2019-02-14, 08:13
Medlem
utforskarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
Misstänkt GM: https://www.facebook.com/marika.pulkkinen.79

Tror även jag har BO's FB men inte 100% säker på att det är rätt så avvaktar

Är BO född typ 84-86 och ursprungligen från Skutskär?
Citera
2019-02-14, 10:17
Medlem
wpgnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utforskaren
Är BO född typ 84-86 och ursprungligen från Skutskär?

Vet bara att hon är född Maj 1977. Sök på facebook på Jessic* eck*n J*nsson
*A
Citera
2019-02-14, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firesnake
Ja. Kan bekräfta att det stämmer.
Är det inte så att hela Gävle knarkar? Skämt åsido, uppvuxen några mil norr om Gävle så konstaterar jag att jag aldrig träffat en Gävlebo som varit 100. Detta var tidigt 90-tal och redan då flödade knarket fritt där. Numera bor jag i Malmö och kan ärligt säga att den enda staden jag kan tänka mig är sämre är Gävle.
Citera
2019-02-14, 11:11
Medlem
wpgnoks avatar
Ingen som vet mer om GM pojkvän? D*niel Str*nd han brukar ju gilla att både fysiskt och psykiskt misshandla sina tjejer. Man kan ju tycka att GM borde vara glad att slippa han isåfall.

*A
Citera
2019-02-14, 11:20
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wpgnok
Ingen som vet mer om GM pojkvän? D*niel Str*nd han brukar ju gilla att både fysiskt och psykiskt misshandla sina tjejer. Man kan ju tycka att GM borde vara glad att slippa han isåfall.

*A

Hur tänkte du att hon skulle slippa honom genom att misshandla en annan kvinna?
Citera
2019-02-14, 12:13
Medlem
wpgnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Hur tänkte du att hon skulle slippa honom genom att misshandla en annan kvinna?

Om han var/är otrogen så är det väll ett ypperligt tillfälle att be han fara åt helvete och själv dra ifrån honom.
Citera
2019-02-14, 13:33
Medlem
Två lika trasiga människor i en relation med varandra blir ju ofta inte så bra. Definitivt inte när det kommer till detta par. Och så lägger man till droger på det.. och de här blev resultatet, kanske inte så oväntat.
Vad gäller psykisk och fysisk misshandel gentemot sin partner så är hon minst lika sjuk som honom.
Senast redigerad av Nukkas 2019-02-14 kl. 13:35.
Citera
2019-02-14, 14:40
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wpgnok
Om han var/är otrogen så är det väll ett ypperligt tillfälle att be han fara åt helvete och själv dra ifrån honom.

Ja kanske men tycker nog att det finns bättre och enklare sätt att avsluta en relation.
Men men, det är ju upp till var och en
Citera
2019-02-14, 18:51
Medlem
En person med samma namn som MGM arbetar som resursperson i en förskoleklass och ett fritidshem på en fristående skola i en annan stadsdel... Känns ju tryggt om det är samma kvinna... I sånt fall inte första gången som olämpliga personer anställs eller tillåts praktisera inom grundskolor i Gävle.
Citera
2019-02-14, 19:40
Medlem
Citat:
En person med samma namn som MGM arbetar som resursperson i en förskoleklass och ett fritidshem på en fristående skola i en annan stadsdel... Känns ju tryggt om det är samma kvinna... I sånt fall inte första gången som olämpliga personer anställs eller tillåts praktisera inom grundskolor i Gävle.

Det är samma person
Citera
2019-02-14, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nukkas
Det är samma person

Fy då. Resursperson är ju det som förr kallades elevassistent eller lärarassistent som ska jobba med en eller flera elver som har extra behov av stöd, som ofta har det jobbigt med förändringar. Elever med utåtagerande beteende och dålig impulskontroll. Som har behov av lugna, kontrollerade vuxna.

"Tyvärr, fröken kan inte komma till skolan mer för farbror polisen kom och hämtade henne när hon var dum mot en annan tant"

Låter mer som att hon borde ha haft en resursperson själv än att jobba som en...

Eller är hon en sansad person som det plötsligt brann i huvudet på?
Citera
2019-02-14, 22:06
Medlem
Citat:
Fy då. Resursperson är ju det som förr kallades elevassistent eller lärarassistent som ska jobba med en eller flera elver som har extra behov av stöd, som ofta har det jobbigt med förändringar. Elever med utåtagerande beteende och dålig impulskontroll. Som har behov av lugna, kontrollerade vuxna.

"Tyvärr, fröken kan inte komma till skolan mer för farbror polisen kom och hämtade henne när hon var dum mot en annan tant"

Låter mer som att hon borde ha haft en resursperson själv än att jobba som en...

Eller är hon en sansad person som det plötsligt brann i huvudet på?

Detta är ingen människa som är aggressiv eller så mot människor bara sådär vad jag vet..
Men att ha blivit bedragen av sin karl som man haft i flera år och att han gått bakom ryggen på henne med deras granne som även ska vara en vän till detta paret och dessutom då påträffar dom tillsammans i sitt eget hem, ja det kan nog få vem som helst att göra nåt sånt här.. kan inte ens tänka mig hur jävla lurad och besviken hon kände sig i den sitsen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in