2019-02-15, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drsniffer
Tja.... Det er noe som heter at du aldri blir fattig av å realisere gevinst.

Hva er en tomt verdt og hvordan skal en som kommer til bordet med en kjøper du ikke visste fantes belønnes?

Se bondegården fra fugleperspektiv så vil det åpenbare seg noen begrensninger mht. aktuelle måter å utvikle den på.

Bonden sier han er happy og det tror jeg på det alle dager hele uka
Alt er bedre enn null, men at bonden har låst seg til en dårlig avtale var jo bra for TH.
Ikke rart han fortsatt står og steker burgere
Citera
2019-02-15, 01:15
Medlem
drsniffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Alt er bedre enn null, men at bonden har låst seg til en dårlig avtale var jo bra for TH.
Ikke rart han fortsatt står og steker burgere

Jeg tror ettersom han er svært nøktern, i likhet med TH at 200 millioner kunne støttet opp under en relativt tidlig pensjonsalder......

https://www.dn.no/bonde-deler-gigantgevinst/1-1-804149
Citera
2019-02-15, 05:44
Medlem
Vossevangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajesticXII
Vil forresten gratulere alle på forumet, og ikke minst i tråden her, med at en viss bruker ENDELIG har blitt fjernet herfra Men burde politiet ha sjekket han opp? Så uintelligent som han ga uttrykk for å være tror jeg ikke er mulig, og når det stod på som verst så mistenkte jeg at det var noen som drev med bevisst desinformering her inne. Noen som gidder å sjekke hva som ble diskutert her i det han meldte sin ankomst? Mulig jeg er paranoid, men det hele virket ekstremt suspekt. Noen var kanskje på sporet av noe relevant her.
Loxxa er ikke fjernet fra Flashback.
Han er avstengt 1 uke pga ohøsrsamhet:

(FB) Loxxa avstängd för Ohörsamhet

Avstengningen er av 13 02 2019 kl.09.23.
Vi får se 20 02 om han returnerer.
Citera
2019-02-15, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrtrt
Ja. TH er en av 13 søsken.
Hva slags forhold har TH til kone, "barn" og øvrig familie ?
Citera
2019-02-15, 08:19
Medlem
Endelig kvitt Loxxa !? Edit: Kun for 1 uke 😝
Citera
2019-02-15, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
Hva slags forhold har TH til kone, "barn" og øvrig familie ?

Noe distansert til øvrig familie, vil kalle det konfliktfylt til noen. Full kontroll i egen. De jobber for ham og sitter i styrene. Kona har som dere har skjønt ingen verdier, og ble fratatt siste styreverv i september. Hun vil kun arve ved hans død, ved skilsmisse får hun ingenting, dette måtte hun selv skrive under på i 1994. En nevø jobber også som en av hans nærmeste. Sneve, som er en av få forretningspartnere, var i sin tid forlovet med datteren.
Citera
2019-02-15, 11:36
Medlem
Citat:
Noe distansert til øvrig familie, vil kalle det konfliktfylt til noen. Full kontroll i egen. De jobber for ham og sitter i styrene. Kona har som dere har skjønt ingen verdier, og ble fratatt siste styreverv i september. Hun vil kun arve ved hans død, ved skilsmisse får hun ingenting, dette måtte hun selv skrive under på i 1994. En nevø jobber også som en av hans nærmeste. Sneve, som er en av få forretningspartnere, var i sin tid forlovet med datteren.

Er det en ektepakt om særeie du sikter til? Kjenner du til det konkrete innholdet eller er dette en antakelse? Det er ikke alltid slik at særeieavtaler går ut på særeie ved død. Det kan også ha vært avtalt at hun skal sitte i uskifte med særeiet.
Citera
2019-02-15, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Jeg ser at TH har brukt Hadrian eiendom as som mellommann i minst et par enorme eiendomshandler i Lørenskog, blant annet coca cola tomten og posten Østlandet og begge eiendommene befinner seg i andre enden av Langvannet.

Det var også en del protester til kommunen om disse eiendommene.

Jeg tenker at kidnappernes krav kan gjenspeile TH`s gevinst på disse eiendommene.

Det er ikke sikkert at GM har noen konflikter eller tilknytning til TH i det hele tatt, men at han kan ha tilknytning til tomteselger. Altså den av arvingene til tomter i Lørenskog men som ble avspist med null og nada pga Odelstakst.

Jeg prøver å sende en pm til de av dere jeg føler har mest å komme med, og som er genuint opptatte av faktisk være med på å løse denne saken. Men det er umulig, da jeg må skrive 50 egne innlegg, noe jeg ikke kommer til å gjøre. Noen råd om hvordan jeg kan gå frem?
Citera
2019-02-15, 11:58
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Jeg prøver å sende en pm til de av dere jeg føler har mest å komme med, og som er genuint opptatte av faktisk være med på å løse denne saken. Men det er umulig, da jeg må skrive 50 egne innlegg, noe jeg ikke kommer til å gjøre. Noen råd om hvordan jeg kan gå frem?

Du har allerede mer enn 50 innlegg, men du må også ha vært medlem mer enn 30 dager for å kunne sende PM. Neppe noen måte å omgå dette om du vil bevare din anonymitet. Ellers er det vel fint at de fleste diskusjonene tas i plenum i et diskusjonsforum som Flashback..? Derfor vi er her
Citera
2019-02-15, 12:00
Medlem
Minnimuss avatar
Politiet opplyser at det ikke har kommet livsbevis siden pressekonferansen mandag.

https://direkte.vg.no/studio/nyhetsdoegnet#!verbatimId=5c669a2f5152f72a5fa7e345
Citera
2019-02-15, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Du har allerede mer enn 50 innlegg, men du må også ha vært medlem mer enn 30 dager for å kunne sende PM. Neppe noen måte å omgå dette om du vil bevare din anonymitet. Ellers er det vel fint at de fleste diskusjonene tas i plenum i et diskusjonsforum som Flashback..? Derfor vi er her

Tiltrer Minnimus. Det er nå strengt tatt politiet som har oppdraget med å "faktisk løse" denne saken, vi andre krim - og adferdsinteresserte kan henge her og forhåpentligvis ha en sivilisert debatt.
Citera
2019-02-15, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Ja. Men det er folk som følger med, og jeg vil helst forbli anonym. Noen opplysninger er ikke for alle. Jeg vet at norsk presse følger med her.
Men jeg kan legge ut en link, jeg vet en i familien der hadde nær tilknytning til denne personen. Og miljøet rundt. Det kan også virke som det var noen fra dette miljøet som søkte ly i huset etter at han var kommet seg unna en bortføring. Saken der TH vitnet. TH hadde ingenting med denne linken å gjøre, det er for å vise omgangskrets.
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/p6AVpo/tiltalt-torpedo-doede
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in