2012-10-30, 13:59
Medlem
GoFuckADucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analabertil
Säg såhär; Vad tycker ni om en 50årings fitta vs en 14årings?

Självklart vill man ha små läppar och som ett litet streck bara.
Det finns 14 åringar som har riktigt stora häng läppar medans det finns 50 åringar som bara har ett streck fast kanske lite skrynkligare bara.
Citera
2012-10-30, 14:00
Medlem
JeffDaviss avatar
Till alla tjejer som är oroliga att killar inte kommer att gilla er fitta: Kom ihåg att medelåldern på FB är omkring 17. Det handlar om killar som möjligtvis har sett två, tre fittor. Jag lovar er, när man blir äldre och får mer perspektiv på saker och ting så uppskattar en klar majoritet av alla killar 99,9% av alla fittor.

Källa: Mig själv (närmare 30) och alla jag känner.
Citera
2012-10-30, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Till alla tjejer som är oroliga att killar inte kommer att gilla er fitta: Kom ihåg att medelåldern på FB är omkring 17. Det handlar om killar som möjligtvis har sett två, tre fittor. Jag lovar er, när man blir äldre och får mer perspektiv på saker och ting så uppskattar en klar majoritet av alla killar 99,9% av alla fittor.

Källa: Mig själv (närmare 30) och alla jag känner.
Skönt att höra :-) dock har jag man så jag behöver väl inte oro mig :-)
Citera
2012-10-30, 20:45
Medlem
shoreditchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoFuckADuck
Det finns 14 åringar som har riktigt stora häng läppar medans det finns 50 åringar som bara har ett streck fast kanske lite skrynkligare bara.

Visst är det så. Hur stora blygdläpparna är har inte med åldern att göra, inte heller om kvinnan har fött barn eller inte. Det är det intressanta med fittor -- man kan aldrig veta hur de ser ut förrän trosorna åker av.
Citera
2012-11-02, 03:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeansbuddy
Killar!

Vad tycker ni om tjejen har en halv cm inre blygläppar som sticker ut, så att de syns?
Jag har fått komplex på något sätt, då jag inte vet hur andra tjejer ser ut... Vågar knappt ha sex med en kille för att han kommer tycka att jag ser "konstig ut" därnere...

Ärliga svar tack

Älskar det, härligt och slicka så var stolt över dom.
Citera
2012-12-15, 01:53
Medlem
Tycker inte det spelar nån roll. Tycker det är sexigt oavsett de inre blygdläpparna sticker ut eller inte.
Jag älskar att suga på både de yttre och inre!
Citera
2019-02-11, 10:10
Medlem
Äkligaste som finns, träffat en brud som har sånna, ser ut som 2pungkulor. la inte märke till det först men eftersom jag älskar slika fitta så sa jag till henne vi tar en dush o så hade jag tänkt gå loss på fitthelvetet efter dushen,,,, kan ju säga att jag va inte lika sugen sen, gillar bruden som fan men fan va den fitta. stör mig. Sånna fittor brukar också ofta lukta ganska mycket
Citera
2019-02-11, 10:44
Medlem
Dollmens avatar
I love it . Måste ha nått å suga på, bläddra i, snurra runt ollonet, butterfly, pumping,gummisnoddar.........
Citera
2019-02-11, 10:50
Medlem
Har den erfarenheten att en tjej med blugdläppar som hänger utuppskatter ett slick mer när man kan slicka på insidna mer än vad som går på en streckfitta...love lite större
Citera
2019-02-11, 10:53
Medlem
HighwayDelights avatar
Är jävligt glad att jag inte ser ut som "många i porr" gör, hörde ett ord som är passande för eländet, köttgardin, naturen har varit snäll mot mig, inget "slamsigt" eller något som sticker ut.
Är kvinna, 30+.

Man ser ut som man gör, vill du tvunget ändra, får du lägga dig under kniven TS.
Citera
2019-02-11, 13:15
Medlem
JamesFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeansbuddy
Killar!

Vad tycker ni om tjejen har en halv cm inre blygläppar som sticker ut, så att de syns?
Jag har fått komplex på något sätt, då jag inte vet hur andra tjejer ser ut... Vågar knappt ha sex med en kille för att han kommer tycka att jag ser "konstig ut" därnere...

Ärliga svar tack
Personligen tycker jag det är porrigt sexigt.
Citera
2019-02-11, 13:32
Avslutad
Jag är medlem i Team Köttgardin men det är ingen av dom jag legat med som har klagat hittills, men då har det varit vuxna män och unga porrskadade småpojkar.

Har fått nån enstaka kommentar från tjejer som påpekat att "felet går att åtgärda" men det känns onödigt att lägga pengar och energi på det. Osäkerheten ligger hos dom, inte hos mig. Jag hymlar inte med mitt utseende så jag utgår ifrån att dom som hör av sig och vill ligga inte har nåt problem med det.

Är det inte dags att ge män komplex för hur deras kukar ser ut? Vad är grejen med ett jättestort ollon, det går ju inte ens in i munnen.. Fan, hyvla ner kanterna så ser det bättre ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in