Citat:
Hej!Hur var det nu, skulle dörren låsa sig om man bara slängde igen den?
Minns inte hur det var med det där låset.
För mig känns det inte troligt alls att LW skulle låsa dörren, eller slänga igen den (så att den låser sig). Det skulle betyda att hon har bestämt sig för att vara ute och lämna bostaden en stund. Det låter inte sannolikt i mina öron.
Minns inte hur det var med det där låset.
För mig känns det inte troligt alls att LW skulle låsa dörren, eller slänga igen den (så att den låser sig). Det skulle betyda att hon har bestämt sig för att vara ute och lämna bostaden en stund. Det låter inte sannolikt i mina öron.
Den dryga apan här.
Har, vad gäller dörren på glänt, låtit mig övertygas av de övertygande inläggen som lämnats av 'Sh.Holmes'. Då vet jag och alla andra att dörren var på glänt. Den diskussionen kan härmed avslutas och läggas till handlingarna.
Men en fråga är fortfarande helt outredd. Det gäller den nästan helt bortglömda uppgiften om att LW skulle ha låtit installera ett s k motorlås till ytterdörren.
Det skulle naturligtvis vara välkommet att få frågan om det eventuella motorlåset klarlagd.
Citat:
Ja, man vet inte om man skall skratta eller gråta åt eländet. Här anför du i ditt inlägg att det går att googla fram uppgifter, men du väljer att inte följa tanken till handling.Det är nog inte det enda Carinah78 har problem med.
Har fluorvätesyra någonting att göra med det här fallet eller tog du upp det för att du vill "svänga dig med formler". Vem som helst som kan läsa innantill och Googla kan "svänga sig med formler".
På vilket sätt har flourvätesyra att göra med det här fallet?
Varför skulle fluorvätesyra vara bättre än någon annan syra om du nu fantiserar om att syra har använts på något sätt?
Har fluorvätesyra någonting att göra med det här fallet eller tog du upp det för att du vill "svänga dig med formler". Vem som helst som kan läsa innantill och Googla kan "svänga sig med formler".
På vilket sätt har flourvätesyra att göra med det här fallet?
Varför skulle fluorvätesyra vara bättre än någon annan syra om du nu fantiserar om att syra har använts på något sätt?
Svaret på frågan du ställer i det av mig fetade skulle du, kanske med lite hjälp?- kunna finna m h a Google.
Fluorvätesyra är nämligen helt outstanding när det kommer till att göra sig av med t ex komprometterande material. I det som diskuterades gällde det blodiga kläder. Finns ingen syra som på ett bättre sätt kan eliminera typ besvärande bevis.
Just saying.
Edit: På tal om att eliminera besvärande bevis, så fanns det under period livfulla diskussioner om att mördaren eller nån medhjälpare, skulle ha hällt ut Klorin över kroppen och brottsplatsen för att på det viset försöka förstöra t ex DNA.
Tillhör du 'hoppsann' den falangen?
Just asking.
Senast redigerad av Carinah78 2019-02-13 kl. 23:54.
Senast redigerad av Carinah78 2019-02-13 kl. 23:54.