2019-02-13, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlyingBee
Kanske blir hon gladare om hon får en karamell? "du är inte dig själv när du är hungrig" och förvandlas till ett snällt litet lamm.
Jag menar personligheten. Hon tror att hon är ärlig när hon i själva verket går runt och sårar folk. Hon lyssnar inte utan avbryter konstant. Hon verkar dessutom vara en hämndlysten person som inte släpper en gammal oförätt. Inte underligt det är krig ute i världen när folk inte kan lämna meningsskiljaktigheter bakom sig.
Citera
2019-02-13, 09:19
Medlem
Vilket jävla program. Inget fan alls men slöglor för att partnern tittar på skiten. Vad jag noterat hittills:

Komiskt när tjejen med korvläpparna och plasttuttarna kallar den andra tjejen "fejk" 😂

Den där Masha verkar helt pantad. Jobbig som en jävla fluga runt huvudet. Hon kan få svårt att få ett normalt jobb om arbetsgivarna känner igen henne från programmet. Skulle aldrig anställa en så stöddig och allmänt respektlös person som dessutom verkar sakna självinsikt.

Den där bosniern är en riktig bonde så han hör hemma på en 1800-talsfarm, förutom att han framstår som en hopplös idiot.

Lastbilsbruden, ful som fan men ok plastrattar.

Resten av gänget har jag inga direkta åsikter om.
Citera
2019-02-13, 09:25
Medlem
Leipreachans avatar
Citera
2019-02-13, 09:49
Medlem
gamlingen66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leipreachan
Om det är stöld så bör de förpassas ut ur den stora skogen för att aldrig mer ens få titta på farmen på tv.
Citera
2019-02-13, 09:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kentuckyfry
Vilket jävla program. Inget fan alls men slöglor för att partnern tittar på skiten. Vad jag noterat hittills:

Komiskt när tjejen med korvläpparna och plasttuttarna kallar den andra tjejen "fejk" 😂

Den där Masha verkar helt pantad. Jobbig som en jävla fluga runt huvudet. Hon kan få svårt att få ett normalt jobb om arbetsgivarna känner igen henne från programmet. Skulle aldrig anställa en så stöddig och allmänt respektlös person som dessutom verkar sakna självinsikt.

Den där bosniern är en riktig bonde så han hör hemma på en 1800-talsfarm, förutom att han framstår som en hopplös idiot.

Lastbilsbruden, ful som fan men ok plastrattar.

Resten av gänget har jag inga direkta åsikter om.

Maxine ser verkligen konstig ut - har någon lurat i henne att det där är snyggt?
Citera
2019-02-13, 09:58
Medlem
FlyingBees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HermanSerman
Maxine ser verkligen konstig ut - har någon lurat i henne att det där är snyggt?
Det är knugen som står för fiolerna , dessutom så har hon sådana där läppar medfött
Citera
2019-02-13, 11:03
Medlem
RobertoSavianos avatar
Tror inte Mazine har sillysar faktiskt. Hon är rätt stor och har stora bröst därför.
Läpparna har hon gjort dock och ögonbrynen.
Citera
2019-02-13, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leipreachan
Fan vilka idioter!
Citera
2019-02-13, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Tror inte Mazine har sillysar faktiskt. Hon är rätt stor och har stora bröst därför.
Läpparna har hon gjort dock och ögonbrynen.

Hon kan få jobb på en glasfirma som transporterar stora glasrutor..man trycker bara fast hennes huvud mot rutan och den sugs fast av läpparna..sen bara att bära iväg..
Citera
2019-02-13, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HermanSerman

Höger överläpp snuddar nästan vid näsan...
Citera
2019-02-13, 13:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Höger överläpp snuddar nästan vid näsan...

Precis. I ärlighetens namn begriper jag inte om hon "gjort läpparna" eller om det är en medfödd defekt.
Citera
2019-02-13, 13:11
Medlem
På tiden att Emelie kliver in i handlingen. Blev nästan parodiskt att se henne sitta ute på farstukvisten med dom andra men aldrig delta i samtalen. Tror inte det var så illa som det har framställts, dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in