• 1
  • 2
2019-02-17, 23:55
Medlem
r det s att det blivit vanligare att vara singel lngre? Jag mellan 25-30 och singel (tjej), vldigt driven och vill verkligen n lngt s det har varit mitt fokus. Har jag inte hittat ngon har jag hellre velat vara med mig sjlv. Har ftt en uppfattning av att det r shr, srskilt i storstder. Men kan nd inte undvika att f lite ngest ibland om utbudet frsvinner. Ju ldre jag blir desto mer serisa r ju frhllandena som folk i min lder gr in i... s ibland knner jag mig faktiskt lite stressad
Citera
2019-02-18, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hp15
r det s att det blivit vanligare att vara singel lngre? Jag mellan 25-30 och singel (tjej), vldigt driven och vill verkligen n lngt s det har varit mitt fokus. Har jag inte hittat ngon har jag hellre velat vara med mig sjlv. Har ftt en uppfattning av att det r shr, srskilt i storstder. Men kan nd inte undvika att f lite ngest ibland om utbudet frsvinner. Ju ldre jag blir desto mer serisa r ju frhllandena som folk i min lder gr in i... s ibland knner jag mig faktiskt lite stressad
Visst r det ett sjukt folk i ett sjukt samhlle, Sverige r sjukt!
Citera
2019-02-18, 00:06
Medlem
ja,, du frblir troligen singel, men vad r ditt problem ? metoo!
Citera
2019-02-18, 00:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gilty4ever
ja,, du frblir troligen singel, men vad r ditt problem ? metoo!

Viktig aspekt nr du lyfter upp Metooaspekten. Metoo utgjorde 3-4 anmlningar bakom en och vad tror folk, att man inte lgger svansen mellan benen och blir misstnksam eftert? Man r ju inte robot, man r trots allt mnniska. La inte metoo rrelsen grunden fr att det skapats s otroligt mycket misstsnkamhet dr ute idag? Var det alltid vrt att det skulle innebra den hr misstron gentemot varandra? Tacka vet jag 10 r sedan. Folk vnde inte upp och ner p varandra som idag. Helt otroligt egentligen vilket missde det frde med sig. Folk vgar inte ens titta p varandra idag. Galet.
Citera
2019-02-18, 00:12
Bannlyst
Ja, det har blivitt vanligare att folk r singlar, likas har vita svenskars fdslotal minskat drastiskt, ni importerar invandrare istllet som fdder fler barn n oss och p sikt leder detta till folkutbyte. Vilket globalister kommunister och judar arbetat aktivt fr och jublar t, partierna du rstat p..

Detta r till stor del er svenska kvinnors fel, som hellre ligger runt och "har det skoj" tills ni fyllt 35 och den biologiska klockan tickar igng. Ni rstar till stor del fr detta och ni fresprkar det igenom feminismen och Hbtq, polyamorsa frhllanden och "norm brytning".

Tack svenska kvinnor fr att ni stuckit kniven i ryggen p oss mn och slt ut vrat folk och land, allt fr att ni skall f "knna er goda" och kunna leva loppan och knulla runt. Man fr ofta hra utav er att "man lever ju bara en gng och vad gr det om hundra r". Ja, vad gr det att ni frtt erat eget folk och land och lmnat efter er ett helvete fr kommande generationer
Senast redigerad av Pk-slakt 2019-02-18 kl. 01:09.
Citera
2019-02-18, 00:18
Medlem
Jag har 700 m till mitt ICA ,, och Kvinnan vill nog att ja tar bilen fr att handla en liter mjlk,, , ja Kvinnan blnger , hon gr omvgar,, byter sida till anda trottoaren ,, allt fr att undvika En trtt Man som tar en promenad till ICA fr att kpa en liter mjlk!,, det finns nt som heter att Mannen hatar kvinnor,, Men kvinnor vill inte ha Mannen i shammhllet !
Men som tur r r det oftast bara den vita svenskfdda kvinnan som hatar Mn

