Citat:
Ursprungligen postat av
Viktim
Ja asså alla par lever ju som dom själva planerar. Men jag vette fan om jag hade klarat av ett leva med en kvinna ger mig den typen av ultimatum.
Tror män vill ha kvinnor som beter sig lite som deras mammor. Huruvida det är bra eller dåligt för förhållandet kan jag inte svara på.
Jag undrar lite ifall du bor själv (låter som de flesta här ändå bor själva)?
Hur sköter du matlagning, diskning, städning, etc?
Jag har ju själv verkligen en oordnad och kaotisk ungkarls himmelrike, jag diskar typ två gånger i veckan medan jag lyssnar på audiobooks, men det finns ingen chans att jag tänker sluta med något jag håller på med för att kl 19 göra si och så, kl 21 är det kläderna som ska tvättas, hela tiden ska sakerna vara på sin plats, etc.
Även matlagningen kommer när den kommer, jag har väldigt svårt att anpassa mig till andra människor, så jag kan knappt åka och bo med släkt längre som gör allt åt mig, då man ändå lever efter deras schema.
Jag förstår alltså vad du menar med att man inte vill ha någon som pekar åt en vad man ska göra (ändå ifall man måste göra det när man bor själv). Det kommer med en känsla av...motsatsen till frihet och kreativitet.
Detta har jag känt till och med när jag varit med Världens gulligaste och snällaste sambo förlängesedan. Alla är för nära inpå.