2019-02-17, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Man kan tycka att ett samfund som DFS borde vilja expandera sitt medlemsregister genom att torgföra sina åsikter, mål och mening på Flashback. Många här har ju åsikter som minst gränsar till föreningens strävanden. Men inte ser man det. Tvärt om så förefaller det som att man internt gått ut med att inte skriva på Flashback. Jävligt märkligt tycker jag. Är det någon som vet i vilka kretsar man söker nya medlemmar? Det är ju inte så att DFS/Svegot är något som är ens lite känt bland allmänheten.

Vad är meningen? All nödvändig info står ju på deras hemsida och facebook etc. Medlemmarna har ju ett eget forum och telegramgrupper att diskutera i. Flera medlemmar har köpt hus i området och en medlem har ett hus väldigt nära lokalen som föreningen förmodligen tar över/köper loss. Här inne gömmer det sig mest alkisar, knarkare, cuckar som inte får ligga med honor. Och övriga typer som känner sig butthurt för att föreningen går så pass bra. Töntar som snackar om att huset kommer brinna utan att agera själv och tutta på skiten. Ni har ett antal hus nu att elda upp och de lär bli en del när vi har tusen medlemmar i varje medelstor stad.
Invandrarna håller sig lugna och för dem är det normalt att diverse folkslag har föreningslokaler. Medan de vita självhatande cuckarna, vilka blivit indoktrinerade kulturmarxism och självhat av semitiskt ägd media. Vill elda upp och döda medlemmarnas barn.

Senaste nytt:
1. Huset är ordentligt försäkrat.
2. Arbetet med att gräva ner en ny elkabel är fixat och elen påslagen.
3. Föreningens ekonomi är mycket god.
4. Förhandlingar om nya bygglov förs med kommunen.
5. DFS fortsätter att genomföra lyckade arrangemang. Och utlandsresor för medlemmar är bokade och fler planerade. Dock blir det inga resor som bär av till Thailand.
6. Dans guldtron är inburen och placerad i den stora salen. Med tio meters gångavstånd från cefet, för kyparen att bära in varmkorv och godsaker till ledaren och övriga i styrelsen.
Senast redigerad av Perlmutter 2019-02-17 kl. 22:17.
Citera
2019-02-17, 23:12
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perlmutter
Vad är meningen? All nödvändig info står ju på deras hemsida och facebook etc. Medlemmarna har ju ett eget forum och telegramgrupper att diskutera i. Flera medlemmar har köpt hus i området och en medlem har ett hus väldigt nära lokalen som föreningen förmodligen tar över/köper loss. Här inne gömmer det sig mest alkisar, knarkare, cuckar som inte får ligga med honor. Och övriga typer som känner sig butthurt för att föreningen går så pass bra. Töntar som snackar om att huset kommer brinna utan att agera själv och tutta på skiten. Ni har ett antal hus nu att elda upp och de lär bli en del när vi har tusen medlemmar i varje medelstor stad.
Invandrarna håller sig lugna och för dem är det normalt att diverse folkslag har föreningslokaler. Medan de vita självhatande cuckarna, vilka blivit indoktrinerade kulturmarxism och självhat av semitiskt ägd media. Vill elda upp och döda medlemmarnas barn.

Senaste nytt:
1. Huset är ordentligt försäkrat.
2. Arbetet med att gräva ner en ny elkabel är fixat och elen påslagen.
3. Föreningens ekonomi är mycket god.
4. Förhandlingar om nya bygglov förs med kommunen.
5. DFS fortsätter att genomföra lyckade arrangemang. Och utlandsresor för medlemmar är bokade och fler planerade. Dock blir det inga resor som bär av till Thailand.
6. Dans guldtron är inburen och placerad i den stora salen. Med tio meters gångavstånd från cefet, för kyparen att bära in varmkorv och godsaker till ledaren och övriga i styrelsen.
Min undran kretsade kring hur man avser att öka medlemsantalet. Man har ju stått och stampat på dryga tusen i ett år, eller hur? Är man nöjd med det så grattis. Det är ju ännu inte riktigt så som Dan marknadsförde DFS som att större delen av det politiska Sverige skulle koka av vrede över med vilken framfart man skulle ta över landet i stort och smått. Magnus yrade om att vara beredd att ta sitt ansvar över landets militär och övriga styre. Lite lätt hybris kan jag tycka i både ett långt och kort perspektiv men det är väl sådant som eldar massorna bland Älgarås skarpaste skalpeller.
Citera
2019-02-17, 23:29
Medlem
LustigeLukass avatar
Citat:
Man har ju stått och stampat på dryga tusen i ett år, eller hur?

