2019-02-24, 02:50
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Vad jag har läst tidigare i tråden så ströddes hela familjen för vinden.

Glitter får minsann ett dagsverke om hen vill statuera exempel med de kropparna nu.
Citera
2019-02-24, 03:26
Medlem
Solglittrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Tack, för klokt inlägg, det är är det mest logiska.
Jag tror inte polisen bryr sig när GM är död. Lägger knappast någon energi i detta?

Kanske har Hannas anhöriga dåligt samvete och inte vill bråka, eller orkar inte?
Jag får dåliga vibbar från Oskars försvarare här, de gör allt för att frysa ut och mobba de som ifrågasätter att mordet på döttrarna inte var båda föräldrarnas beslut! Riktigt obehagligt!

Mycket troligt ville H skiljas och O hittade på den ultimata hämnden?

Ja, det är mycket i den här händelsen som är märkligt.

Hur man än vänder på polisens uttalande under PT har man antingen sagt fel eller medvetet undanhållit något mycket viktigt. Som exempelvis att det fanns en till mordmisstanke för O då H var mördad.

Om O iscensatt en av historiens mest förslagna hämndaktioner, är det onekligen skickligt gjort.
En mastermind in action. Inte bara döda utan också bestraffa genom att skuldbelägga för det mest förbjudna, planerade mord på egna barn. En fullkomligt diabolisk enastående hämnd.
Allra bäst om O själv överlevt - men det ville han antagligen inte. Nästbäst om O inte fått någon skuld alls, men det hade inte gått med tanke på att han var tvungen att själv genomföra morden.

Om man nu bara skulle låta sig sjunka riktigt djupt och för en gångs skull mitt i natten tänka och spåna helt fritt och unna sig att testa om denna nya teori skulle kunna gå ihop.
Väl medveten om alla ramaskri detta kan rendera.
Detta är endast ett fiktivt scenario för att se om det finns så pass många fallgropar och felaktigheter att det aldrig kan ha gått till så här.

Om H ville skiljas och O blev allt mer deprimerad av detta skulle han kanske långsamt börja plantera lite suicidtankar och familiciddiskussioner i hennes digitala historik, han kanske inte riktigt har någon särskild baktanke utan mest gör det för att retas eller skrämma eller visa hur illa han tar det att hon vill lämna honom. Samtidigt ser han ledsen och nedgången ut på jobbet, men vill inte berätta det där pinsamma om att han är ratat utan skyller på barnens sjukdom.

Han lyckas övertygat H om att de måste författa ett nytt testamente om det händer någon av dem något nu när hon vill skiljas, han föreslår att de gör ett par likartade testamentsoriginal och får underskrifterna bevittnade. Den 3/1 stoppar han ett fejkat testamente in i bunten som H skriver på och som bevittnas av Hans*ns. H är oanande glad och trevlig hemma hos Hans*ons. Dagen efter anmäler hon sig till en kurs.

O sammanställer härefter ett kanske tidigare undertecknat avskeds/förklaringsbrev av H som han också sätter sitt namn under efter att han omärkbart förändrat ordalydelsen. Han städar bort alla bevis i form av brev- och testamentsutkast etc och inväntar soptömningen på fredag 5/1.

På fredag kväll 5/1 skickar han ett sms till H. När barnen gått och lagt sig serverar han henne någon dryck med rikliga mängder lugnande i. När hon börjar bli trött stryper henne i hennes rum. Efter detta dödar han bägge töserna (utan att hindras av H). M i sin säng med kudde som dämpar ljudet och A i sin säng med försök till kudde, men hon är större, starkare och tar sig loss och blir därför strypt.

O lägger härefter täcke på alla döda, bäddar ner dem, stänger barnens sovrumsdörrar, drar ner alla persienner och värmen. Han sammanställer uppgifter om bankkonton, koder, köpebevis för villan, uppgifter om sitt företag, leasingbilarna etc på ett USB-minne. Han städar upp på sina nätsidor och går ner och lägger fram allt på köksbordet, det fejkade testamentet, avskedsbrevet och USB
Han avslutar med att själv dricka samma typ av dryck med rikliga mängder lugnande i för att få kraft och mod att hänga sig i trappan. Disken struntar han i.
Polisen finner varsin urdrucken tekopp med rester av lugnade samt testamente, avskedsbrev, USB och de digitala spår om suicid och familjeutplåning som O planterat i H’s och sin egen dator.

