2019-02-12, 11:49
Medlem
FlyingBees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HermanSerman
Har inte flertalet deltagare märkligt blåa tänder, eller är det min skärm som spökar? Beror det på att de trycker i sig massa blåbär och inte borstar tänderna tro?

Blev rädd när jag såg Stinas tänder färgade av bären, hon skulle lätt kunna få en roll i någon zombiefilm eller skräckrulle.
Citera
2019-02-12, 12:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FlyingBee
Blev rädd när jag såg Stinas tänder färgade av bären, hon skulle lätt kunna få en roll i någon zombiefilm eller skräckrulle.

Håller med - det såg inte klokt ut. Nästan ojyst av fyran att inte retuschera.
Citera
2019-02-12, 13:24
Medlem
torpet

Citera
2019-02-12, 13:45
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -93
torpet

Tittar du på förra årets torpet?
Citera
2019-02-12, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Tittar du på förra årets torpet?
Tror jag inte han gör, ikväll blir livat på torpet!
Citera
2019-02-12, 14:23
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -93
göra ett bröllop och skriva en sång handlar farmen/torpet om nu.
Snart mixar de ihop det med bonde söker fru. Ernst kanske tittar in en sväng oxå. Jippi.
Citera
2019-02-12, 14:47
Medlem
-nickname-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Ska bli spännande att se om Chips och Blåsmurfen får till det. Enligt Stina skulle detta "visa sig så småningom".

Tydligen Stina och Kim. Hon gillar verkligen hans intellekt och syn på kön. Så han fick se och röra.
Citera
2019-02-12, 14:54
Medlem
Jag blir trött på detta evinnerliga "Masha står upp för sig". Det är inte vad det handlar om när hon själv orsakat dålig stämning och bråk genom att inte samarbeta, genom att vara direkt elak, genom att vara hycklare, lat, skenhelig, obstinat och allmänt egoistisk. Vadå stå upp??
Citera
2019-02-12, 14:57
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -nickname-
Tydligen Stina och Kim. Hon gillar verkligen hans intellekt och syn på kön. Så han fick se och röra.

Gillar och gillar. Hon blir kåt av det. Feminister snackar mycket, men när det kommer till vad dom gillar för sorts män rent sexuellt. Då är det riktiga karlakarlar som gäller. Kanske är det som kommer fram så småningom.

"Varför Stina...? Varför... lät du dig knullas av Kim." Och Stina svarar: "Kunde inte stå emot, blev så fruktansvärt kåt av Kims manlighet"

Kanske är Kim och Stina som ska gifta sig?

Skrev helt plötsligt Sara... Kan vara för det sitter en somalisk kvinna här bredvid mig som kallas Sara.
Senast redigerad av PingPongZong 2019-02-12 kl. 15:00.
Citera
2019-02-12, 15:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HermanSerman
Ha ha - okej. TV4 borde ha suddat deras tänder, de ser ju för sjutton ut som vinalkisar som suttit för länge på kvarterets pizzeria.

Tycker de påminner om Bettan för någon säsong sedan. En massa mini-Bettan som ränner omkring.

Det fyran borde lägga tid på är färgkorrigering när Goltuppen visar benen. Ajajaj ser inte kul ut det där. Ibland blir det nästan jobbigt att alltid ha rätt.

Citat:
Ursprungligen postat av Jonnydoe1
Jag är beredd att utmärka denna årgång av farmen som tidernas sämsta säsong. Jäkligt tafatt tycker jag. Tv 4 har misslyckats fatalt. Vet inte om det är deltagarnas fel, kan inte riktigt känna något. Känns mer som produktionen.

Konstiga avhopp, platta personligheter och uppenbara extra livlinor till de som produktionen TROR gör bra TV (Arrendern). Konstigt luddiga tävlingar på torpet där manliga deltagare faller på feministsvärdet och offrar sig för medaljonger vi inte visste stod på spel. För mycket petande och styrning av produktionen.

Saknar också någon "normal" riktigt bitter person att identifiera mig med. Ett vanligt knep i sci-fi att slänga in en "vanlig" karaktär för att underlätta exposition osv. En normal människa bland alla ufon. Saknar en utkristalliserad protagonist. T2 kanske men han verkar ha fallit för trycket. Blåmesen är tyst och tråkig. Återstår väl Truckern och T1 på gården (Göran på Torpet) och T1s planerande är bara långtråkigt att lyssna på.
Senast redigerad av wazzobazzo 2019-02-12 kl. 15:36.
Citera
2019-02-12, 15:45
Medlem
MrsVanity1s avatar
Hur kan Emelie vara försäljningschef med den svaaaaga viskande rösten???Är det något hon kör med enbart här?

Däremot läste jag här att hon var Sd are så något bra är det med henne iaf!
Senast redigerad av MrsVanity1 2019-02-12 kl. 16:01.
Citera
2019-02-12, 16:03
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo
Tycker de påminner om Bettan för någon säsong sedan. En massa mini-Bettan som ränner omkring.

Det fyran borde lägga tid på är färgkorrigering när Goltuppen visar benen. Ajajaj ser inte kul ut det där. Ibland blir det nästan jobbigt att alltid ha rätt.

Konstiga avhopp, platta personligheter och uppenbara extra livlinor till de som produktionen TROR gör bra TV (Arrendern). Konstigt luddiga tävlingar på torpet där manliga deltagare faller på feministsvärdet och offrar sig för medaljonger vi inte visste stod på spel. För mycket petande och styrning av produktionen.

Saknar också någon "normal" riktigt bitter person att identifiera mig med. Ett vanligt knep i sci-fi att slänga in en "vanlig" karaktär för att underlätta exposition osv. En normal människa bland alla ufon. Saknar en utkristalliserad protagonist. T2 kanske men han verkar ha fallit för trycket. Blåmesen är tyst och tråkig. Återstår väl Truckern och T1 på gården (Göran på Torpet) och T1s planerande är bara långtråkigt att lyssna på.

Mycket bra sammanfattning av hur årets farmen är!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in