Citat:
Ursprungligen postat av
gamlejocko
Har jobbat inatt tillsammans med en person som känner familjen, hen säger att kvinnan tagit livet av flickan och sig själv.
Tack för informationen!👍
Med din egenberättade forumhistoria inser man dina potentiella möjligheter till att kunna bidra med relevant information i ärendet.
Jag har själv fått info av samma slag (utökat självmord) från PM:are, men utlovat att inte nämna något i tråden
innan någon annan har gjort det först. Har samtidigt utlovat att utelämna de uppgifter som är helt ointressanta för tråden, men som har lämnats för att inför mig påvisa att personen inte "trollar".
För att undvika spekulationer kan jag tillägga att jag inte har haft någon som helst kontakt med sambon MH.
Inte heller med den vän till paret som reste halva jorden runt för att ge tröst, och som efter att med maskerat namn ha namngetts i tråden efter ett tag tog bort den sannolikt c:a 4 år gamla bilden av mamman (JN) och dottern (TN) som hade fyllts med röda hjärtan på hans egen Facebookprofil.
Borttaget kan bero på allt möjligt. Kan vara p.g.a. försök att hålla samma låga profil som alla andra vänner, eller annars kanske på något helt annat?
För tillfället har jag ingen ytterligare relevant info att dela med mig av till tråden, men kände att det här behövde komma fram då jag nu inte sviker någons förtroende.
För nya trådläsare kan jag flika in att jag inte känner familjen, och antagligen inte heller någon av deras närmaste vänner/bekanta.