Citat:
Kan du sluta hacka, häckla och angripa mig i var och varannat inlägg - helt frankt?
Jag är trött på det - det tar för mycket utrymme fån trådtopik. Helt onödigt tjafs.
Ja jag har personlig anknytning till detta, nej du får inte veta på vilket sätt. Aldrig.
Och nej, jag har naturligtvis ingen anledninga att lägga mig i vad Missan27 skriver till dig - eller dementera??
Hur ska jag veta vad du kan ha skrivit någonstans? Du får nog själv hålla koll på dina inlägg och eventuellt dementera. Svårt att skilja på olika nicks inlägg?
Gå in på sökfunktionen så går det lättare.
Om det vore sant att du tillhör dem som vill veta mer skulle du inte lägga så mycket krut på att motarbeta de uppgifter som inte stämmer med just din åsikt. Det blir så genomskinligt och patetiskt när man enbart tror på och hyllar de uppgifter som stöder ens egen åsikt.
Lite som intervjuverna med bröderna i Kevinfallet eller kvaståsikterna gällande Quick.
Om du verkligen inte har en agenda att få till en vinklad offentlig bild om Bjärredsfallet - visa då att du är öppen för mer fakta och beredd att kontrollera och verifiera vilka faktauppgifter som än kommer fram.
Polisen har sagt att både O och H är misstänkta för mord på barnen.
Om bara en gjort det, som framkommit, kan det vara antingen O eller H.
Vad som däremot är utrett är att O mördat H.
Så ja han har strypmördad någon i Bjärred, Bjärredsstryparen. Dessutom är han misstänkt för två mord till.
Vad H kan ha gjort eller inte gjort innan hon mördades har inte offentliggjorts. Men fn är hon också misstänkt för två mord.
Jag är trött på det - det tar för mycket utrymme fån trådtopik. Helt onödigt tjafs.
Ja jag har personlig anknytning till detta, nej du får inte veta på vilket sätt. Aldrig.
Och nej, jag har naturligtvis ingen anledninga att lägga mig i vad Missan27 skriver till dig - eller dementera??
Hur ska jag veta vad du kan ha skrivit någonstans? Du får nog själv hålla koll på dina inlägg och eventuellt dementera. Svårt att skilja på olika nicks inlägg?
Gå in på sökfunktionen så går det lättare. Om det vore sant att du tillhör dem som vill veta mer skulle du inte lägga så mycket krut på att motarbeta de uppgifter som inte stämmer med just din åsikt. Det blir så genomskinligt och patetiskt när man enbart tror på och hyllar de uppgifter som stöder ens egen åsikt.
Lite som intervjuverna med bröderna i Kevinfallet eller kvaståsikterna gällande Quick.
Om du verkligen inte har en agenda att få till en vinklad offentlig bild om Bjärredsfallet - visa då att du är öppen för mer fakta och beredd att kontrollera och verifiera vilka faktauppgifter som än kommer fram.
Polisen har sagt att både O och H är misstänkta för mord på barnen.
Om bara en gjort det, som framkommit, kan det vara antingen O eller H.
Vad som däremot är utrett är att O mördat H.
Så ja han har strypmördad någon i Bjärred, Bjärredsstryparen. Dessutom är han misstänkt för två mord till.
Vad H kan ha gjort eller inte gjort innan hon mördades har inte offentliggjorts. Men fn är hon också misstänkt för två mord.
Det är nog större chans att en utan personliga kopplingar är objektiv än någon med personlig anknytning. Att dessutom dölja det i ett år ökar inte trovärdigheten.