

Sverige är historiskt en parentes i att "gå under" som civilisation, en mikroskopisk nation som blev instegslandet att offras i globalisternas multikultiprojekt. Kanske kan vi föregå med avskräckande exempel för övriga länder för då var väl ändå inte allt förgäves?.

Vissa band kommer stärkas men många brytas och förpassas till historiens öde. Många, så många kommer dock få lida svårt för dessa val som är gjorda för vi har bara börjat skrapa på ytan av det helvete som väntar då ekonomin inom en obestämd framtid inte bär upp mer.

Någon skrev ett klokt inlägg tidigare, Sverige har historiskt varit ett fattigland och kommer så åter bli.
Det mest förödande är att hela sammanhållningen är bryten på individnivå, det kombinerat med en massiv och förödande massinvandring från kulturer som är minst kompatibla med Sverige och dess många gånger utspårade "frihet", en frihet som i sig är nog för att få civilisationer att gå under.

Nej tyvärr tjejer/kvinnor, ni fick all frihet och ansvar ett land någonsin kunde ge er. Tyvärr så kunde ni inte axla ansvaret under denna frihet. Ni hade edens lustgård men kunde inte sluta och frossa i frukterna och får snart skörda fattigdomen som tomma åkrar ger, den här gången med en kriminalitet som kommer föra landet ner till sydafrikansk apartheidstandard och det är etnisk Svenska som kommer offras, det kommer globalisterna se till med militär hjälp om så behövs.
Senast redigerad av Mes 2019-02-27 kl. 15:47.
Citera
2019-02-27, 16:43
Medlem
Messerschmittzs avatar
Gifte mig för mer än tjugo år sedan och en dag så dog denna lycka tyvärr i sjukdom.Funderade på att börja leta efter en ny kvinna men något hade hänt där ute i samhället för fasiken vad folk var snobbiga och överlägsna i sin egen förträffliga ensamhet som singel samtidigt som de ville ha allt det där i form av gemenskap mellan könen så länge man inte behövde lyfta ett finger för att få det att fungera.Fattade absolut inte vad som hade hänt och gör det väl fortfarande inte ha ha ... Har numera bestämt mig för att mer eller mindre lägga ned den delen av livet när jag inte längre känner igen attityden idag hos dessa singlar som letar efter denna kärlek och är glad över alla de åren jag fick en chans att verkligen uppleva det hela där saker naturligtvis ibland kunde strula men där man alltid löste det hela gemensamt och gick lite starkare framåt.Tror att jag skulle kunna kryssa fram på Hayabusan i rusningstrafik med ögonbindel och ha större tur än att klara sig helskinnad ur en dejting app. Som sagt, förvånad för något har ju hänt i detta jag sköter mig bäst själv samhälle där alla ska ha rätt och ingen samtidigt har fel.Men så är det uppenbart när tiderna förändras.
Citera
2019-02-27, 16:57
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mes
Du är en av den i procenten mycket vettiga kvinnor i Sverige av vad jag sett vad du skriver.
Att du hamnar i ett pressat försvarsläge ibland och skriver dumma saker bortser jag från.
(det gör jag också).

Tyvärr är du otroligt naiv som röstar på "M", de driver fortfarande globalistpolitik med "öppna era hjärtan" som bas bland deras politikertoppar i partiet.

Tillbaka till hur vi röstar, se på denna länk och tala om för mig huvudorsaken till varför vi befinner oss i situation "irreparable". https://www.flashback.org/sp66798614

Nu spelar det väl mindre roll vems fel det är då utvecklingen är irreversibel men vill ändå påpeka vad som sker när ett lands män och kvinnor går helt olika vägar. Förstår helt enkelt inte hur dum ni (majoriteten kvinnor) kunde vara som istället för att försvara Sveriges gränser tillsammans med era män blev nyttiga idioter till ett etablissemang som nu förstör landet för evigt.

Sverige är historiskt en parentes i att "gå under" som civilisation, en mikroskopisk nation som blev instegslandet att offras i globalisternas multikultiprojekt. Kanske kan vi föregå med avskräckande exempel för övriga länder för då var väl ändå inte allt förgäves?.

Vissa band kommer stärkas men många brytas och förpassas till historiens öde. Många, så många kommer dock få lida svårt för dessa val som är gjorda för vi har bara börjat skrapa på ytan av det helvete som väntar då ekonomin inom en obestämd framtid inte bär upp mer.

Någon skrev ett klokt inlägg tidigare, Sverige har historiskt varit ett fattigland och kommer så åter bli.
Det mest förödande är att hela sammanhållningen är bryten på individnivå, det kombinerat med en massiv och förödande massinvandring från kulturer som är minst kompatibla med Sverige och dess många gånger utspårade "frihet", en frihet som i sig är nog för att få civilisationer att gå under.