Vad går inte ihop? Varför måste detta vara helt fel?
Citera
2019-02-24, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solglittret
Du utgår från att O och H hamnade i detta utan egen förskyllan, men det är fel.
Att de hade sjuka barn är absolut inte deras fel, men hur de ”löste” problemet var deras val.
Det var inget de behövde göra eller var tvungna att göra.
Inte ens om de nått vägs ände, kände all världens förtvivlan och bara ville dö - de behövde inte döda barnen också.

Se inte detta som ett stort familjesuicid för det var det inte. Det var inte fyra familjemedlemmar som tog livet av sig. Det var tre personer som mördades och bara en som suiciderade.
Två barn var absolut inte med i någon planering. Två barn blev aldrig tillfrågade, fick aldrig välja utan överrumplades och utraderades.

Det var synd om alla för att barnen var sjuka, men mest synd var det om barnen.
Det är dock inte synd om O och H idag, tvärt om. ( om båda är skyldiga)

Man kan inte bortse från att en person har mördat flera andra när man beskriver den personens liv och gärningar. Det är liksom det ”största” och mest omvälvande den personen gjort om han tagit livet av flera andra. Det överskuggar allt annat.
Det får den personen bära med sig om han fortsätter leva och det får finnas kvar i andras minne om han dör. De mördade barnen fick ju aldrig fortsätta överhuvudtaget.

Det finns många olika brott man kan begå. I de flesta fall kan man betala tillbaka, sona sitt straff, be om ursäkt, betala skadestånd och ett offers sår läker ofta med tiden och offret kan få hjälp och behandling.
Men inte vid mord, det är oåterkalleligt. Därför sticker mord ut. En person som tagit någon annans liv kan omöjligt betala tillbaka eller be denne om förlåtelse. Därför straffas numera mord ofta med livstid.
Men livstid är inte ett bra straff ut motivationshänseende. En fånge som aldrig har något att se fram emot blir väldigt svårhanterlig, därför är ansökan om tidsbestämt straff en bra motivering.

Det är faktiskt också bra att folk kan få en ny chans även om de gjort något mycket dumt och suttit av ett långt straff. Men denne person kommer för alltid i anhöriga och närstående till brottsoffrens ögon bära skulden för deras förlust.
Men att redan från början gå ut och hylla en mördare för att det ’också var synd om honom” för han var ”tvungen” att mörda sina sjuka barn är heltokigt.

Os presentationssida är ingen hyllningssida, se det som administration i stället. Man kan kontakta någon om man händelsevis undrar något. Kanske släktingarna vill komma i kontakt med folk och få berätta vad som hänt, eller inte, det vet man inget om.

En människa, även mördare, är fortfarande bror, morbror, farbror, son, kollega, studiekompis, kusin, klasskamrat, avlägsen släkting, ja, även författare med mera. Ingen kan ta ifrån någon annan något, om man inte vill att världen ska vara som en mörk dystopi. Att tvinga folk att hata kan man inte göra. Jag tror att de mår tillräckligt dåligt som det är, kan man inte låta det där spåret vila nu?

Bestraffningar, hot, hån, allt det, är en tankefälla. Det kommer aldrig något bra ur det.

Sen är inte krimvård inne på att skapa medgörliga fångar utan individer som kan klara av ett fortsatt liv efter straffet, då vi inte har dödsstraff. Att frysa ut, ta avstånd från, allt det, kan man inte göra från någon som är anhörig. Om man inte är knäpp. Paret HB tog avstånd från sina barn, mentalt. Annars hade de inte kunnat göra vad de gjorde, tror jag. Varför ska du vara en sämre människa än så? Ställ dig över begären att straffa. Hur agerar du irl? Hur hårda straff delar du ut och varför då? Vem ska lida, för din skull? För andras skull?

Jag inser exakt vad paret gjort. Jag avskyr allt runt det, äcklas. Men jag behöver inte fortsätta i djävulens spår. Du ser ju själv vad som händer om man börjar jaga andra. Ingen trivs med det, vare sig man begått ett brott, eller tänker på ett annat sätt.

Klappjakter ska alltid undvikas. Låt katten komma till dig så att säga.

