2019-02-15, 13:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Det är fortfarande inte ett svar på frågan.
Han kommer med ett påstående om att jag skulle ha definierat något, vilket jag inte gjorde. Jag ställde en fråga om vad han menade.
Jag fortsätter att svara åt Lupac: nä, han kallade inte svenska kvinnor för horor och Golddiggers. Var i hela friden fick du det ifrån om du inte har en egen definition på vad en hora är?
Citera
2019-02-15, 13:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Vad är Flashbackmallen?
Cuck som diskar och försörjer familjen eller tatuerad och skägg tror jag.
Citera
2019-02-15, 13:49
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Cuck som diskar och försörjer familjen eller tatuerad och skägg tror jag.

Åh fan! En slags binär opposition ā la Flashback. Intressant!

Hur ofta är det egentligen bara en som försörjer familjen?

Jag försörjer mig, min sambo försörjer sig. Vi delar på dom omkostnader som vi har tillsammans, typ hyra och el. är inte det det vanliga?
Senast redigerad av skotittare 2019-02-15 kl. 13:51.
Citera
2019-02-15, 14:03
Avslutad
Citat:

Jag försörjer mig, min sambo försörjer sig. Vi delar på dom omkostnader som vi har tillsammans, typ hyra och el. är inte det det vanliga?
Nä förstår du, din sambo har valt dig för att du är kan diska och försörja henne. Till det duger ingen tatuerad jävel (du). Tatuerade duger bara vid ägglossning. Resten av tiden ligger hon hellre med dig.
Citera
2019-02-15, 14:09
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Undrar om skäggiga killar med tatueringar inte tar hand om disken?
De har med stor sannolikhet skaffat diskmaskin.
De har annat att göra. Köra MC kanske?
Citera
2019-02-15, 14:12
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Jag fortsätter att svara åt Lupac: nä, han kallade inte svenska kvinnor för horor och Golddiggers. Var i hela friden fick du det ifrån om du inte har en egen definition på vad en hora är?
Varför svarar du åt henne?
Hon har ju själv inte svarat på vad hon egentligen menar ännu.
Citera
2019-02-15, 14:12
Avslutad
Citat:

Vi har det så. "Delad budget" kallar jag det.

Ingen verkar riktigt veta vad en "cuck" är.

Jag tänker mig en amerikansk high school film från 80-talet. En ny kille börjar på skolan, han är rebell, lite mystisk, spelar gitarr och bär svart skinnjacka, håller sig i bakgrunden, låter sig inte köpas, fjäskar inte för lärarna. Alla tjejerna darrar när han går förbi. Jag tänker mig att detta INTE är "cucken".

Då är ju motsatsen "cuck".
Citera
2019-02-15, 14:18
Avslutad
Citat:
Varför svarar du åt henne?
Hon har ju själv inte svarat på vad hon egentligen menar ännu.
Han menade ”nån som inte vill ha en partner som saknar bildning och inkomst”. Kan du inte läsa?
Citera
2019-02-15, 14:28
Avslutad
Citat:
Nej. Cock är en förkortning på cuckold och de förslag du fått på vad det är verkar inte ha den blekaste aning.
Jag vet inte ens om de tror att de menar det som förr kallades toffel (förkortning av toffelhjälte)?

Såhär står det på wikipedia. https://en.wikipedia.org/wiki/Cuckold
Den svenska översättningen hanrej https://sv.wikipedia.org/wiki/Hanrej ger ingen information av värde, men så är ju landet fullt av cucks, betamales och friendzoneade numera som aldrig skulle våga sig på att skriva något annat än det som är sanktionerat av matriarkatet.

Vill du veta hur svenska män beskrivs, så kan du ta en titt på vad "kvinnliga influensers" säger eller knappa in män, sexualitet och youtube i en sökning och se vad du får upp.

Blir du inte deprimerad och stänger butiken för gott för svenska kvinnor nu, så är du en perpetuell cuckold.

Det är fri säsong på svinhugg mot vita svenska män och har varit så i flera decennier nu. De är inte ens människor. De är djur och talibaner. Om vartannat.
Det slutar inte ens när klipp om "så talar du med dina barn om sexuella övergrepp" dyker upp i morgonsoffan.
Så, manshatarklubben installerar program som ska läxa upp pojkar redan från ett till treårsåldern.
Pedagogerna får krav på sig att driva demonerna ur dem.

Jag har nog kommit fram till den perfekta tolkningen.

Cuck=skamgrepp

En man som sitter i en kvinnas skamgrepp, symboliskt menat (såklart).
Citera
2019-02-15, 14:30
Medlem
Naknekejsarens avatar
Känns som den här tråden är tillbaka till botten. Var vi inte påväg någonstans igår? Kanske jag inbillade mig.

Så fort tal om CUCKs dyker upp vet man att intellektuella nivån är lika med noll. Incels och importörer av thaiprostituerade går ihop för att skapa en uppochnedvänd hierarki, där den största cucken är den som sprider sina gener till kvinnor som är svåra att få. Haha, lite roligt är det.

Är återigen lika mycket fail som när kvinnor försöker shama fuckboys på samma sätt som man gör med horor/slampor hos andra könet, går bara inte.
Citera
2019-02-15, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Hur ska de begripa detta på egen hand då?

Det är ingen hemlighet direkt och vi ser ju resultaten, män/pojkar kliver år sidan (och hycklas då för det).
Citera
2019-02-15, 14:43
Medlem
Citat:
Jag vet inte riktigt vad du pratar om, jag bara konstaterade orsaken till varför ingen tror på Wordwarrior när han påstår sig vara en högstatusperson (en dag ska vågskålen äntligen tippa över till hans fördel och då ska han få sin hämnd).

Så han hade rätt, du hade fel och går över till att använda personangrepp för att vinna diskussionen, eller vaddå?

Du får nog ut mycket mer av debatten om du låter bli det och åå köpet minskar du polarisering och s.k. "kvinnohat".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in