2019-02-09, 16:18
Medlem
Sunt-fornufts avatar
Jag tycker inte man ska avfärda TS som en idiot, han har klara poänger. Och svensken är en mes, starkast vinner........
2019-02-09, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krusensnorre
Svenskar kommer aldrig att bli minoritet i Sverige. Vet att massa skinnskallar utan verklighetsuppfattning kommer kalla mig hjärntvättad nu, men det är snarare tvärt om. Vi har allt för många invandrare i Sverige, mycket mer än vi klarar av. Och det kommer komma fler. Men om man på allvar tror att Svenskarna kommer bli en minoritet i Sverige så är man inget annat än dum i huvudet.

Så en invandrar familj föder i snitt 3 barn och en svensk familj på 1.5 typ. Vad blir det i förlängningen tror du? ( då räknar vi på dem som bor här) sen ett nytt Eskilstuna per år på det i inkommande, och vi svenskar blir inte i minoritet säger du?

Mellan 2000-2016 har det kommit 1, 3 miljoner invandrare medans svenskar har minskat med 20 tusen. Även om vi total stoppar så kan du inte stoppa en multiplikation innefrån.

Vilket en 3 åring kan se och räkna ut
2019-02-09, 16:19
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunt-fornuft
Jag tycker inte man ska avfärda TS som en idiot, han har klara poänger. Och svensken är en mes, starkast vinner........

Säger folk som flyr från sina länder. Lol. Ni tror verkligen ni är tuffa.
2019-02-09, 16:21
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvetsarnFromHell
...och de vågar inte möta smärtan som den japanske samurajen när de begår självmordsattacker. De spränger sig själva och slipper smärtan.

IS-"kämpen" på Drottningg. lyckades tom inte ha ihjäl någon annan. Vilken clown.

Sedan lämnade han ett meddelande om att "IS är en verklighet nu".

What a wuss....

2019-02-09, 16:30
Medlem
everythingiss avatar
Vi har större bekymmer, har inte några problem med invandrare, men någonstans så måste vi komma till en punkt där varje land får klara sig självt.

Vi står inför enorma prövningar känns det som och även om man gärna vill rädda mänskligheten så är det inte hållbart längre. Vi kommer att få klimatflyktingar o krigsflyktingar, livskvalitetsflyktingar, ekonomiska osv.

Hela världen kommer att kollapsa förr eller senare och det kanske är bättre att låta naturen ha sin gång istället. Cyniskt och hemskt, javisst... men jag menar att även svenskar får dö på naturens villkor om katastrofen slår till här.

Vi spelar gud och räddar svårt sjuka, svältande och tom psykopater och mördare, humant javisst, men i naturen så skulle ens stam vara de enda som hade förbarmande över en, och det funkade ju bra tills vi blev "civiliserade"

Nu har ju människor oftast empati, rättspatos och lider om de ser människor lida eller bli orättvist behandlade.... det är kanske mänsklighetens styrka, men kan också bli vårt fall.

Vi är rökta hur som helst.
2019-02-09, 16:37
Medlem
IS är ett undantag men så där superimponerad av dom är jag inte. Rekrytera psykopater som offrar sig för vad? Så här långt kan man ju inte säga att dom lyckats förändra någonting. Muslimer dödar varandra precis som blattarna i förorterna gör. Länder med majoritet muslimer är ju ärligt talat riktiga skitländer där det mesta går ut på att lura varandra.

Svenska muslimer försöker ju så gott dom kan att framställa sig i bättre dager. Det går väl sådär tycker jag. Rankar dom som något smartare än möjligen romer. Vita och gula kan konsten att rätta in sig i ledet och pga det så är man överlägsna bruna och svarta oavsett.

Kan ju leka med tanken hur exempelvis Iran sett ut om det hade befolkas av 20% vita. Trot du dom vita accepterat att vara utan makt? Förmodligen hade vi inte hamnat i några förorter utan vi hade systematiskt arbetat oss till maktpositoner och blivit en maktfaktor så småningom. Gissar vi hade klarat detta på 2 generationer. Muslimerna i detta landet är väl inne på 4:e generationen nu och man vänder sig fortfarande till Imamen och man räknar sig ännu inte som Svensk. Så länge ni envisas med att kämpa runt er tro så kommer ni inte förändra något.

Muslimer kommer bara vara bäst på bidrag och att skaffa sig problem. Röstar på S och försöken ni gjort i andra partier slutar ju alltid i katastrof. Förstår inte hur ts kan vara stolt över sitt ursprung. Så många som gör så lite.
2019-02-09, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messial
.

Är ni medvetna om att Alternativ för Sverige eller Sverigedemokraterna aldrig kommer få 50% i ett riksdagsval? Inför nästa riksdagsval kommer några hundratusen muslimer få rösträtt och om Sverigedemokraterna inte får 50% i nästa riksdagsval så finns de ingen chans i framtiden för 50% för detta politiska parti.
.

Du dra den HELT felaktiga slutsatsen att invandrare inte röstar SD. Vad har du fått det ifrån?

Vidare har du inte en susning om framtida konstellationer där SD mkt väl kan ingå.

Som svar på din fråga (OM det blir så) rycker jag på axlarna och konstaterar att väljarna vill uppenbarligen ha det så.
Jag har levt gott som barn och ungdom i ett nästan "helvitt", tryggt, på alla sätt fantastiskt, och kristet (nåja) land, kommer få en bra pension när den dagen kommer så orka bry mig...
2019-02-09, 16:44
Medlem
nordicwraths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruz-Lee
Du menar att när muslimerna når 51% av befolkningen så måste vi andra gå ner på knä och börja inse att landet är förlorat?