Edit: Mina teorier är faktiskt slut här kring vad som hände, orkar inte vrida runt i det mer. Däremot vill jag gärna se att polisen jobbar med transparens kring detta, så att inte någon av de 40 000 (!) ME-drabbade sitter deprimerade och riskerar gå samma öde till mötes. Vi har nu 5 mord och självmord på bara ett år i spåren av ME, eller vad som uppges vara det. Såväl den som tog livet av sig AO, samt kanske även denna familj, använde ME som en förevändning, för AÖ hade andra sjukdomar och denna familj hade, ja, vad? Därom tvistar tråden.

Edit 2: Det förekommer förstås fall där en mördare är hämndlysten och en fara för omvärlden. De sitter oftast inlåsta just på grund av det. Klart att man inte vill ha kontakt med någon som slagit ihjäl barnen, så jag backar lite här, detta fall är speciellt. Båda mördarna är döda. Om någon överlevt hade allt varit annorlunda, men varje annan situation är ju inget man behöver diskutera. Nu är nu och jag tycker att man kan låta en del saker vara som de är.

Blir ett långt Edit märker jag, för en sak till måste jag tillägga: Att hata tar oerhört mycket kraft och energi. Det har man inte råd med när man sörjer. Man brukar säga att det är ett sorgearbete, just för att det tar så mycket energi och kraft. På tal om det, så måste både H och O ha varit i ett sådant stadium om de jagat en diagnos och fått den för sina båda barn. De kanske trodde att diagnosen skulle bli deras räddning, men det blev precis tvärtom? De hade kanske inte kunnat föreställa sig hur de skulle reagera? Trodde att det bara var business as usual, men de blev helt förstörda... (om de inte var det redan tidigare, utan att förstå vilken inverkan det hade på barnen, som blev trötta... katten på repet osv.)
Senast redigerad av rappytt 2019-02-24 kl. 03:56.
Citera
2019-02-24, 04:18
Medlem
Solglittrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rappytt
Os presentationssida är ingen hyllningssida, se det som administration i stället. Man kan kontakta någon om man händelsevis undrar något. Kanske släktingarna vill komma i kontakt med folk och få berätta vad som hänt, eller inte, det vet man inget om.

En människa, även mördare, är fortfarande bror, morbror, farbror, son, kollega, studiekompis, kusin, klasskamrat, avlägsen släkting, ja, även författare med mera. Ingen kan ta ifrån någon annan något, om man inte vill att världen ska vara som en mörk dystopi. Att tvinga folk att hata kan man inte göra. Jag tror att de mår tillräckligt dåligt som det är, kan man inte låta det där spåret vila nu?

Bestraffningar, hot, hån, allt det, är en tankefälla. Det kommer aldrig något bra ur det.

Sen är inte krimvård inne på att skapa medgörliga fångar utan individer som kan klara av ett fortsatt liv efter straffet, då vi inte har dödsstraff. Att frysa ut, ta avstånd från, allt det, kan man inte göra från någon som är anhörig. Om man inte är knäpp. Paret HB tog avstånd från sina barn, mentalt. Annars hade de inte kunnat göra vad de gjorde, tror jag. Varför ska du vara en sämre människa än så? Ställ dig över begären att straffa. Hur agerar du irl? Hur hårda straff delar du ut och varför då? Vem ska lida, för din skull? För andras skull?

Jag inser exakt vad paret gjort. Jag avskyr allt runt det, äcklas. Men jag behöver inte fortsätta i djävulens spår. Du ser ju själv vad som händer om man börjar jaga andra. Ingen trivs med det, vare sig man begått ett brott, eller tänker på ett annat sätt.

Klappjakter ska alltid undvikas. Låt katten komma till dig så att säga.

Edit: Mina teorier är faktiskt slut här kring vad som hände, orkar inte vrida runt i det mer. Däremot vill jag gärna se att polisen jobbar med transparens kring detta, så att inte någon av de 40 000 (!) ME-drabbade sitter deprimerade och riskerar gå samma öde till mötes. Vi har nu 5 mord och självmord på bara ett år i spåren av ME, eller vad som uppges vara det. Såväl den som tog livet av sig AO, samt kanske även denna familj, använde ME som en förevändning, för AÖ hade andra sjukdomar och denna familj hade, ja, vad? Därom tvistar tråden.

