Citat:
Ursprungligen postat av
Krusensnorre
Svenskar kommer aldrig att bli minoritet i Sverige. Vet att massa skinnskallar utan verklighetsuppfattning kommer kalla mig hjärntvättad nu, men det är snarare tvärt om. Vi har allt för många invandrare i Sverige, mycket mer än vi klarar av. Och det kommer komma fler. Men om man på allvar tror att Svenskarna kommer bli en minoritet i Sverige så är man inget annat än dum i huvudet.
Hjärntvättad? Nej gubben, du är bara obildad. 40% av de mellan 18-44 som bor i Sverige har redan utländsk bakgrund enligt SCB, svenskarna skaffar så få barn att vi krymper i befolkning med 33% per generation (vilket är ungefär samma siffra som i tyskland). Om man inte tror på statistiken, gå på stan och räkna hur många unga män som har utländsk bakgrund, oavsett om det är Söderhamn i Norrland eller Norrköping i Östergötland eller Stockholm så kan man bekräfta att statistiken stämmer. (Jag rekommenderar er alla att göra det. Ni kommer upptäckta att de som gör att svenskarna är i majoritet är svenskar över 45).
Samtidigt ökar den utländska befolkningen med 600 000 människor per mandatperiod i nyanlända invandrare samtidigt som den utländska befolkningen skaffar betydligt fler barn än den svenska. Min vän som jobbade på dagis i en mellanstor svensk barn berättade att det gick 1 svenskt barn på ungefär 100 stycken, vilket jag fått bekräftat när jag gått förbi det på morgonen (bodde hos honom ett tag och det låg på vägen till bussen).
Slår du ihop allt detta och fortfarande inte kan få ihop ett och ett så rekommenderar jag att gå tillbaka till skolbänken. (Jag går redan en tungt matematisk utbildning inriktad på naturvetenskaplig forskning so I'm cool).