2019-02-09, 17:07
Medlem
SoCos avatar
Det känns genuint bra, svenskar förtjänar att utrotas.
2019-02-09, 17:10
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krusensnorre
Svenskar kommer aldrig att bli minoritet i Sverige. Vet att massa skinnskallar utan verklighetsuppfattning kommer kalla mig hjärntvättad nu, men det är snarare tvärt om. Vi har allt för många invandrare i Sverige, mycket mer än vi klarar av. Och det kommer komma fler. Men om man på allvar tror att Svenskarna kommer bli en minoritet i Sverige så är man inget annat än dum i huvudet.

Utveckla gärna. De pågående trenderna (fertilitetstal framförallt) pekar mot att etniska svenskar blir en minoritet bland andra. Det är ett krasst konstaterande utifrån tillgängliga data. Välj själv vad du tycker.

Du ska inte kalla andra dumma i huvudet om du inte förmår säga emot med något mer substantiellt än att kalla andra dumma i huvudet. Det är en självklarhet.

Varsågod.
2019-02-09, 17:11
Medlem
PK-befriads avatar
Det som är mest upprörande är att det är per design. Det är och har varit en medveten demografisk krigföring från globalisterna för att söndra vita länder. Kombinerat med massiv psykologisk krigföring, åsiktsrepression mm. Det finns inte ord för att beskriva min vrede över detta.
2019-02-09, 17:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VivallaA
Tror du att alla är muslimer eller vad? Av dessa procent så är det också många som har en svensk mamma eller pappa samt kommer från ett annat nordiskt land eller Europa. Alla är faktiskt inte fd asylsökande som inte kan anpassa sig. Jag har en känsla av att muslimer aldrig kommer att ta över för ni har ihjäl varandra innan.

Den största andelen av dem är muslimer och 100% av dem är inte etniska svenskar. Det är det vi vet.

Men det är utvecklingen som är oroande. Andelen utomeuropeiska invandrare ökar radikalt i förhållande till den totala massan. Deras födelseratio är dessutom betydligt högre. Lägg där till all invandring från dessa länder som kommer.

Det är den enklaste fornem av demografi som alla borde förstå vid det här laget.

Redan med den befintliga andelen och fördelningen så kommer svenskar bli i minoritet om grämsen skulle bomma igen imorgon. Det sulle bara längre tid.

Det krävs således massutvisningar av storleksordningen minimum 1 miljon människor för att vi ska vända trenden. Kanske fler beroende på hur länge vi väntar.

Jag är helt övertygad om att majoriteten av svenskarna kommer inse det någon gång i framtiden. Frågan är om dessa då är i majoritet. Förmodlogen inte.
Senast redigerad av redlineoffside 2019-02-09 kl. 17:26.
2019-02-09, 17:15
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chicki
Så en invandrar familj föder i snitt 3 barn och en svensk familj på 1.5 typ. Vad blir det i förlängningen tror du? ( då räknar vi på dem som bor här) sen ett nytt Eskilstuna per år på det i inkommande, och vi svenskar blir inte i minoritet säger du?

Mellan 2000-2016 har det kommit 1, 3 miljoner invandrare medans svenskar har minskat med 20 tusen. Även om vi total stoppar så kan du inte stoppa en multiplikation innefrån.

Vilket en 3 åring kan se och räkna ut
Felet ni domedagsprofeter gör är att ni antar att födselantal är statiska via en naturlag, och kommer fortsätta att vara det.
Invandrare skaffar redan mindre barn än vad de gör i sina hemländer, och allt eftersom generationerna går kommer, förmodligen, födseltalet att fortsätta sjunka.

Vi ser för övrigt samma utveckling även i deras hemländer. Ju bättre de får materiellt och ekonomiskt, desto mindre barn föder dem. Det är inte standard i städer som Damaskus, Baghdad och liknande att skita ut sig 7 barn. Däremot är det det ute på landsbygden, eller skithål som Mogadishu pga. att 5 av barnen dör av antingen sjukdom, svält eller krig.

Födselantalet sjunker generellt i hela världen där folket har det generellt sett gott, förutom i de allra fattigaste delarna såsom sub-sahara, indien och liknande.
2019-02-09, 17:19
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thure10
IS är ett undantag men så där superimponerad av dom är jag inte. Rekrytera psykopater som offrar sig för vad?

Ingen påstår att IS kommer ta över Sverige, utan generellt araber. Förändringarna kommer att komma gradvis. Redan idag har vi företag som frivilligt låter sig halal-certifieras även om det inte ens är frågan om matprodukter, vilket är en maktfaktor i sig. Nästa steg är t.ex. lagändringar att skolor och företag måste erbjuda bönerum. Nästa steg kan vara att företag beordrar alla kvinnor att ha slöja. Nästa steg är att ha obligatorisk bönepaus, även för icke-muslimer.

Det enda som kan motverka denna utveckling är krig, vilket globalisterna är ute efter.
2019-02-09, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
De flesta av dem är muslimer och 100% av dem är inte etniska svenskar. Det är det vi vet.

Men det är utvecklingen som är oroande. Andelen utomeuropeiska invandrare ökar radikalt i förhållande till den totala massan. Deras födelseratio är dessutom betydligt högre. Lägg där till all invandring från dessa länder som kommer.

Det är den enklaste fornem av demografi som alla borde förstå vid det här laget.

Redan med den befintliga andelen och fördelningen så kommer svenskar bli i minoritet om grämsen skulle bomma igen imorgon. Det sulle bara längre tid.

Det krävs således massutvisningar av storleksordningen minimum 1 miljon människor för att vi ska vända trenden. Kanske fler beroende på hur länge vi väntar.

Jag är helt övertygad om att majoriteten av svenskarna kommer inse det någon gång i framtiden. Frågan är om dessa då är i majoritet. Förmodlogen inte.
Nej majoriteten är inte muslimer, sen att det har vällt in såna de sista åren är en annan sak. Än så länge toppar finnar listan, och de är inte muslimer. Ja ett stopp behövs verkligen men det är väl ingen som är intresserad av i regeringen. Om vi ska fortsätta ta in så lär de väl bli en majoritet eftersom de producerar en hel del barn. Personligen så vill jag inte ha hit fler av dem.
2019-02-09, 17:27
Medlem
Du är från Balkan området om jag inte minns fel?? tror jag har sett dig mycket i Balkan trådarna.

Ok Svenskarna kanske blir minoritet i Sverige men vad händer när halva Afrika kommer till Balkan och kan inte ta sig vidare till Europa
2019-02-09, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Du är från Balkan området om jag inte minns fel?? tror jag har sett dig mycket i Balkan trådarna.

Ok Svenskarna kanske blir minoritet i Sverige men vad händer när halva Afrika kommer till Balkan och kan inte ta sig vidare till Europa

Balkan ligger i Europa .
2019-02-09, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53fisken
Balkan ligger i Europa .
Exakt men inte den delen av Europa migranterna vill komma till och stanna än!!
2019-02-09, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Exakt men inte den delen av Europa migranterna vill komma till och stanna än!!

Visst , de flesta vill till EU .
2019-02-09, 17:39
Medlem
salty-sailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruz-Lee
Du menar att när muslimerna når 51% av befolkningen så måste vi andra gå ner på knä och börja inse att landet är förlorat?

Din foliehatt verkar sitta stadigt kvar, då även TS.

förklara då gärna hur Libanon blev som det blev

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in