Du ser mördarna men missar någonstans mordoffren.
Nej vi har inte i första hand kriminalvård för att anpassa folk till ett liv utanför murarna.
Vi har fängesestraff för avskräcka folk från att begå brott.
Ytterst få personer har blivit bättre individer efter avtjänade fängelsestraff. Det fungerar inte som vård eller rehabilitering, tyvärr. Men det har en väldigt effektiv avskräckande effekt på de flesta individer.

Om man hela tiden ser varje individ som någon det är synd om, vilket det sannolikt också ofta är, blir det väldigt svårt att bestraffa denne. Straffar samhället inte brottslingar, uppstår fler brott - och fler brottsoffer.

För de två mördade barnen i Bjärred var det deras föräldrar gjorde värsta möjliga. Det hemskaste och största svek någon någonsin utsatt dem för.
Hade någon av dem överlevd mordförsöket hade vi antagligen känt ett stort behov att för den tösens skull bestraffa hennes och hennes systers angripare.
Men bara för att morden verkligen ”lyckades” och inget offer finns kvar som vi kan känna medlidande med, kan vi ju inte strunta i att fördöma gärningsmännen och i stället tycka synd om dem??

Vad sänder vi då för signaler till andra sjuka barns föräldrar? Mördar du dina ME-sjuka barn kommer vi visa dig empati och förståelse??
Vad skapar vi då för samhällsklimat?

Jag vårdar och behandlar sjuka i mitt yrke och skulle aldrig acceptera att man tyckte det inte skulle bestraffas och kraftigt fördömas om någon tog sig rätten att mörda någon av mina sjuka patienter för att dessa just är sjuka.
Det vore fullkomligt förfärligt om anhöriga till någon gjorde så - och vi - omgivningen - inte med kraft tog avstånd från och fördömde såväl gärningen som den skyldige för det som hänt. Eller om vi ”tyckte synd” om den anhörige när den sjuke är mördad. Sjuka personer har exakt samma rättigheter att få leva vidare som friska individer har. Orkar inte anhöriga får de söka hjälp eller överlåta ansvaret till någon annan.
Allra helst som det i Bjärred inte handlade om någon dödlig sjukdom.

Barn ägs inte av sina föräldrar och sjuka barn ger inte föräldrarna något frikort att för sin egen skull bestämma om barnen ska få leva eller dö.
Senast redigerad av Solglittret 2019-02-24 kl. 04:40.
Citera
2019-02-24, 05:05
Medlem
Citat:
Du ser mördarna men missar någonstans mordoffren.
Nej vi har inte i första hand kriminalvård för att anpassa folk till ett liv utanför murarna.
Vi har fängesestraff för avskräcka folk från att begå brott.
Ytterst få personer har blivit bättre individer efter avtjänade fängelsestraff. Det fungerar inte som vård eller rehabilitering, tyvärr. Men det har en väldigt effektiv avskräckande effekt på de flesta individer.

Om man hela tiden ser varje individ som någon det är synd om, vilket det sannolikt också ofta är, blir det väldigt svårt att bestraffa denne. Straffar samhället inte brottslingar, uppstår fler brott - och fler brottsoffer.

För de två mördade barnen i Bjärred var det deras föräldrar gjorde värsta möjliga. Det hemskaste och största svek någon någonsin utsatt dem för.
Hade någon av dem överlevd mordförsöket hade vi antagligen känt ett stort behov att för den tösens skull bestraffa hennes och hennes systers angripare.
Men bara för att morden verkligen ”lyckades” och inget offer finns kvar som vi kan känna medlidande med, kan vi ju inte strunta i att fördöma gärningsmännen och i stället tycka synd om dem??

Vad sänder vi då för signaler till andra sjuka barns föräldrar? Mördar du dina ME-sjuka barn kommer vi visa dig empati och förståelse??
Vad skapar vi då för samhällsklimat?

Jag vårdar och behandlar sjuka i mitt yrke och skulle aldrig acceptera att man tyckte det inte skulle bestraffas och kraftigt fördömas om någon tog sig rätten att mörda någon av mina sjuka patienter för att dessa just är sjuka.
Det vore fullkomligt förfärligt om anhöriga till någon gjorde så - och vi - omgivningen - inte med kraft tog avstånd från och fördömde såväl gärningen som den skyldige för det som hänt. Eller om vi ”tyckte synd” om den anhörige när den sjuke är mördad. Sjuka personer har exakt samma rättigheter att få leva vidare som friska individer har. Orkar inte anhöriga får de söka hjälp eller överlåta ansvaret till någon annan.
Allra helst som det i Bjärred inte handlade om någon dödlig sjukdom.

