Citat:
Ursprungligen postat av
FromAnotherPlace
Precis. I den här tråden kan vi diskutera skvaller om deltagarna i 2019 års upplaga av dokusåpan "Farmen". TV-programmet diskuteras här ------>
(FB) Farmen 2019.
Har ni något intressant skvaller om deltagarna?
Notera att den länkade tråden ligger i Tv-kommentatorerna och att programmet diskuteras uteslutande där. Här diskuteras saker som ligger utom ramarna för vad som skildras på Tv.
Diana Sundström
16 februari kl. 20:39 ·
Jag har hållit på en jobbig sak länge nu för att jag inte riktigt vetat vad eller hur jag ska göra.
Men efter att en god vän skickade en bild med Rocco i ett inslag i Hänt.se där han berättar varför han lämnade farmen.. där nämner han bland annat att han är en välutbildad ärlig och arbetsam man. Men Rocco glömde ju också nämna några saker som jag vill tillägga.
Det började ganska tidigt med att Rocco va som en skugga efter mig på farmen. Han började fråga mig frågor om vad jag gillar för killar och hur en kille ska göra för att få mig. Dom här frågorna upprepade han varje dag och började tänja på gränserna mer och mer. Han frågade mig vad jag gillade i sängen, om jag vill hålla på länge. Han skröt om hur han kunde tillfredsställa en kvinna i timmar. Han sa att jag va en sån kvinna som han gillar. Jag kände mig sååå jävla äcklad av hans närhet så jag försökte vara otrevlig och hålla mig på avstånd så mycket som möjligt. En morgon så vaknade jag av att han satt på min säng och sjöng för mig gud vilken panik jag fick då .. Jag bara skrek åt honom att han skulle ut.. En dag när jag satt och målade ett bord så frågade han mig om jag hade varit i Kroatien och han ville att vi skulle åka dit tillsammans efter farmen bara han och jag… under hela den här tiden så höll jag tyst för att jag kände mig så obekväm och äcklad. Samtidigt va jag på en plats där jag inte kunde känna mig trygg eller lita på någon. Sen en förmiddag så frågade han mig om jag kunde tänka mig att vi skulle ses på nätterna och ha sex i hans rum och att ingen behövde få reda på något. Jag gick bara förbi honom och gick ut för att sätta mig ner på marken. Medans jag satt där i chock så kom Emelie och satte sig och då var jag tvungen att berätta vad som hade hänt och vad Rocco höll på med.. När jag sitter och berättar för Emelie så står en ljudtekniker en bit ifrån och hör i sina hörlurar vad jag säger. Dom klev in ganska direkt och fråga mig hur jag mådde och vad jag ville att dom skulle göra för att det va ju totalt oacceptabelt det Rocco höll på med.
Jag sa att jag ville avvakta lite för jag hoppades ju på att han skulle sluta. Jag ville ju inte heller vara den som blir anklagad för att folkkära Rocco fick lämna farmen kände jag just då.. Sen kom dagen när jag och Tess försöker rädda tuppen som hade fastnat i ett snöre. Då kommer Rocco och va spydig mot Tess så hon bad bara honom att gå därifrån för att tuppen va stressad. Då säger han till Tess att hon ska hålla sin käft och går in i huset. Där inne säger han framför Emelie och Maxine att han skulle stycka Tess kropp och slänga ut hennes huvud i skogen men han kunde inte göra det för att han va på farmen annars hade han lätt gjort det.. Där tog Roccos resa slut…
Sanningen kommer fram förr eller senare glöm inte det.