Nej tyvärr tjejer/kvinnor, ni fick all frihet och ansvar ett land någonsin kunde ge er. Tyvärr så kunde ni inte axla ansvaret under denna frihet. Ni hade edens lustgård men kunde inte sluta och frossa i frukterna och får snart skörda fattigdomen som tomma åkrar ger, den här gången med en kriminalitet som kommer föra landet ner till sydafrikansk apartheidstandard och det är etnisk Svenska som kommer offras, det kommer globalisterna se till med militär hjälp om så behövs.

Hur kan du frikoppla männen från detta? Cirka 16% röstade på SD. I förra valet ännu färre. Detta betyder att många män röstade på moderaterna också. Och för den delen finns det en hel del män som röstar på sossarna.
Så, hur får du ihop kalkylen att det är kvinnors fel enbart?
Citera
2019-02-27, 17:25
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mes
(det gör jag också).

En majoritet av svenska män röstadde på globalistpartier i senaste valet också. Detta är inte USA eller Österrike där en majoritet av männen röstade på populisten och en majoritet kvinnor på globalisten. Ditt resonemang passar mer på USA än Sverige. Här har inte ens en majoritet av männen vaknat.
Citera
2019-02-27, 17:51
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kronartskocka
Varför måste du nämna att de är kvinnliga politiker? Tror du att deras åsikter kring IS krigare kommer från vad som finns mellan benen på dem? Åsikter som kan uppfattas som vansinniga finns hos båda könen och alla samhällsgrupper, helt irrelevant vilket kön dem har.

Nej, könet är inte irrelevant. Svenska kvinnor har drivit PK in absurdum, och är klart överrepresenterade. Ja, vurmandet för utländska män har inget med empati att göra, det kommer från en sugande känsla mellan deras ben. Ett sug efter våldsamma och dominanta män.
Citera
2019-02-27, 17:53
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArthurMorgan
Jämför kampanjerna och medvetenheten för bröstcancer med medvetenhet och kampanjer rörande prostatacancer. Betänk då att prostatacancer är mycket vanligare och mycket dödligare än bröstcancer!

Ett väldigt bra exempel på att svenska feminister gärna låter män dö på kvinnors bekostnad. För så är det ju faktiskt. Mycket få svenska kvinnor opponerar sig mot detta.
Citera
2019-02-27, 17:54
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Nej, könet är inte irrelevant. Svenska kvinnor har drivit PK in absurdum, och är klart överrepresenterade. Ja, vurmandet för utländska män har inget med empati att göra, det kommer från en sugande känsla mellan deras ben. Ett sug efter våldsamma och dominanta män.

Inte på detta forum. Här är det män som vill ha muslimska kvinnor, negresser och thaikvinnor, medan kvinnorna som Moment vill ha oss svenska män.
Citera
2019-02-27, 18:01
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viktim
WW har poäng i det mesta han säger, men jag kan tycka han hycklar lite. Han stör sig på att svenska kvinnor inte föder tillräckligt många västerländska barn med hög iq för att upprätthålla den civilisation männen skapat. Lösningen på problemet menar han är att män själva ska blanda sig

Nej, vad jag säger är att man ska överge svenska kvinnor tills de tvingats till avbön från PK, och blir som normala kvinnor. Fram till dess ska de överges för att påskynda processen. Om de en gång blir normala kvinnor och tar avstånd från vad de gjort så är de återigen potentiella partners. Så det finns ingen motsättning i vad jag skriver.

Åtskilliga gånger har jag och många andra varnat för en annalkande samhällskatastrof. Så sent som idag var Ulf Kristersson ute och varnade för kommande massupplopp i Sverige, och MSB vill att vi förbereder oss på ett inbördeskrigslikande tillstånd. Detta givetvis på grund av vad en kvinnodominerad politisk agenda har gjort med landet.
Citera
2019-02-27, 18:05
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Nej, vad jag säger är att man ska överge svenska kvinnor tills de tvingats till avbön från PK, och blir som normala kvinnor. Fram till dess ska de överges för att påskynda processen. Om de en gång blir normala kvinnor och tar avstånd från vad de gjort så är de återigen potentiella partners. Så det finns ingen motsättning i vad jag skriver.

Åtskilliga gånger har jag och många andra varnat för en annalkande samhällskatastrof. Så sent som idag var Ulf Kristersson ute och varnade för kommande massupplopp i Sverige, och MSB vill att vi förbereder oss på ett inbördeskrigslikande tillstånd. Detta givetvis på grund av vad en kvinnodominerad politisk agenda har gjort med landet.

Fel. Tysklands, Storbritanniens och Norges problem kan skyllas på kvinnor eftersom de har kvinnliga statsministrar, Sverige har aldrig haft det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in