Citat:
Ursprungligen postat av
Starback
Ja men.........själva vitsen med IS och deras strategi var väl att skrämma skiten ur de västerlänningar som skickade kristna arméer till deras territorier för att så split och starta krig. Det var ett friskt grepp för resten att klä fångarna i samma röda overaller som USA klädde sina offer i, i sitt koncentrationsläger Gitmo innan dom stängde in sina offer i hundburarna. Abu Grabe-fängelset ska vi inte prata om.
Nu när hatet från er alla flödar så ymnigt här inne så bekräftar ni ju bara att dom lyckats i sitt uppsåt att skrämma skiten ur er. Rädsla som följdriktigt och helt naturligt övergår till brinnande hat talar sitt tydliga språk.
Tror du att någon som hatar mördare tar illa upp för att du påtalar att de hatar?
Hat kan ses som något osmakligt i vissa fall, men i det här fallet är det fullt legitimt, relevant och mänskligt.
Hatet handlar knappast om rädsla, snarare om ett norrmalt mänsklig ställningstagande i en etik och moralfråga.
Den aktuella kvinnan fäller sina krokodiltårar, det är skrattretande att se den här avskyvärda människans vädjan om att hennes avkommor ska få gå på svensk simskola och besöka djurparker som om ingenting har hänt.
Jag anser generellt sett att alla människor har samma människovärde, men i det här fallet skulle jag inte bry mig om de fällde en bomb över den här kvinnan och hennes gelikar.