Citat:
Ursprungligen postat av
HermanSerman
Ha ha - okej. TV4 borde ha suddat deras tänder, de ser ju för sjutton ut som vinalkisar som suttit för länge på kvarterets pizzeria.

Tycker de påminner om Bettan för någon säsong sedan. En massa mini-Bettan som ränner omkring.
Det fyran borde lägga tid på är färgkorrigering när Goltuppen visar benen. Ajajaj ser inte kul ut det där. Ibland blir det nästan jobbigt att alltid ha rätt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jonnydoe1
Jag är beredd att utmärka denna årgång av farmen som tidernas sämsta säsong. Jäkligt tafatt tycker jag. Tv 4 har misslyckats fatalt. Vet inte om det är deltagarnas fel, kan inte riktigt känna något. Känns mer som produktionen.
Konstiga avhopp, platta personligheter och uppenbara extra livlinor till de som produktionen TROR gör bra TV (Arrendern). Konstigt luddiga tävlingar på torpet där manliga deltagare faller på feministsvärdet och offrar sig för medaljonger vi inte visste stod på spel. För mycket petande och styrning av produktionen.
Saknar också någon "normal" riktigt bitter person att identifiera mig med. Ett vanligt knep i sci-fi att slänga in en "vanlig" karaktär för att underlätta exposition osv. En normal människa bland alla ufon. Saknar en utkristalliserad protagonist. T2 kanske men han verkar ha fallit för trycket. Blåmesen är tyst och tråkig. Återstår väl Truckern och T1 på gården (Göran på Torpet) och T1s planerande är bara långtråkigt att lyssna på.