Din foliehatt verkar sitta stadigt kvar, då även TS.

När människor från Afrika och Menaregionen blir majoritet kommer självklart de seder och värderingar bli allt starkare rådande i Sverige. Motsatsen är orimligt. Ett samhälle återspeglas av sin befolkning.
2019-02-09, 16:46
Bannlyst
Ptja, vad ska man säga.
Svensken är utraderad, allt som finns kvar är bottenskrapet... -de som tar.

Naturens gång, de starka överlever, de svaga blir överkörda.

Vad ska svensken med CSN lån och randiga strumpor bidra med till samhället? Dem kan man inte förlita sig på.

Förbannade jävla hippies...
2019-02-09, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messial
Enligt uppgifter så var 31,5% utav Sveriges befolkning, de som bor lagligt i Sverige, utländska födda eller människor med utländskt ursprung födda i Sverige.
De är lite mer än 3 miljoner människor.

Vi invandrare behöver alltså "bara" bli 1,5 miljoner fler människor för att ni svenskar skall bli minoritet i ert egna land och för att ni skall tvingas ner på knä för invandrarna och främst muslimerna i Sverige.

Hur känner ni inför att bli en minoritet i ert egna hemland om 15-20 år?
Om vi leker med tanken att de i Sverige om 15-20 år kommer vara ytterligare 1,5-2 miljoner muslimer, och om muslimerna kommer ta kommandot i de nya Sverige, hur känner ni inför att ni inte kommer få fira jul eller påsk eller midsommar och inte dricka alkohol eller äta fläskkött utav respekt för Islam?

Är ni medvetna om att Alternativ för Sverige eller Sverigedemokraterna aldrig kommer få 50% i ett riksdagsval? Inför nästa riksdagsval kommer några hundratusen muslimer få rösträtt och om Sverigedemokraterna inte får 50% i nästa riksdagsval så finns de ingen chans i framtiden för 50% för detta politiska parti.
Är ni även medvetna om att de rödgröna kommer cementera sin maktposition inom svensk politik inom den närmaste framtiden och att de s k konservativa blocket inte har demografin på sin sida?

Jag har en känsla utav att många, majoriteten, utav er hårda unga män på I&I kommer bli muslimer den dagen muslimerna tar kommandot i Sverige. Vid datorskärmen är många människor tuffa, men öga mot öga med en återvändande IS krigare är de flesta som små kattungar.
Tror de rödgröna politikerna att de kommer få en mildare behandling i framtiden bara för att de är positiva till massinvandringen?

Ni som inte tror att muslimer kan enas, i form utav IS har de visats att flera tusen unga sunnimuslimska män kan enas och jämfört med många svenskar så är dessa unga sunnimuslimska män beredda att gå i döden för sin muslimska tro jämfört med konflikträdda svenskar.
Tror du att alla är muslimer eller vad? Av dessa procent så är det också många som har en svensk mamma eller pappa samt kommer från ett annat nordiskt land eller Europa. Alla är faktiskt inte fd asylsökande som inte kan anpassa sig. Jag har en känsla av att muslimer aldrig kommer att ta över för ni har ihjäl varandra innan.
2019-02-09, 16:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av boughtrights
hur ska grundlagana ändras menar du.

Vadå hur?!

Genom 2 stycken likalydande beslut i riksdagen. That's it.

Om Sveriges befolkning består av majoriteten utomeuropeiska invandrare, vilket kommer hända i framtiden om inget extraordinärt sker, så kommer även riksdagen göra det.

Grundlagarna är det minsta problemet du ska oroa dig över. Det måste stoppas och reverseras lång innan det går så långt.
2019-02-09, 16:59
Medlem
nordicwraths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krusensnorre
Svenskar kommer aldrig att bli minoritet i Sverige. Vet att massa skinnskallar utan verklighetsuppfattning kommer kalla mig hjärntvättad nu, men det är snarare tvärt om. Vi har allt för många invandrare i Sverige, mycket mer än vi klarar av. Och det kommer komma fler. Men om man på allvar tror att Svenskarna kommer bli en minoritet i Sverige så är man inget annat än dum i huvudet.

Hjärntvättad? Nej gubben, du är bara obildad. 40% av de mellan 18-44 som bor i Sverige har redan utländsk bakgrund enligt SCB, svenskarna skaffar så få barn att vi krymper i befolkning med 33% per generation (vilket är ungefär samma siffra som i tyskland). Om man inte tror på statistiken, gå på stan och räkna hur många unga män som har utländsk bakgrund, oavsett om det är Söderhamn i Norrland eller Norrköping i Östergötland eller Stockholm så kan man bekräfta att statistiken stämmer. (Jag rekommenderar er alla att göra det. Ni kommer upptäckta att de som gör att svenskarna är i majoritet är svenskar över 45).

Samtidigt ökar den utländska befolkningen med 600 000 människor per mandatperiod i nyanlända invandrare samtidigt som den utländska befolkningen skaffar betydligt fler barn än den svenska. Min vän som jobbade på dagis i en mellanstor svensk barn berättade att det gick 1 svenskt barn på ungefär 100 stycken, vilket jag fått bekräftat när jag gått förbi det på morgonen (bodde hos honom ett tag och det låg på vägen till bussen).

Slår du ihop allt detta och fortfarande inte kan få ihop ett och ett så rekommenderar jag att gå tillbaka till skolbänken. (Jag går redan en tungt matematisk utbildning inriktad på naturvetenskaplig forskning so I'm cool).
Senast redigerad av nordicwrath 2019-02-09 kl. 17:03.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in