• 1
  • 2
2003-12-18, 19:17
Medlem
haha... kopplade just hotmail.. hoho... hot mail... hehehe... hot mail...
Citera
2003-12-18, 19:32
Medlem
Skägg-Krales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HickA
haha... kopplade just hotmail.. hoho... hot mail... hehehe... hot mail...

Varma brev/hotbrev? inte så kul.
Citera
2003-12-18, 20:04
Medlem
ghoozts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knäppgöken
Jag funderar på att skicka ett e-mail, med mindre smickrande innehåll, via en hotmailadress, bör jag undvika att göra det från min hemdator då??

Om du vill skydda dig lite, använd proxy...
Citera
2003-12-18, 21:28
Medlem
LonErs avatar
Citat:
Jag funderar på att skicka ett e-mail, med mindre smickrande innehåll, via en hotmailadress, bör jag undvika att göra det från min hemdator då??

Det är just sådana frågor som gör att de verkligt duktiga hackarna inte tycker att det är mycket lönt att ens besöka Flashback nuförtiden.

Du kan lära dig på tre minuter hur man skickar mejl anonymt, sök på Google, och undvik liknande frågeställningar i framtiden, det är min åsikt.
Citera
2003-12-18, 22:09
Medlem
eXPos avatar
regga ett nytt hotmail konto som består av ditt för och efternamn med punkt mellan devs:
förnamn.efternamn@hotmail.com

det vore nog bäst för din del...
Citera
2003-12-18, 22:19
Bannlyst
Det är väll lika bra att den personen som är illa omtyckt får veta detta samt av vem den är illa omtyckt
Citera
2003-12-18, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skägg-Krale
Varma brev/hotbrev? inte så kul.

hot som i hota.. jag har kass humor, förlåt.
Citera
2003-12-18, 22:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blossa
Det är väll lika bra att den personen som är illa omtyckt får veta detta samt av vem den är illa omtyckt
håller med dig.. men vad har det med tråden o göra? den som skriver dumma frågor får oftast dumma svar, medans ibland även det kan utveklas till ett så småningom någorlunda svar.. ungefär som i verkliga livet..
Citera
2003-12-19, 00:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pr0n-Gamer
håller med dig.. men vad har det med tråden o göra? den som skriver dumma frågor får oftast dumma svar, medans ibland även det kan utveklas till ett så småningom någorlunda svar.. ungefär som i verkliga livet..

ok...jag kanske var lite otydlig. Det till och med kanske var ett dumt svar (om man utgår ifrån att killen vill vara hemlig, det vet vi ju inte?). Eftersom jag tycker att han inte skall vara hemlig så kan han skicka brevet hemifrån.
Citera
2003-12-19, 16:46
Medlem
kayethoms avatar
Citat:

När du skickar mail via hotmail så lägger den till x-originating-ip (eller nåt liknande namn) med din ip-adress i mail-headern. Så svaret är nog att nej, du bör inte skicka hemifrån. Inte utan proxy iaf.
Citera
2003-12-20, 13:46
Bannlyst
Citat:

Bästa är väl om du kan undvika hemdatorn, och köra från något biblotek eller skolans datorer eller något. Fast beror lite på vad du skriver i det också.
Citera
2003-12-20, 17:17
Medlem
LonErs avatar
Äh. Skaffa Proxyrama. Det låter dig kedja en länk med proxyservrar efter varandra, ju fler desto bättre. Går givetvis långsamt, men ska du bara skicka ett mejl är programmet ypperligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in