2019-02-24, 18:01
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
I slutet av förra året startade Jonas och Jakob från Rockklassikers "Morgonrock" podden "Off Limits" där de pratar lite längre om ämnen som inte fått plats i morgonradion. Väldigt humoristisk podd helt utan politisk korrekthet. De har bl.a. kritiserat användandet av ordet "IS-återvändare" och hånat diverse politiker. Allt med en stor dos oursäktande humor.

Någon mer som lyssnar troget varje fredag?
Citera
2019-02-24, 19:40
Medlem
Swe1227s avatar
Jag vill lyssna men vet inte hur man gör.
Citera
2019-02-24, 19:44
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227

En snabb Duck-Duck gav det här svaret:
https://www.radioplay.se/podcast/off-limits
Citera
2019-03-05, 16:52
Medlem
Kanonpodd! Precis min humor och får till och med lite libertarian vibbar imellanåt❤️
Citera
2019-03-06, 20:17
Medlem
Ser fram emot denna var vecka, alltid gillat Jonas och hans humor, Jakob kompletterar ypperligt
Citera
2019-03-14, 12:28
Medlem
herrcarlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227

Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
En snabb Duck-Duck gav det här svaret:
https://www.radioplay.se/podcast/off-limits

Finns även på Spotify
Citera
2019-03-14, 14:40
Medlem
Jag har börjat lyssna, mycket bra pod!
Citera
2019-03-15, 08:16
Medlem
SkepticalHippos avatar
Älskar den här podden, står och lyssnar på den just nu Började lyssna på dem då det fanns 4-5 avsnitt eftersom jag lyssnar på dem varje morgon i Morronrock (och har pratat med dem i Fram med dongen).

Nu mer hänger jag på låsen, som denna morgon då jag började lyssna så fort de annonserade i Morronrock att veckans avsnitt var släppt. Och vad möts jag av? De pratar om Flashback (vilket visserligen inte är ovanligt, särskilt Jonas verkar gilla oss) och specifikt om denna tråd! Lyssna på inledningen av avsnitt 17. Tidelagsministern.

Kul med en podd där allt inte är så jäkla PK och att de vågar vara så frispråkiga som de är.
Citera
2019-03-16, 11:46
Medlem
Ett litet djurs avatar
Lyssnar sedan starten och gillar den skarpt.

Men avsnitt 17, hur kan man prata så länge om Eskil utan att nämna karlns rejäla könsorgan, som nog måste anses som sanning och inte skvaller längre? Eskil är väl för bövelen en blandning av man och häst(-kuk), klart han försvarar tidelag?
Citera
2019-04-17, 16:58
Medlem
Tycker dom är galet sköna snubbar. Driver med sig själva och allt och alla. Gör det jäkligt bra. Dom blev mycket bättre utan den där tanten dom jobbade med förut. All heder heder åt dessa två herrar. Gör ett grymt jobb med deras anti-PK humor.
Citera
2019-04-20, 19:21
Medlem
Höjer fredagarna ett snäpp till

Bra de håller producenten kort
Citera
2019-04-22, 20:16
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Jakobs kommentar om grottmänniskor i Sverige som pratade genus medan fransmännen byggde Notre Dame var rent "komediguld".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in