2019-02-12, 06:24
Medlem
FlyingBees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonnydoe1
Jag är beredd att utmärka denna årgång av farmen som tidernas sämsta säsong. Jäkligt tafatt tycker jag. Tv 4 har misslyckats fatalt. Vet inte om det är deltagarnas fel, kan inte riktigt känna något. Känns mer som produktionen.

Masha har något som jag tycker blir sexigt, inte utseendet fast ändå.

Kan det vara hennes leende och fina tänder?
Citera
2019-02-12, 09:33
Medlem
Jonnydoe1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlyingBee
Kan det vara hennes leende och fina tänder?

Kan vara. Hon har faktiskt ett fint leende. Tycker hon har växt ju längre in i tävling vi (dom) kommit.
Vore roligt om hon kom tillbaka. Få se om det blir någon kamp mellan henne och skeletor
Citera
2019-02-12, 09:43
Medlem
FlyingBees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonnydoe1
Kan vara. Hon har faktiskt ett fint leende. Tycker hon har växt ju längre in i tävling vi (dom) kommit.
Vore roligt om hon kom tillbaka. Få se om det blir någon kamp mellan henne och skeletor

Synd bara hon har en dubbelhaka, hade hon inte haft den hade hon sett bra ut faktiskt.

HIV ser ut att ha tappat lite i muskler men jag tror han tar karamellturken i styrka, hon visade inte mycket i säcken.
Senast redigerad av FlyingBee 2019-02-12 kl. 09:45.
Citera
2019-02-12, 09:44
Medlem
Leipreachans avatar
Bara jag som tycker det är rörigt i den här säsongen? Det kommer och går folk hela tiden.
Citera
2019-02-12, 09:47
Medlem
göra ett bröllop och skriva en sång handlar farmen/torpet om nu.
Citera
2019-02-12, 09:50
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leipreachan
Bara jag som tycker det är rörigt i den här säsongen? Det kommer och går folk hela tiden.

Det är rörigt.Inte bästa säsongen enligt mig...
Citera
2019-02-12, 10:12
Medlem
farlings avatar
Är det bara 1 person från Torpet som har chans att komma in på Farmen eller flera?
Har för mig att "orginaltorparna" fick reda på att bara en person kan ta sig vidare, isåfall håller väl Neda på den infon för det verkar ju som att Rasmus, Stina och Göran tror att alla kan komma tillbaka?
Smart spelat om så är fallet!
Finns väl dessutom ingen regel som säger att det inte är ok att glida på räkmacka tills det verkligen gäller, hade jag med gjort!
Citera
2019-02-12, 10:39
Medlem
FlyingBees avatar
Får Masha dricka alkohol, är inte hon iranier?
Citera
2019-02-12, 10:57
Avstängd
Har inte flertalet deltagare märkligt blåa tänder, eller är det min skärm som spökar? Beror det på att de trycker i sig massa blåbär och inte borstar tänderna tro?
Citera
2019-02-12, 11:28
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HermanSerman
Har inte flertalet deltagare märkligt blåa tänder, eller är det min skärm som spökar? Beror det på att de trycker i sig massa blåbär och inte borstar tänderna tro?

Ja,det är från blåbären dom äter .
Citera
2019-02-12, 11:40
Avstängd
Ha ha - okej. TV4 borde ha suddat deras tänder, de ser ju för sjutton ut som vinalkisar som suttit för länge på kvarterets pizzeria.
Citera
2019-02-12, 11:47
Medlem
Wandras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Chips kommer få smaka mus i storbondestugan.

Nä det finns ju katter där som tar mössen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in