Citat:
Ursprungligen postat av
lolololol123
Åh, hej allesammans. Äntligen har jag kunnat få posta, då jag aldrig haft ett flashback-konto förut. Jag började läsa tråden när den var väldigt aktiv och såg alla olika misstankar. Själv hade jag information som jag kunde gett ut mycket tidigare då jag bodde nära J och T.
Ni är väldigt bra på att lösa cases med den lilla information ni fått. Jag kan säga att det är bekräftat att mamman tog livet av både henne och dottern. Mer vill jag inte säga då jag egentligen inte ville gå ut med denna information. Men tack

Tack för ytterligare bekräftande av utökat självmord, och jag tar helt oblygt åt mig av det fetade. 😎
Har själv via ett antal inkommande PM samt efterforskningar och analyser av minimalt antal faktaparametrar i ett tidigare skede kommit fram till samma slutsats.
Närmaste anhörig informeras tidigt om fakta i dessa brott, under förutsättning att denne inte är föremål för misstanke (info jag fått ifrån rättsväsendet).
Fortfarande råder FU-sekretess. Även om rättsväsendet senare skulle visa en producerad långfilm om vad som har skett så skulle vissa skrika högt:
- Nej, nej, nej! Försök inte... Det där har fanimej inte hänt!
Men det får man leva med, och personligen bryr jag mig inte då det finns intressantare saker/ämnen att ventilera olika åsikter om.
Ha det bra!👍