2019-02-26, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
Du og Loxxa er noen fine partnere! Det er mer logisk at det er vann en skoavtrykk, så tung var hun nemlig ikke. Dessuten var hun på badet, ikke ute med utesko.

Det finnes heller ingen informasjon om hva slags klær hun hadde på da hun forsvant. Eller sko.
Citera
2019-02-26, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Akkurat, jeg visste jeg hadde lest det et sted at det gikk relativt lang tid før han kontaktet politiet.

Er det bare jeg som synes dette er interessant? Hva tenker dere andre?
I det ene tilfellet tok det 30 minutter til hanringte politiet... Men noen timer før han måtte dem... Egentlig ikke motstridene
Citera
2019-02-26, 21:51
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drsniffer
Hmmmmmmm.

Det lover vel godt for noen?

Jeg gjør meg mine tanker nå, må innrømme det.
Citera
2019-02-26, 21:57
Medlem
drsniffers avatar
Må ikke glemme at dette har vært kjent for politiet siden dag en uten at det øyensynlig har tilført etterforskningen noe spesielt av verdi.

Litt misvisende overskrifter når det står "Politiet har funnet slepespor" i enkelt nettaviser som indikerer at det er nytt.

Aftenposten.no finner (akkurat nå) ikke plass til å ha saken på sin forside i motsetning til NRK, TV2 and what not.

Jeg er mer spent på når politiet kommer til å kommentere om det er blitt gjort funn av interesse gjennom tekniske analyser i huset som ble avsluttet før jul i fjor.

Selv stemmene i Melodi Grand Prix på sytti-tallet kom raskere frem enn svaret på disse analysene dersom det ikke allerede er et lukket kapittel selvsagt
Citera
2019-02-26, 22:01
Medlem
drsniffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Jeg gjør meg mine tanker nå, må innrømme det.

Det scenarioet der noen vil ha størst grunn til å juble må være en klodrik-liga som har klønet det til, men på mystisk vis ikke etterlatt seg spor og derfor ikke blitt tatt.

""Mye god læring å høste av egne feil""
Citera
2019-02-26, 22:07
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drsniffer
Det scenarioet der noen vil ha størst grunn til å juble må være en klodrik-liga som har klønet det til, men på mystisk vis ikke etterlatt seg spor og derfor ikke blitt tatt.

""Mye god læring å høste av egne feil""

Jo, men jeg fikk en dårlig følelse av det her. En 68 år gammel dame blir slept ut av et hus... nej dette er ikke noe godt tegn i mine øyne.
Mista litt trua på en lykkelig slutt nå.
Citera
2019-02-26, 22:12
Medlem
drsniffers avatar
Citat:
Jo, men jeg fikk en dårlig følelse av det her. En 68 år gammel dame blir slept ut av et hus... nej dette er ikke noe godt tegn i mine øyne.

Damn!

Har du hatt positive vibes helt til nå?

#respect
Citera
2019-02-26, 22:23
Medlem
Varför tror alla att hon badade? Hon hade väl dusch? Den som skrev i tråden att han varit inne i huset flera gånger kanske vet hur badrummet såg ut. Hon kanske var fullt påklädd med skor och allt och bara kammade håret eller gick på toa innan hundpromenaden.
Citera
2019-02-26, 22:24
Medlem
Citat:

Hon måste blivit buren eller så släpade man henne. AEH kunde ju har skrikit utanför huset och på väg till bilen.
Man måste använt någon slags bedövning, huvudbonad och tejp runt munnen.
Citera
2019-02-26, 22:31
Medlem
Citat:
Jeg får en følelse av hun var livløs da hun ble slept ut av huset. Hadde hun vært ved bevissthet og gjort motstand hadde vel kanskje sporene blitt beskrevet på en annen måte?

Det måste vara en typisk amatörmässig kidnappning för de vill ju ha pengar, 88 miljoner NOR, då håller de henne levande.
Det fanns inga spår i badrummet på att de hade slåss, skriver media.
AEH kom väl i chocktillstånd bara och så gav kidnapparen någon spruta.
Spruta kan tyda på drog eller motsvarande.
Dels för att hon inte skulle göra motstånd eller känna till vart de körde henne.
AEH vet nog inte heller vart hon är. En enkel källare eller rum.
Citera
2019-02-26, 22:43
Medlem
Hundar som skäller och vaktar på tomten. Många hundägare har problem med att hunden skäller och vaktar på tomten.

Det var ju ingen liten hund som AEH hade.
Hunden borde skälla direkt om någon öppnade dörren. Hundar har bra hörsel.
Hunden är säkerligen på nedre våningen för AEH är där. Hundar springer bland familjen. Kidnapparen går in i dörren och hunden skäller. GM tar hunden direkt och lägger in hunden i något rum och stänger dörren. AEH kanske inte hör eftersom vattnet i badrummet brusar.
GM kommer in i badrummet och lägger på huvudbonad över huvudet och en spruta i kroppen. GM tejpar munnen och händerna. Dra ut AEH från huset och in till bilen snabbt. Troligtvis har hon inget på sig utan det ligger kläder i bilen. Dom kör sedan till någon skog och lägger kläder på henne och sedan vidare direkt till objektet, där hon läggs in som kidnappad.
Citera
2019-02-26, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poppisen
Varför tror alla att hon badade? Hon hade väl dusch? Den som skrev i tråden att han varit inne i huset flera gånger kanske vet hur badrummet såg ut. Hon kanske var fullt påklädd med skor och allt och bara kammade håret eller gick på toa innan hundpromenaden.

Det är klart att GM känner AEH. Tänk om de hade en hund som bet GM. GM verkade veta allt om huset i detalj.
Därför säger mycket att de har varit på plasten tidigare eller fått informationen detaljerad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in