2019-02-19, 00:25
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nu undrar jag WW, om du funderar lite på svenska mäns uppförande. Tycker du att de behöver ändra någonting? Eller är de felfria?
Är de attraktiva som partners/äkta män, överlag tycker du?
Om ja, varför? Om nej, vad behöver de ändra på?

Hela den etablissemangs-understödda diskursen handlar om mäns fel och brister, och hur de ska ändra på sig. Du kan inte ens unna oss detta lilla ynkliga hörn av världen för att diskutera våra frågor. Jävligt småsint av dig! Ännu ett skäl att dissa svenska kvinnor. När jag startade den här tråden så kände jag tydligt vart vindarna började blåsa. Nu har vi nått styv kuling. Orkanen kommer... Svenska kvinnor kommer att få svårt att finna seriösa partners i framtiden. Män har fått nog.
Senast redigerad av WordWarrior 2019-02-19 kl. 00:28.
Citera
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Jupp. Långa, stiliga, familjeorienterade- Så är vi kända runtom i världen.
Japp, väldigt åtrodda av kvinnor över hela världen. Dock mindre av svenska kvinnor. Vad svenskor vill ha (FB) Somalier utvisas efter kokainsexfest - våldtog och bet kvinna efter frivilligt sex

Alltid varit mest intresserad av svenska tjejer men man börjar ju fundera.
Senast redigerad av Swe1227 2019-02-19 kl. 00:28.
Citera
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolche
Ett enkelt svar: kvinnor eftersträvar att bli män. Allt som är klassiskt manligt är något kvinnan eftersträvar. Allt som är klassiskt kvinnligt är förkastligt, fult och kränkande.

Det är självhat på extrem nivå. Med ett sådant resonemang suddar du ju ut dig själv ur existensen.

Dags att sova, jag ska försöka samla upp något konktet som inte spårar ur fullständigt imorgon.

Jag vet knappt en kvinna som vill vara en man. Du känner nog rätt underliga kvinnor om det är vad du plockat upp från din omgivning. Tyvärr.
Citera
2019-02-19, 00:26
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Hela den etablissemangs-understödda diskursen handlar om mäns fel och brister, och hur de ska ändra på sig. Du kan inte ens unna oss detta lilla ynkliga hörn av världen för att diskutera våra frågor. Jävligt småsint av dig! Ännu ett skäl att dissa svenska kvinnor. När jag startade den här tråden så kände jag tydligt vart vindarna började blåsa. Nu har vi nått styv kuling. Orkanen kommer... Svenska kvinnor kommer att få svårt att finna seriösa partner i framtiden. Män har fått nog.

Men herregud svara på frågan din drummel.

Hehe, om anledning att dissa svenska kvinnor är att jag ifrågasätter en tråd på FB då är det riktigt riktigt illa ställt.
Citera
2019-02-19, 00:26
Medlem
Citat:
Du kan inte ens svara på en så simpel fråga? Förstår du inte frågan? Ska jag omformulera/ förenkla den ytterligare?

Okej, jag gör det.
Vad är det i thailändska kvinnors beteende, samt vad de sysselsätter sig med om dagarna, som ligger nedärvt i kultur, som gör att de är så feminina?
Du måste ju veta detta eftersom du ständigt pratar om deras femininitet.
Jag har ju inte forskat på vare sig Thailändsk eller asiatisk kultur, ej heller deras kvinnokulturer. Jag och världens män kan ju mest konstatera resultatet.
Citera
2019-02-19, 00:27
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Dags att få lite åsikter från utanför den svenska åsiktsbunkern. Ukrainsk tjej pratar uppskattande om MGTOW:

https://www.youtube.com/watch?v=XmSNS1yiCDg

"It's a rational thing to do."

Paul Joseph Watson: MGTOW's are fat losers
https://www.youtube.com/watch?v=6NOPQw1FXLY
Citera
2019-02-19, 00:29
Medlem
Citat:
Hela den etablissemangs-understödda diskursen handlar om mäns fel och brister, och hur de ska ändra på sig. Du kan inte ens unna oss detta lilla ynkliga hörn av världen för att diskutera våra frågor. Jävligt småsint av dig! Ännu ett skäl att dissa svenska kvinnor. När jag startade den här tråden så kände jag tydligt vart vindarna började blåsa. Nu har vi nått styv kuling. Orkanen kommer... Svenska kvinnor kommer att få svårt att finna seriösa partner i framtiden. Män har fått nog.
Å andra sidan visar det ju bara hur rätt du har, och hur hotade svenska feministiska kvinnor är av en global verklighet. Du vet nog med dig att vi är flera som uppskattar dina inlägg rejält. Hade kvinnorna hurrat hade ju din insats inte behövts. Feminismen faller, därav den kognitiva dissonansen, hatet och sjukheterna. Vi vinner!
Citera
2019-02-19, 00:29
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Jag har ju inte forskat på vare sig Thailändsk eller asiatisk kultur, ej heller deras kvinnokulturer. Jag och världens män kan ju mest konstatera resultatet.

Nej så enkelspårigt kan man inte resonera, iallafall inte med viss intelligens.

Fattar du inte min fråga?

Är det nån annan i tråden som begriper vad jag är ute efter??
Citera
2019-02-19, 00:30
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Men herregud svara på frågan din drummel.

Hehe, om anledning att dissa svenska kvinnor är att jag ifrågasätter en tråd på FB då är det riktigt riktigt illa ställt.

Svenska män är kuvade. Det är inte attraktivt. Nu har jag svarat.
Citera
2019-02-19, 00:31
Medlem
Citat:
Nej så enkelspårigt kan man inte resonera, iallafall inte med viss intelligens.

Fattar du inte min fråga?

Är det nån annan i tråden som begriper vad jag är ute efter??
Varför berättar du inte vad du är ute efter då?
Citera
2019-02-19, 00:32
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Å andra sidan visar det ju bara hur rätt du har, och hur hotade svenska feministiska kvinnor är av en global verklighet. Du vet nog med dig att vi är flera som uppskattar dina inlägg rejält. Hade kvinnorna hurrat hade ju din insats inte behövts. Feminismen faller, därav den kognitiva dissonansen, hatet och sjukheterna. Vi vinner!

Tack!

Klart vi vinner i slutändan! Vi sitter ju på stålarna, rationaliteten, samarbets- och framåtandan.

Citera
2019-02-19, 00:33
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Du som påstår dig leva med en thailändska måste väl för fanken kunna svara på vad HON gör som är så feminint?

Vad är det? Att hon lagar mat? Att hon ler åt dig? Att hon inte gnäller på dig? Att hon inte ser med avsmak på din kuk? Att hon suger den när du vill? Att hon inte ställer några krav på dig? Att hon inte vill jobba och gärna är hemma med barnen istället? Att hon städar? Tvättar? Att hon är dig evigt tacksam för att du pröjsar hennes livsuppehälle?

Vad är det? Nånting ifrån listan borde väl iallafall finnas med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in