2019-02-22, 12:08
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalleMMA
Vad har Per blivit smutskastat om?

Att han skulle vara en bedragare, karriärist, utnyttjat skattebetalares pengar när detta inte var fallet.
Citera
2019-02-22, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avlans
Att han skulle vara en bedragare, karriärist, utnyttjat skattebetalares pengar när detta inte var fallet.

Så du menar att brevet inte är från Per?
Citera
2019-02-22, 12:31
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalleMMA
Så du menar att brevet inte är från Per?

Jag har full respekt för att han var mån om sitt jobb. När du väl blivit "full sdare" är det inte så jäkla lätt att komma tillbaks till sitt gamla liv.
Citera
2019-02-22, 13:31
Medlem
Citat:
Jag har full respekt för att han var mån om sitt jobb. När du väl blivit "full sdare" är det inte så jäkla lätt att komma tillbaks till sitt gamla liv.

Ja, det är inte lätt att vara SDare men det ger inte Per rätt att skadeskjuta Jimmy Hesselbäck bara för sin egna vinning. Lite folkvett och heder får man ändå ha.....
Citera
2019-02-22, 13:33
Medlem
Citat:

Fast han var ju avlönat med 40 000 kr i månaden utan att ha gjort ett jota.
Citera
2019-02-22, 14:20
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruina.Imperi
Bo Ulvesten, han är mycket populär hos damerna!

Trevligt för honom. Joakim Hedelin kan jag också tänka mig är väldigt populär hos kvinnorna.
Citera
2019-02-22, 14:26
Medlem
Avlanss avatar
Nu när Peter Wallmark inom kort kommer att avsättas kan vi kanske diskutera vem som blie ny gruppledare. Min personliga favorit är Joakim Hedelin eller Jeanette Malmstöm. Dessvärre tror jag inte riktigt att Felix Byström ännu inte har pondusen och erfarenheten som fodras.
Citera
2019-02-22, 16:27
Medlem
Citat:
Trevligt för honom. Joakim Hedelin kan jag också tänka mig är väldigt populär hos kvinnorna.

Menas denna Bo Ulvesten? Är Joakim Hedelin som denna person så är det nog ingen bra representant.

https://www.youtube.com/watch?v=vPHDM9-S-tM
Citera
2019-02-22, 16:36
Medlem
Citat:
Simon vågar alltså ta ställning för första gången i sitt liv. Bravo!

När man kollar bilderna på kretsstyrelserna i Stockholms stad så är det två som inte är med,

Simon Solberg varför är han inte med, han sitter ju landstinget? Christoffer Othén satt ju med förra året men är nu inte längre med.

Är det någon som vet varför? Är det som ryktet säger att partiets "skvallerflickor" inte får vara med för de aldrig våga säga vad de tycker utan endast vågar tala bakom ryggen på folk?
Citera
2019-02-22, 16:55
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/WLVjqQ/kritiserade-sd-ledningen-riskerar-uteslutas-ur-partiet

Here we go again....

Citat:
En majoritet i Stockholms stads kommunfullmäktigegrupp vill avsätta gruppledaren Peter Wallmark, SD.

Men nu inleder partiet uteslutningsärenden mot flera av de kritiska ledamöterna.

Om de utesluts kan Wallmark sitta kvar.
Citera
2019-02-22, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Billhill
När man kollar bilderna på kretsstyrelserna i Stockholms stad så är det två som inte är med,

Simon Solberg varför är han inte med, han sitter ju landstinget? Christoffer Othén satt ju med förra året men är nu inte längre med.

Är det någon som vet varför? Är det som ryktet säger att partiets "skvallerflickor" inte får vara med för de aldrig våga säga vad de tycker utan endast vågar tala bakom ryggen på folk?

Inte ens mamma Carola Othén är med. Vad har tanten gjort?
Citera
2019-02-22, 17:18
Medlem
Jesusandmes avatar
Alla ni som hoppades på att herr Wallmark ska avgå får sluta med det. Snarare att det blir rediga medlemmar som utesluts. Tack vare detta kommer SD här i stan att splittras ännu mer. https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/WLVjqQ/kritiserade-sd-ledningen-riskerar-uteslutas-ur-partiet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in