Citat:
Ursprungligen postat av
Zoom008
He he.. känns inte som att det är några av hans gamla kollegor som vill ha honom tillbaka. Folk vet och därför är det tyst inom media. Att han åkte dit till slut kan ju bero på fumlighet och hög ålder. Sinnena är inte lika skarpa som tidigare genom åren då Bosse slugt våldtagit eventuella barn inom idrotten. Han är bara en av alla fula gubbar som dras till idrott, skolor och dagis. Scouterna har också en rejäl hög av pedofiler och sketcen med farbror Bosse är ingen tillfällighet. Många drar nog en lättnades suck att gubben är fängslad inom kort och i det här fallet blir det livstid.

Sluta tramsa. De flesta av oss som följt sportsändningar från 70-tal till 90-tal är medvetna om det envetna bögrykte som omgärdat Bosse Hansson i alla år och alla skämt om detta.
I dessa internetstinna dagar där ingen kan komma undan klavertramp begångna i det förflutna, är det rätt talande att det inte finns en enda anklagelse mot honom från någon här på flashback, inte heller något vittnesmål om manligt sexuellt sällskap.
Sedan känns ju inte kommentaren om att hans kollegor inte vill ha honom tillbaka särskilt genomtänkt. Bo Hansson är 85 år. Jag hoppas du är medveten om att pensionsåldern i Sverige är 65 år. Med andra ord lär få kollegor fortfarande jobba inom media och gaffla om detta.
Om det som sägs är sant rör det sig i mina ögon på sin höjd om sexuellt ofredande (en hand utanpå byxan vid skrevet) och om detta slås fast tycker jag han ska få böter. Man kan jämföra med att ta en tonårstjej på brösten utanpå kläderna.
Personer i tråden som yrkar på avrättning kan väl knappast ta sig själva på allvar. Som provokation är det också rätt lamt.