Barn ägs inte av sina föräldrar och sjuka barn ger inte föräldrarna något frikort att för sin egen skull bestämma om barnen ska få leva eller dö.

Det är synd om människan. Det är väl det enkla svar jag kan ge. Jag missar inte alls mordoffren. I så fall är hela denna tråd en "hyllning", eller hur? För att inte vara det, skulle man då hela tiden prata nordkoreansk dialekt och öppna med att "mördarna ska fördömas... och nu till..." Det funkar ju inte så. Du har snöat in på det där att offren glöms bort. Det är ju för offrens skull vi närvarar i tråden, de flesta av oss i alla fall, men alla har ju sina "kopplingar" till detta. Vad reagerar på, vad som upprör och vad man anser bör göras och som kanske inte blir gjort nu. Till exempel undrar jag ju vad som sker med de tiotusentals som faktiskt kan hamna i samma läge som A, O och H om de har skruvarna monterade på samma sätt som dem. En del tänker att det finns inte, men jag vet inte jag.

Människor blir mer svartsynta av isolering. ME är en typisk isoleringsdiagnos. Känner att min mission blir att uppmana till mindre FB och fler telefonsamtal. Man måste höra av sig till släkt och vänner och minska ned tiden på att kolla andras flöden.
Senast redigerad av rappytt 2019-02-24 kl. 05:32.
Citera
2019-02-24, 06:22
Medlem
Kamacamakans avatar
Skarvadhare (fetad):

Personligen tror jag inte alls på någon omfattande och lång planering alls, än mindre att den utförts av dem bägge.
Jag tror att det är en spontan handling, som legat pyrande en tid hos O, utlöst av något slags gräl i hemmet.

Om man nu som förälder planerar sedan flera månader tillbaka att utplåna hela familjen, så har jag så svårt att tänka mig att man väljer en så plågsam död för sina barn.
Varför har man inte kommit på ett endaste annat lindrigare alternativ?
Jag tror också att det är en spontan handling gjord i frustration och ilska.
Kanske blev någon av barnen sämre under de sista dagarna och H ställde kravet att O inte fick åka på sitt framträdande som var inplanerat.
Senast redigerad av Kamacamakan 2019-02-24 kl. 06:24.
Citera
2019-02-24, 06:30
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Hade H velat skiljas hade hon tagit upp det med vän eller anhörig. Som hade vittnat om saken. Därtill skiljer sig säkert formulären åt i utseende.

Sen hade O nog fått svårt att strypa tre ovilliga individer utan att det skulle lämnat lite spår i form av skador på honom o övriga. Eller nån gått ut genom ytterdörren.
Skiljer sig formulären? Hur svårt kan det vara att lägga två papper på varandra? Sedan ett tomt papper ovanpå som inte Hanssons ens behövde se, de skulle ju bara bevittna namnunderskrifterna. A4 format torde väl vara det vanliga formatet för såna dokument? Sedan undrar jag hur du vet att det inte fanns spår från Oskar på barnen? Hud, blod etc?
Citera
2019-02-24, 06:33
Medlem
Citat:
Jag sitter på en trevlig middag och pausar lite privat.
Frågade nu några av deltagarna som är jurister och advokater och det verkar stämma som du skriver. Det är tydligen vanligt enligt deras erfarenhet, att man konstruerar ett par tre original av sitt testamente som alla skrivs under och sedan placeras i bankfack, hos någon advokat och i hemmet. Allt för att ett enda ensamt testmentspapper annars kan försvinna och inte återfinnas.

Görs, precis som du säger, ofta av folk med viktiga tillgångar där testamentet är väldigt betydelsefullt - eller av jurister som själva tycker att juridiska handlingar är mycket viktiga.

Din teori om att det på så sätt kunde upprättats ”fekjktestamente”, som inte var det H trodde att hon skrev på, men var det som återfanns i villan, har inte varit uppe i tråden förut.
Det var onekligen en ny tankegång.
Frågade du specifikt hur människor brukar göra när dom skriver testamente innan dom tar död på sig själv och sina barn? Om dom brukar skriva tre avskedsbrev och lägga ett i bankfacket ifall det dom lagt fram till dom som hittar kropparna skulle försvinna?

