Resultat: Vilket lag håller du på/kommer följa?
Arizona Coyotes
1,00%
3 röster
Anaheim Ducks
2,01%
6 röster
Boston Bruins
3,68%
11 röster
Buffalo Sabres
4,01%
12 röster
Calgary Flames
0,67%
2 röster
Carolina Hurricanes
1,00%
3 röster
Chicago Blackhawks
3,34%
10 röster
Colorado Avalanche
3,68%
11 röster
Columbus Blue Jackets
0,33%
1 röster
Dallas Stars
2,01%
6 röster
Detroit Red Wings
3,68%
11 röster
Edmonton Oilers
2,34%
7 röster
Florida Panthers
0,33%
1 röster
Los Angeles Kings
1,67%
5 röster
Minnesota Wild
2,01%
6 röster
Montreal Canadiens
3,01%
9 röster
Nashville Predators
4,01%
12 röster
New Jersey Devils
2,68%
8 röster
New York Islanders
1,67%
5 röster
New York Rangers
6,02%
18 röster
Ottawa Senators
1,34%
4 röster
Philadelphia Flyers
4,01%
12 röster
Pittsburgh Penguins
4,68%
14 röster
St. Louis Blues
1,67%
5 röster
San José Sharks
6,69%
20 röster
Tampa Bay Lightning
3,01%
9 röster
Toronto Maple Leafs
5,02%
15 röster
Vancouver Canucks
7,02%
21 röster
Vegas Golden Knights
4,35%
13 röster
Washintgon Capitals
3,01%
9 röster
Winnipeg Jets
4,35%
13 röster
Följer inget lag
5,69%
17 röster
2019-02-06, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leading
Och om farhågorna stämmer, hur fan kan man sumpa en karriär för dataspelande?? Kanske en spelban vore på sin plats.

Välj åtminstone ett bra spel att förstöra karriären med, som Resident Evil 2. Alla hockeyspelare har värdelös smak när det kommer till saker utanför hockey.
Citera
2019-02-06, 21:28
Medlem
appendixxivs avatar
[quote=leading|
Och om farhågorna stämmer, hur fan kan man sumpa en karriär för dataspelande?? Kanske en spelban vore på sin plats.[/QUOTE]

jag har mest viftat bort det där med fortnite som skämt eller trams, men det kanske ligger det nåt i det.
e grejen att han spelar på nätterna och inte får tillräckligt med sömn? vad i just fortnite gör att man blir en sämre hockeyspelare? watson har länge spelat bra trots alkolism (tills nu)lehner med psykisk sjukdom, nån har säkert krossat hjärta pga flickvänsproblem osv. alla gör ju nåt eller går igenom nåt annat när dom inte spelar hockey,
vad i just detta fall skulle påverka en så mkt att ens stats störtdyker?

Citat:
Ursprungligen postat av J-dilla
Brian Boyle till Preds för en andrarunda 2019.
Dyrt, leading skrev ett bra inlägg om anledningen till det tidigare. Hans kontrakt går ut säsongen 19/20.
Preds har redan bra tekningspelare. Man är skit i PP, i det avseendet kanske Boyle kan vara till mest nytta.
Samt så är han bra i PK.

PP/PK låter bra. kan inte boyles historia men jag antar att han med hans strlk e en pina att möta i slutspel samt bra framför mål som t.ex hörnqvist/simmonds. det e iaf punkter nashville sägs vilja bli bättre på (bl.a).
ngt devils-fan kanske kan säga nåt hans styrkor/svagheter. hoppas han kan vara en kugge i en malkvarn som ska hjälpa till att mala ner motståndare i playoff. 2nd låter spontant rätt dyrt men vi får se,kan ju bli bra.men d låter som 3 alt 4e lina-spelare så jag kommer iaf forts vänta på ngn stor trade för nashville men dom kanske nöjer sig så
Citera
2019-02-07, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av appendixxiv
jag har mest viftat bort det där med fortnite som skämt eller trams, men det kanske ligger det nåt i det.
e grejen att han spelar på nätterna och inte får tillräckligt med sömn? vad i just fortnite gör att man blir en sämre hockeyspelare? watson har länge spelat bra trots alkolism (tills nu)lehner med psykisk sjukdom, nån har säkert krossat hjärta pga flickvänsproblem osv. alla gör ju nåt eller går igenom nåt annat när dom inte spelar hockey,
vad i just detta fall skulle påverka en så mkt att ens stats störtdyker?

