Citat:
Ursprungligen postat av
tradgardsflum
Du kanske kan boka ett nytt läkarbesök och fråga om din andedräkt och fråga flera gånger och be om ett ärligt svar? Sen kan du säga, om de säger att det är munnen, att tandläkaren sagt att det nog är från magen. Tyvärr måste man ofta ligga på vården för att få adekvat behandling.
Däremot tror jag att du även blivit nojig över din andedräkt. De flesta visar inte öppet om de tycker någon luktar illa, det hör till vanligt hyffs.
Tyvärr så håller MÅNGA för näsan/kliar näsan/hostar när de går förbi mig. Och en del gör det direkt när de ser mig. Under de möten jag haft så håller många för näsan,rakt framför näsan på mig. En del undviker mig när de ser mig och går över gatan andra sidan för att inte gå förbi mig.
Även hört några säga att jag har dålig andedräkt/ lukt från mig,till varandra. När jag varit nära dem. Går inte att beskriva känslan,kändes som om jag fick en kniv i hjärtat. Vid ett tillfälle så hände detta när jag gick på gymnasiet,gick in i toan och låste dörren och grät i runt 30 minuter

. Har haft ett helvete till liv i runt 15 år nu.
Ett helvete har jag haft och har fortfarande!!