2019-02-12, 18:48
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst

Her er det bare å vente. Ukjent DNA fra personer som ikke kan knyttes til boligen, unntatt besøkende, håndverkere, anbudsfolk som har vært innom, Verisure-selgeren osv osv, kan jo stamme fra ukjente GM.

Politiet understøtter nå at det så langt ikke kan utelukkes at det finnes beviser og spor etter ukjente GM.

Synes det har tatt veldig lang tid å få resultater av DNA-undersøkelser.

Jo, men hva er det som ikke har tatt lang tid i denne saken?
Kan jo være att de fant DNA når de undersøkte i vannet? (Jeg vet ikke om det er mulig.)
Citera
2019-02-12, 19:16
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Jo, men hva er det som ikke har tatt lang tid i denne saken?
Kan jo være att de fant DNA når de undersøkte i vannet? (Jeg vet ikke om det er mulig.)

Boligen innvendig var ferdig undersøkt kriminalteknisk før jul, så der burde det absolutt vært resultater klare selv om man måtte sende prøver til utlandet. Dette burde gå som en hastesak vil jeg tro.

Så da er det spørsmål om man har gjort nye funn etter at eiendommen kunne undersøkes da saken ble offentlig. Det ble gjort funn i vannet vet vi. DNA er biologisk og brytes ned over tid, og prosessen går raskere i vann. Så tviler litt på om man kan få fram profil etter 3 mnd i vann. Men teknologien går framover..... Fingeravtrykk er en annen sak, det kan være fullt mulig selv for objekter som har vært i vann.
Citera
2019-02-12, 19:17
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrtrt
Den spekulasjonen kan jeg legge død. Altså den om AEH og barna.

Hvordan kan du si det så bastant? I denne merkelige saken er alt mulig, i teorien i hvert fall.
Citera
2019-02-12, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Hvordan kan du si det så bastant? I denne merkelige saken er alt mulig, i teorien i hvert fall.
helt enig,finnes mange eksempler på at barn er involvert i f.eks drap av forelder, at det oppstår misunnelse gjeldende arv osv. Det kan også være en svigersønn osv osv
Citera
2019-02-12, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
helt enig,finnes mange eksempler på at barn er involvert i f.eks drap av forelder, at det oppstår misunnelse gjeldende arv osv. Det kan også være en svigersønn osv osv
Halloween var det også
Citera
2019-02-12, 19:44
Medlem
Citat:
Jeg kan faktisk det, noe bare vet man om folk.
Citera
2019-02-12, 19:49
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Jeg kan faktisk det, noe bare vet man om folk.

Mulig det, men diskusjonsteknisk bør du da fremlegge det som ditt subjektive synspunkt. Ikke som et fastslått faktum uten kilde eller begrunnet påstand.
Citera
2019-02-12, 20:00
Medlem
Jeg har selv tenkt tanken på at det kunne ha vært et barn fra familien som ved en ulykke eller raseriutbrudd kunne ha tatt livet av AEH og så har en forelder som satt ute og ventet i bilen vært med på å fjerne kroppen og lage brevet.

Selvsagt bare en helt ellevill spekulasjon.
Citera
2019-02-12, 20:07
Medlem
Citat:
Mulig det, men diskusjonsteknisk bør du da fremlegge det som ditt subjektive synspunkt. Ikke som et fastslått faktum uten kilde eller begrunnet påstand.
Er det ingen du kan si du kjenner godt nok gjennom livet til å vite at de ikke kunne gjort noe sånt?
Citera
2019-02-12, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Jeg har selv tenkt tanken på at det kunne ha vært et barn fra familien som ved en ulykke eller raseriutbrudd kunne ha tatt livet av AEH og så har en forelder som satt ute og ventet i bilen vært med på å fjerne kroppen og lage brevet.

Når man snakker om barna til AEH og TH så snakker man om folk som er 30-40 år gamle ...tipper litt eldre enn deg ?...ikke snørrunger med et tilfeldig raseriutbrudd som ikke fikk Halloween godteriet sitt
Citera
2019-02-12, 20:19
Medlem
Citat:
Er det ingen du kan si du kjenner godt nok gjennom livet til å vite at de ikke kunne gjort noe sånt?
Så du er så nære familien Hagen?
Citera
2019-02-12, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy

Lite som fallet med JonBenet Ramsey?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in