Citat:
Ursprungligen postat av
Fonschissle
Tjena kära flashbackare. jag är inte i behov utav elvanse egentligen men jag har fått tag i lite elvanse 50mg som skall användas när jag studerar då detta sägs att påverka en fokus samt produktivitet.
Jag tog en vid 07:40 kände inget överdrivet så tog en till vid 11. visst känner jag ett ökat fokus och det går snabbare men inget wow. alltså har jag intagit 100 mg.
kommer jag känna någon effekt eller är det meningslöst?
jag kommer att börja ta elvanse under tentaperioder då jag ändå uppfattar till viss del ett ökat fokus! Får lite känsla utav nästan speeden av tjack eller molly fast en otroligt mycket bättre klarhet i huvudet.
Hur mycket kan man dosera undera dessa perioder/dag när börjar de helt enkelt bli farligt för kroppen?
Må bäst mina kära flashbackare. all kärlek ifrån fonschissle.
Man blir inte så jätte speedad av elvanse mest fokus och lugn men multitasking på hög nivå. Har viss tolerans men brukar käka rätt höga doser och vänta en vecka mellan annars slutar den funka helt och man blir förstörd utan.
Tycker 300-350mg är en bra dos men brukar köra på o göra en bomb av ca 250mg beroende på vilken mg jag har, väntar 30min och äter resten av kapslarna som vanligt tills jag e uppe i ca 300-350mg.
Efter 350-400mg blir det inte mycket bättre förutom massa biverkningar. Ska man fylla på så ta runt 150-250 mg mer kommer inte göra det bättre bara biverkningar.
Man toppar elvansen ganska fort och överdosera man får jag iaf ont i njurar, synvillor hallucinationer, huvudvärk och paranoia utan att bli mer maxad, går lixom inte att komma över ett visst stadie. Jävla skit medicin egentligen i min mening.
Trött kan man bli oxå som vanligt amfetamin fast man mår skit, går inte och jämföra med amfetamin riktigt.
Känns som lisdexamfetamin tar rätt hårt på kroppen i större doser. Går inte riktigt att punda på elvanse vilket den oxå är lite designad för just lis gör något så kroppen får jobba verkligen. Vaken 1-2 dagar på elvanse för mig lika sliten som att vara vaken på PV.
Edit: även hjärnan tar stryk tror jag. Kan kännas jävligt o vara nere länge efter elvanse i klass med mdma. Dessutom har jag tefat i två dagar efter höga doser även om den "har gått ut"
Nu blev det rörigt hör men vart vaken ett tag o ska lägga mig orkar inte mer, peace out