2019-02-11, 22:12
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Ja det tror jag om det inte redan har hänt. 5½ vecka det är jäklar i det svårt. I den åldern var det svårt att hålla ut när tjejen hade "lingonvecka".

Det är nog för att han är så klen.
Men stirr-patten är väl inte 17 år direkt.
Tänk er när hon lite trevande börjar med att smeka hans bröst.
Senast redigerad av NiccoJ 2019-02-11 kl. 22:16.
Citera
2019-02-11, 22:16
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Har för mig att det var någon som såg röda bölder på honom och började spekulera i HIV.
Men Flashbacks medicinska råd diagnostiserad det till bromsbett efter en kort överläggning.

Bromsbett, var det inte Inger det gällde?
Citera
2019-02-11, 22:22
Medlem
Citat:
Bromsbett, var det inte Inger det gällde?
Bromsar diskriminerar inte någon.
(FB) Farmen 2019
Senast redigerad av D.Yster.Quist 2019-02-11 kl. 22:28. Anledning: Länk
Citera
2019-02-11, 22:29
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Bromsar diskriminerar inte någon.

Förvisso inte men det var väl Inger som var värst angripen?
Citera
2019-02-11, 22:33
Medlem
Citat:
Förvisso inte men det var väl Inger som var värst angripen?
Jo det var det men trots det så blev väl Rasmus HIV i alla fall om inte dementerad så mycket osäker (FB) Farmen 2019
Citera
2019-02-11, 22:39
Medlem
Finns det inga som helst regler för hur och vem som ska tävla på Torpet?? Stina verka tro att hon ska slippa, likas så Nedha..
Citera
2019-02-11, 22:44
Medlem
bombaccis avatar
Killarna på torpet förutom Göran måste vara riktigt puckade. De ställer upp frivilligt på kamp och åker ut en efter en. Istället för att låta Stina och Neda tävla. Sedan när killarna kört ut sig själva så kan Stina och Neda rösta att Göran ska tävla varje gång tills han åker ut.

Måste vara extremt enkelt för Neda att bara lalla med så kan alla andra slå ut sig själva.

Känner mig som the master i taktik när jag ser de där dumma pojkarna.

Lite trist att folk kan åka räckmaka för att de andra är för puckade för att förstå enkel taktik.
Citera
2019-02-11, 22:46
Medlem
mr.demons avatar
Vad heter norskans youtube kanal?
Citera
2019-02-11, 22:47
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Killarna på torpet förutom Göran måste vara riktigt puckade. De ställer upp frivilligt på kamp och åker ut en efter en. Istället för att låta Stina och Neda tävla. Sedan när killarna kört ut sig själva så kan Stina och Neda rösta att Göran ska tävla varje gång tills han åker ut.

Måste vara extremt enkelt för Neda att bara lalla med så kan alla andra slå ut sig själva.

Känner mig som the master i taktik när jag ser de där dumma pojkarna.

Lite trist att folk kan åka räckmaka för att de andra är för puckade för att förstå enkel taktik.

Hoppas han inte läser här för då blir han galen. Hemska fruntimmer.
Citera
2019-02-11, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Precis, och då sitter Gutta rejält i klistret. Ostkakan illegaliseras och bristen på tillgång gör att priserna skjuter i höjden i undergroundmarknaden. Gutta är en simpel farmare som inte har råd att punga ut särskilt många riksdaler, men beroendet får honom att offra de mest värdefulla sakerna i sitt liv för att dämpa sina begär. Kronofogden knackar ilsket på dörren och Gutta sitter och skakar i ett tomt hus med hundra ostkakor och laddad bössa.

Fan, detta är en film som jag gärna hade sett. Låt oss regissera den tillsammans.
Vem vet om Guttas cancer i själva verket var skottskador när han försökte tränga sig in med den högkvalitativa Farmen ostkakan i Malmö eller Göteborg.
Han kom där med vagnen full av ostkaka och Vincent sittande bredvid med en kalashnikov och Vincent hann inte reagera när konkurrenterna sköt Gutta.
Eller körde en spettekaka i honom för att visa vilka som bestämmer.
Men TV4 mörkade det som cancer.
Citera
2019-02-11, 22:49
Bannlyst
Ska bli spännande att se om Chips och Blåsmurfen får till det. Enligt Stina skulle detta "visa sig så småningom". Vad ser Smurfen i denna lönnfeta grisnäsa? Han har garanterat en liten prinskorv också.

Smurfen skyllde på att det skulle bli bråk om hon valde någon annan, så hon valde Chips istället. Hon är ju kåt på hans tuttar.
Citera
2019-02-11, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Ska bli spännande att se om Chips och Blåsmurfen får till det. Enligt Stina skulle detta "visa sig så småningom". Vad ser Smurfen i denna lönnfeta grisnäsa? Han har garanterat en liten prinskorv också.

Smurfen skyllde på att det skulle bli bråk om hon valde någon annan, så hon valde Chips istället. Hon är ju kåt på hans tuttar.
Hon kanske bara vill ha kontroll på honom så att han inte spårar ur om han ska sova med dom andra.
Viskar i hans öra när han sover så att hans undermedvetna lyder hennes minsta vink.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in