PP/PK låter bra. kan inte boyles historia men jag antar att han med hans strlk e en pina att möta i slutspel samt bra framför mål som t.ex hörnqvist/simmonds. det e iaf punkter nashville sägs vilja bli bättre på (bl.a).
ngt devils-fan kanske kan säga nåt hans styrkor/svagheter. hoppas han kan vara en kugge i en malkvarn som ska hjälpa till att mala ner motståndare i playoff. 2nd låter spontant rätt dyrt men vi får se,kan ju bli bra.men d låter som 3 alt 4e lina-spelare så jag kommer iaf forts vänta på ngn stor trade för nashville men dom kanske nöjer sig så

Boyle är väl en sk karaktärsspelare, ledaregenskaper och god påverkan på gruppen. Helt OK spelare, ingen superkanon idag. Det är också det om att snart är Poiles sista chans på bucklan.
Citera
2019-02-07, 09:08
Medlem
Jag tror att Laine är en sådan som har för begränsad talang för att fokusera på två saker samtidigt, kanske dela för att hans passion för sporten kanske inte är på den nivån som andra stjärnor. Laine harvade i finska B ligan året innan deaftåret, och underpresterade, så han är på detta sätt. Är väl inte direkt en styrka.

Sedan måste Laine bli mer mångsidig offensivt,
Citera
2019-02-07, 21:08
Melnyk igår:

Citat:
Boyle är väl en sk karaktärsspelare, ledaregenskaper och god påverkan på gruppen. Helt OK spelare, ingen superkanon idag. Det är också det om att snart är Poiles sista chans på bucklan.

Bara en sån sak som att komma tillbaka till NHL 1 år efter att ha diagnostiserats med leukemi är beundransvärt. Kommer ihåg att han gjorde ett hattrick i en match där temat var "hockey fights cancer" efteråt, kommer inte ihåg mot vem.
Senast redigerad av J-dilla 2019-02-07 kl. 21:16.
Citera
2019-02-07, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kortnamn
Laines Fortnitekonto:

https://fortnitetracker.com/profile/psn/Nalle_Puh29

Han spelar sinnessjukt mycket, tror nästan han är beroende. Hade jag varit Paul Marice hade jag gjort som en arg farsa och gett honom spelförbud.

Haha fan vad roligt. Är det bekräftat att det är hans konto?

De har väl haft runt minus 30-40 grader Celsius i winnipeg, så vad fan ska man annars göra
Senast redigerad av y8t3 2019-02-07 kl. 21:39.
Citera
2019-02-07, 21:40
Medlem
Swan65s avatar
14 matcher inatt, svårt att hinna med alla så fokuserar på Buffalo-Canes, Caps - Avs och Montreal - Jets
Citera
2019-02-07, 21:42
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-dilla
Bara en sån sak som att komma tillbaka till NHL 1 år efter att ha diagnostiserats med leukemi är beundransvärt. Kommer ihåg att han gjorde ett hattrick i en match där temat var "hockey fights cancer" efteråt, kommer inte ihåg mot vem.
Den matchen såg jag, dom dängde Pens med en massa mål. Minns att man nästan blev lite skrovlig i halsen...
Citera
2019-02-07, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1X2Helgardera
Den matchen såg jag, dom dängde Pens med en massa mål. Minns att man nästan blev lite skrovlig i halsen...

Faktum är att han bara missade en månad av regular season pga cancern.
Och faktum är att devils alltid spöar penguins ordentligt, trots att det inte borde kunna gå.

Ingen aning dock varför nashville vill ha boyle
Citera
2019-02-08, 05:49
Medlem
Swan65s avatar
Lustigt att EP och Kotkaniemi gjorde nästintill identiska mål inatt. Rappa handleder pöjkarna har. Jesperi har nu gjort mål i 4 raka
Citera
2019-02-08, 05:52
Medlem
Citat:
Hattrick av Zibanejad. Yes!

Äntligen har Sverige lite centerdjup igen, Zibby är 1C i Rangers nu, och har spelat bra.

Om OS hade varit med NHL proffs, då hade jag nog haft laget så;

W.Karlsson Bäckström Forsberg
Landeskog Zibanejad Rakell
A.Johnson Pettersson Järnkrok
Lundström Silfverberg Lucas Raymond (up n coming)

Hedman Dahlin
OEL Karlsson
Brännström Klingberg

Lundqvist
Lehner

Dock inget vidare med vingarna.
Jag tycker faktiskt 63 i devils har sett så bra ut det senaste, så han borde vara aktuell?
Citera
2019-02-08, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av y8t3
Faktum är att han bara missade en månad av regular season pga cancern.
Och faktum är att devils alltid spöar penguins ordentligt, trots att det inte borde kunna gå.

Ingen aning dock varför nashville vill ha boyle

Nashville vet att man går långt med djup och bredd. Till vilket pris som helst nu.

En till back, och de är "set" antar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in