Citat:
Att du påstår att han alltid har rätt var en kraftig överdrift från min sida men du kan väll knappast neka att du är den som är absolut mest positiv till det Q postar?
För övrigt välkommen tillbaka.
Citat:
Att du anser att vilja sätta upp krav på att topic ska vara Q och inte muren eller dylikt är censur finner jag komiskt, men visst om on topic ska vara censur så är väl vaccin och ödlefolk inte censur enligt dig eller?
Citat:
Så, hur är Q en pricka i spelet när Trump bokstavligen går emot saker som Q har sagt?
Och nej det går inte att dra en parallel om det Q sa om militären under förra året, Trump har fortfarande inte lämnat Syrien, Irak eller Afghanistan och att vilja ta pengar från militären för att bygga sin mur...ursäkta sitt stängsel är inte samma sak som det Q påstod under början av 2018.
Citat:
Jag läser tråden varje dag men ser ingen anledning till att skriva något då alla analyser jag presenterat fortfarande gör gällande. Ingen ny information presenteras för stunden, utan det är bara upprepningar – märkligt nog även det överensstämmande med mina analyser (åter igen, använd sökfunktionen för att ta del av mina analyser).
Du menar din analys om att vissa inte skulle bli invalda, att Hillary och Obama skulle arresteras osv?
Nja, jag håller nog inte med dig där.
---
Citat:
Ska vi inte även ta och analysera vad som sades om Mueller innan det eller för den delen vad som sades om Brett Kavanaugh?
Men återigen, välkommen tillbaka även om din ursäkt för att sluta kommentera är mer av en ursäkt efter att du har blivit påkommen om att ljuga om så självklara saker som alla i denna tråd kunde bevisa att du ljög om, även de som är Q supportrar.
)