Citat:
Ursprungligen postat av
Manmother
Ni som pratar om Hagström, ärligt talat så petar hon inte någon ur nuvarande trupp. Dahlqvist, Sundling, Nilsson och Falk är bättre. Petade Ingemarsdotter är också bättre. Dessutom Settlin är i klass med Hagström i kamp om plats 6-7
Sändningen från Cogne var under all jävla kritik. Jag förstår att internationell längdskidåkning är i total kris. Så här dåligt får det inte vara. Lika jävligt som en IS-avrättningsfilm med skillnaden att IS vet hur man producerar
Skriver helt under på det första. Vissa letar med lykta, kompass och förstoringsglas efter nånting att gnälla på men för mig är det inte alls konstigt att Hagström är utanför VM-truppen. Hon är/va aktuell såklart men man måste ju väga hennes senaste resultat mot de resultat som dom andra sprintåkarna har under säsongen.
Angående sändningen tyckte inte jag de va nån större skillnad mot andra VC nuförtiden. För 10 år sedan var det klart bättre men de flesta produktionsbolag verkar inte förstå det här med individuell start. Blir för krångligt för dom. Jag följer numera alla lopp mest via live-timing och har på ljud från sändningen och kollar till när nått spännande är på gång.