fr en tid sedan beskte jag Dollar store,, sg nt vnde till backa , vi sg p varandra , fan va snygg hon va,, kvinnan l vissa stort leende ,, ja hela hon,, bjd in, ja kvinnan blev glad fr jag titta p henne,, n det va ingen metoo kvinna,, denna snygga kvinna va mrk frn troligen Afrika.. en svensk kvinna ringer ju polisen om nn tittar p henne,, ofredande
Senast redigerad av Gilty4ever 2019-02-18 kl. 00:34.
Citera
2019-02-18, 00:20
Medlem
Vnta... haha. Vad hnde hr Frstr ej varfr politik skulle spela ngon roll i min frga. Intressanta aspekter dock men allts jag r nog raka motsatsen till PK och feminism s att jag frblir singel r inte av den orsaken haha
Citera
2019-02-18, 00:41
Medlem
politik eller vad som,, kvinnan har fr mycke makt fr hon r kvinna,, d har de flesta killar inget att ge dig fr du behver inget, rent praktisk du behver ingen man mer n fr att ha sex eller gra barn,, trkit lge !
Citera
2019-02-18, 00:45
Medlem
Ja det finns vldigt mnga unga singlar hr i Sverige, folk r upptagna med karrir och att knulla runt. Sen vid nn viss lder fr ni panik och ska helt pltsligt ha barn, sen kombineras karrir med barn. Snipp snapp snut! Jag sitter sjlv och r jvligt krsen p Tinder, till och med snyggare tjejer orkar man liksom inte engagera sig i fr att dejta. Det r trttsamt hela grejen om du frgar mig, finns inget genuint stt att trffa mnniskor p lngre. Mnnen r rdda fr att flrta IRL eftersom man kan rka s illa ut, och kvinnor anser att mannen r den som ska visa intresse. Sen har krogen ruttnat och folk hnger inte ute lika mycket s kommunikationen blir via ntet, som inte r ett bra stt alls jmfrt med att ses och faktiskt prata. Sen tror jag kvinnor och mns sikter skiljer sig t rejlt idag.

Jag letar tjej men det knns vldigt svrt att passa in det i resten av livet, det r liksom utmattande bara tanken att ge sig in i ett frhllande nr man vet att man fr en annan persons liv ocks. Med alla oskerheter, otrohet och familj/vnner man inte kommer verens med. Nej jag ska skaffa mig en riktigt fin hund! Sen ska jag ligga nr det ramlar en dam i knt p mig istllet, ngot annat r knappast vrt mdan.
Citera
2019-02-18, 00:52
Bannlyst
Citat:
Vnta... haha. Vad hnde hr Frstr ej varfr politik skulle spela ngon roll i min frga. Intressanta aspekter dock men allts jag r nog raka motsatsen till PK och feminism s att jag frblir singel r inte av den orsaken haha

Okej. Du r skerligen inte alls marinerad i sossetnk eller i pk-ism, du r en sjlvtnkade och upplyst individ

Lt mig gissa du r singel och barnls drfr att "alla mn r svin" och det r "omjligt att hitta ngon som r seris" och vill bilda familj, eller s har dom inte "tillrckligt hg social status", det vill sga lever inte fr bekrftelse p sociala medier och har under 3.000 vnner p Facebook och de skiter i vad andra tycker om dem. Givetvis r det inte din mentalitet som r problemet, eller att du indoktrinerats till att agera som du/ni gr. Det finns tusentals mn drute som inget annat skulle vilja, s vad r problemet?

Du har ju uppenbarligen knullat runt en del, vad var felet med alla dessa mn. Varfr har ingen dugit t dig?
Senast redigerad av Pk-slakt 2019-02-18 kl. 01:17.
Citera
2019-02-18, 10:02
Medlem
krossapatriakratets avatar
TS, vnta bara tills du r 30-35 och undrar var alla bra mn tagit vgen.
Citera
2019-02-18, 10:08
Citat:

Folk reagerar fr det r s uppenbart att du blivit indoktrinerad av det sjuka etablissemanget att tnka och agera s som du gr.

Feminsmen r ett gift fr bde mn samt kvinnor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in