Knappast. Det snackades väl om att 500 gick med i samband med lanseringen och att de nu är 1500. Rekryteringen går sannolikt in i en ny fas när man kan rida på vågen av det faktum att föreningens första hus är invigt och man kan locka med aktiviteter där. Man kan också misstänka att fokus ligger på att bygga upp lokalavdelningar snarare än att massrekrytera passiva medlemmar.
Citera
2019-02-17, 23:36
Medlem
Citat:
Min undran kretsade kring hur man avser att öka medlemsantalet. Man har ju stått och stampat på dryga tusen i ett år, eller hur? Är man nöjd med det så grattis. Det är ju ännu inte riktigt så som Dan marknadsförde DFS som att större delen av det politiska Sverige skulle koka av vrede över med vilken framfart man skulle ta över landet i stort och smått. Magnus yrade om att vara beredd att ta sitt ansvar över landets militär och övriga styre. Lite lätt hybris kan jag tycka i både ett långt och kort perspektiv men det är väl sådant som eldar massorna bland Älgarås skarpaste skalpeller.

Det här är ju direkt trams. I början av DFS start framförde både Dan och Magnus faran i att en organisation/förening växer sig för fort direkt från start. Sen hur kan man ha stått och stampat vid tusen medlemmar i ett år när det dröjde 7-8 månader innan man hade 1000 medlemmar? Man har ju växt med 500 sedan i somras och medlemskorten för framtida medlemsnummer 1500-2000 beställdes för flera månader sedan.
Men det är ju så här det ser ut när man loggar in i den här efterblivna tråden med 90% efterblivna gamla flashbackare lägger fram ett eget perspektiv och skriver utifrån vad de själva vill höra.
Senast redigerad av Perlmutter 2019-02-17 kl. 23:38.
Citera
2019-02-18, 08:29
Medlem
Citat:

Dan Eriksson har efter 10 år på Twitter lyckats få 3200 följare. För en privatperson som kanske twittrar anonymt är det en hög siffra men för någon som har som ambition att vara en offentlig opinionsbildare med bakgrund från partipolitik, poddar och alternativmedia är 3,2t följare rätt uselt resultat.

Nazibubblan i Sverige är nog max 5000. Ungefär vad Svenskarnas parti fick i valet 2014.
Citera
2019-02-18, 12:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Dan Eriksson har efter 10 år på Twitter lyckats få 3200 följare. För en privatperson som kanske twittrar anonymt är det en hög siffra men för någon som har som ambition att vara en offentlig opinionsbildare med bakgrund från partipolitik, poddar och alternativmedia är 3,2t följare rätt uselt resultat.

Nazibubblan i Sverige är nog max 5000. Ungefär vad Svenskarnas parti fick i valet 2014.
Hela sveriges befolkning hänger ju inte på twitter om du tror det.
Citera
2019-02-18, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaKnugen1
Hela sveriges befolkning hänger ju inte på twitter om du tror det.
Det gäller ju att gripa efter halmstrån för att de ska må bättre i sin ensamhet. Trots Dans meningslösa persona så har dom tid att sitta här och obsessar över honom. Inte skulle jag logga in på facebook för att ta mig tid att skriva skit om sammanhållningens hus.
Använder ens riktiga män twitter? Jag noterar att svenska kändisar och politiker som har 30-50k följare, drar in 3-15 likes per tweet. Verkar vara värt för en öppensinnad frihetskämpe och människorätsaktivist som Dan Eriksson. Att slösa sin tid på den sensurerade, antivita och rasistiska platformen.
Citera
2019-02-18, 14:09
Avslutad
Citat:
Det gäller ju att gripa efter halmstrån för att de ska må bättre i sin ensamhet. Trots Dans meningslösa persona så har dom tid att sitta här och obsessar över honom. Inte skulle jag logga in på facebook för att ta mig tid att skriva skit om sammanhållningens hus.
Använder ens riktiga män twitter? Jag noterar att svenska kändisar och politiker som har 30-50k följare, drar in 3-15 likes per tweet. Verkar vara värt för en öppensinnad frihetskämpe och människorätsaktivist som Dan Eriksson. Att slösa sin tid på den sensurerade, antivita och rasistiska platformen.
Det är den typiska svenska avundsjukan hos folk, ingen ska ha det bättre än mig. Och så sitter en massa ledsna white trash människor här och försöker dra ner alla som försöker att göra en förändring i samhället och dem försöker dra ner människor i sitt patetiska liv
Citera
2019-02-18, 16:34
Medlem
Citat:

Men visst var det en pampig ceremoni när guldtronen bars in? Mycket stilfullt.
Citera
2019-02-18, 18:48
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LustigeLukas
Knappast. Det snackades väl om att 500 gick med i samband med lanseringen och att de nu är 1500. Rekryteringen går sannolikt in i en ny fas när man kan rida på vågen av det faktum att föreningens första hus är invigt och man kan locka med aktiviteter där. Man kan också misstänka att fokus ligger på att bygga upp lokalavdelningar snarare än att massrekrytera passiva medlemmar.

Citat:
Det här är ju direkt trams. I början av DFS start framförde både Dan och Magnus faran i att en organisation/förening växer sig för fort direkt från start. Sen hur kan man ha stått och stampat vid tusen medlemmar i ett år när det dröjde 7-8 månader innan man hade 1000 medlemmar? Man har ju växt med 500 sedan i somras och medlemskorten för framtida medlemsnummer 1500-2000 beställdes för flera månader sedan.
Men det är ju så här det ser ut när man loggar in i den här efterblivna tråden med 90% efterblivna gamla flashbackare lägger fram ett eget perspektiv och skriver utifrån vad de själva vill höra.
Vad ni än tror så önskar jag faktiskt DFS lycka till (och hoppas därmed att Dan en natt inte försvinner spårlöst med kassan).

"rida på vågen av..." är ett skämt, va? Eller menar du allvarligt att förvärvet av en nergången gammal lagerlokal i Bonnläppeby är en galopperande framgångssaga som kommer att generera mängder av nya medlemmar i en sällan skådad folkrörelse?

Perlmutter. Jag, och säkert fler med mig, minns hur Dan och Magnus samt inte minst Ingrid och Conrad tappade all sans och balans efter en kort tid efter lanseringen och spekulerade om ett flertalet hus inom ett år. Då var man rusig av lycka över tillströmningen av de som redan varit medlemmar i de tidigare projekten. Istället sinade snart kassan och man var tvungen att göra sig av med folk som man beskrev som ovärderliga för projektet. Dessa har sedan inte ersatts och Svegot vet jag ingen som vet vad det är. Om du anser att DFS går enligt planerna så är du antingen lögnaktig eller hjärntvättad av egna eller andras förhoppningar.

Men, igen, lycka till.
Citera
2019-02-18, 20:51
Medlem
Citat:
Men, igen, lycka till.

Det första av Svenskarnas hus är inköpt, renoveringen pågår för fullt och massor av medlemmar har redan träffats på allehanda sätt.
Att det första Svenskarnas hus inte ligger på Helgeandsholmen kan du kanske förstå?

Vad bittrar du om egentligen?
Citera
2019-02-18, 22:10
Avstängd
Offerviljas avatar
Bilder från heldagen med Christoffer Dulny:

https://www.instagram.com/p/Bt9PF9pguZd/
https://www.instagram.com/p/Bt81WF6gKwo/
https://www.instagram.com/p/Bt8qRhEAWMe/

Jag läste på Twitter att Dulny hade filmat från den där dagens händelser. Tyvärr hade filmerna inte blivit så bra. Hoppas att han väljer att lägga ut det på nätet i alla fall. Betyg på Dulnys tröja: 10/10!

Vita pillret är inte så töntigt nu längre. Dulny fungerar bättre tillsammans med den stilige och smarta Daniel Friberg än vad han gjorde med Gustav. Jag har alltid gillat Friberg väldig mycket. Motgift-avsnitten som han medverkade i var alltid de bästa. Friberg är en kraftkarl som aldrig skulle kunna tänka sig att medverka i fredagsmys-program.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in