2012-10-03, 20:54
Medlem
Killar!

Vad tycker ni om tjejen har en halv cm inre blygläppar som sticker ut, så att de syns?
Jag har fått komplex på något sätt, då jag inte vet hur andra tjejer ser ut... Vågar knappt ha sex med en kille för att han kommer tycka att jag ser "konstig ut" därnere...

Ärliga svar tack
Citera
2012-10-03, 20:56
Medlem
Ersattarens avatar
Om du nu är nyfiken, varför kollar du inte på nätet? Inte porrfilmer men det finns såna projekt där "Normala" kvinnor har visat sitt underliv.

Bästa vore dock att inte jämföra dig med andra men tvivlar på att du inte lär sluta bry dig oavsett vad jag säger.
Citera
2012-10-03, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ersattaren
Om du nu är nyfiken, varför kollar du inte på nätet? Inte porrfilmer men det finns såna projekt där "Normala" kvinnor har visat sitt underliv.

Bästa vore dock att inte jämföra dig med andra men tvivlar på att du inte lär sluta bry dig oavsett vad jag säger.

Hittade en sida faktiskt, men jag tror ju knappast det är normalt att man ser ut såhär...
http://beautifullabia.tumblr.com/archive Vissa ser ju OKEJ ut, men kollar man på vissa så blir man ju nästan rädd :S
Citera
2012-10-03, 21:02
Medlem
Ersattarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeansbuddy
Hittade en sida faktiskt, men jag tror ju knappast det är normalt att man ser ut såhär...
http://beautifullabia.tumblr.com/archive Vissa ser ju OKEJ ut, men kollar man på vissa så blir man ju nästan rädd :S

Kvinnor ser ut så. Väldigt liten minoritet som ser ut som de i porrfilmer. Du bör sluta kolla på porrfilm, tror du tar det som verklighet.
Citera
2012-10-03, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ersattaren
Kvinnor ser ut så. Väldigt liten minoritet som ser ut som de i porrfilmer. Du bör sluta kolla på porrfilm, tror du tar det som verklighet.

hmm... Jag kollar inte på porrfilm, men jag har ju sett hur dom ser ut där... Okej, det betyder att jag borde sluta tänka på det...om det är sant att de flesta ser ut såhär! Då e jag ju nästan snygg därnere
Citera
2012-10-03, 21:07
Medlem
Ersattarens avatar
Citat:
hmm... Jag kollar inte på porrfilm, men jag har ju sett hur dom ser ut där... Okej, det betyder att jag borde sluta tänka på det...om det är sant att de flesta ser ut såhär! Då e jag ju nästan snygg därnere

Precis.
Citera
2012-10-03, 21:21
Medlem
Det är vanligt att blygdläpparna sticker ut. Bara en jag legat med det inte gjorde de på så inget att oroa dig för.
Citera
2012-10-03, 22:04
Medlem
GoFuckADucks avatar
Streckfitta eller pedofitta som denna är populära i porrfilmer och hos FB killar nu. http://www.imagebam.com/image/4d24de212961098#

Är det så du vill se ut TS.
Citera
2012-10-03, 22:15
Medlem
TheMajoritySayss avatar
Alla sorter är nice. Minns förresten att det finns en dansk sida som är en del av ett projekt som går ut på att kvinnor kunde fota sina behag (ensamma i ett bås) just för att kvinnor ska kunna se hur andra normala kvinnor ser ut, och inte tänkte så mycket på sånt här. http://kvindekenddinkrop.dk/
om inte annat kan du googla lite. Inget att oroa sig för
Citera
2012-10-03, 22:20
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Killar!

Vad tycker ni om tjejen har en halv cm inre blygläppar som sticker ut, så att de syns?
Jag har fått komplex på något sätt, då jag inte vet hur andra tjejer ser ut... Vågar knappt ha sex med en kille för att han kommer tycka att jag ser "konstig ut" därnere...

Ärliga svar tack

Underbart, finns inget som gör mig så hård som en fitta med lite större inre blygdläppar, TS du kan vara stolt över din fitta
Citera
2012-10-03, 22:58
Medlem
Alla ser ju olika ut, stora näsor, små näsor, bruna ögon, blåa ögon, långa ben, korta ben, stora blygdläppar, små blygdläppar, långt hår, krulligt hår, kort hår, osv. Variaton ger så mycket mer än om alla ser likadana ut!
Citera
2012-10-03, 23:32
Medlem
X_surfers avatar
Knulla på o njut bara

Låter väl helt normalt?
Har du en kåt kille hos dig lär han knappast syna dina blygdläppar inför akten i vilket fall..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in