Herregud spekulationerna blir bara dummare och dummare.

Du borde ha frågat om namnteckningar på skilsmässoansökningar behöver bevittnas så rubin22 kan arkivera sin teori i runda arkivet.
Citera
2019-02-24, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
— Om du tar disken så stryper jag barnen

Och sen hade det falska stycket likväl inte tagit disken. Så då blev jag så arg...

Man ska hålla vad man lovar. Eftersom samförståndet är klarlagt så får man anta att det har utspelat sig ett antal ganska märkliga samtal i huset. Hur gör vi med det ena och hur gör vi med det andra och så vidare....möjligen kan detaljer ha spikats via sms eller messenger.

Den verklighet man skapade sig i huset måste ha varit väldigt obehaglig.

”-Ringer du och kollar med Hanssons om dom är hemma så får vi gjort bort det där med testamentet, jag tar med en morotskaka som tack för hjälpen?”
Citera
2019-02-24, 07:11
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ja, det är mycket i den här händelsen som är märkligt.

Hur man än vänder på polisens uttalande under PT har man antingen sagt fel eller medvetet undanhållit något mycket viktigt. Som exempelvis att det fanns en till mordmisstanke för O då H var mördad.

Kan du utveckla hur du tänker, vad har polisen undanhållit eller glömt av?
Citera
2019-02-24, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamacamakan
Skarvadhare (fetad):

Personligen tror jag inte alls på någon omfattande och lång planering alls, än mindre att den utförts av dem bägge.
Jag tror att det är en spontan handling, som legat pyrande en tid hos O, utlöst av något slags gräl i hemmet.

Om man nu som förälder planerar sedan flera månader tillbaka att utplåna hela familjen, så har jag så svårt att tänka mig att man väljer en så plågsam död för sina barn.
Varför har man inte kommit på ett endaste annat lindrigare alternativ?
Jag tror också att det är en spontan handling gjord i frustration och ilska.
Kanske blev någon av barnen sämre under de sista dagarna och H ställde kravet att O inte fick åka på sitt framträdande som var inplanerat.
Inget visar att det var långplanering. Hela hösten säger polisen. Jag tror precis som ni att Oskar gick bärsärkagång . Men att han pga sitt dåliga mående hade tankarna en tid. Och kämpade med sina egna tankar. Kanske sansade han sig några stunder men på slutet gick allt utan planering.
I Augusti redigerade han sin momssaga och skrev till mig att det inte skulle bli mer pianolektioner.Hans hjärna gick på högvarv men han hade kontroll på läget än.
Skulle det vara gemensam och dessutom hela hösten planering så hade dom tänkt genom det mycket bättre. Skaffat mycket lugnande, skrivit bättre testamente , inte ett med fel på datum, fel födelse år på systern.
Formuleringarna i avskedsbrevet är typiskt Oskars. Absolut inte Hannas. Det kommer så småningom komma fram att det var bärsärkagång. Lång planering ? Och kväva strypa sina barn hänger inte ihop.
En sak var viktig : hans eftermäle. Därför skrev han och lurade polisen med dom diverse papprena som han hafsigt ordnade som visade en gemensam planering . Han hade säkert lösenorden på Hannas mobil och dator. Många par har det.
Han tog bort sin fb och linkedin. Inte Hanna. Det missade Oskar. Han glömde ta bort Hannas el hade inte tillgång till fb och linkedin lösenorden.
Planeringen på pappersarbete kan vara några dagar däremot. Manipulera Hanna att skriva under på ett papper som hon trodde var nåt annat
Senast redigerad av Missan27 2019-02-24 kl. 07:59.
Citera
2019-02-24, 08:17
Medlem
Om man ser på antalet fotografier och annat efterlämnat så kan man konstatera att mästerplaneraren har lyckats lämna efter sig en syndabock och gjort sig själv helt osynlig. Det var viktigt att städa undan alla bilder så ingen någonsin ska kunna visa upp ett foto på barnamörderskan från Bjärred. Det krävs en hel del arbete och möda för att städa bort alla spår av sig själv som om man aldrig någonsin existerat. Till och med barnen skulle raderas bort från jordens yta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in