2019-02-03, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Loafee har rätt angående biverkningar du kan vänta dig på en oxandrolon only kur. Om du inte hade legat på sen tidigare hade du ju möjligtvis kunnat köra oxandrolon ett tag innan du blir nedstängd, även om du säkert hade märkt av de lägre testonivåerna redan innan du blir helt nedstängd.

Gå ned på en cruise-dos och släng in oxandrolon och kliv av efter det. Eller oxandrolon + 650mg testo som du redan ligger på. Men kanske misstolkade ditt inlägg. Om du menar att du ligger på en cruise-dos testo och sedan anavar ("only") så fungerar det.
Menade att jag cruisar på anavar istället för testo under deffen men blir nog att sänka testo dosen till 125-250mg tilsammans med anavar istället för att sedan fortsätta på testo only cruise efter cirka 8v
Citera
2019-02-03, 22:40
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulverkoppen
Menade att jag cruisar på anavar istället för testo under deffen men blir nog att sänka testo dosen till 125-250mg tilsammans med anavar istället för att sedan fortsätta på testo only cruise efter cirka 8v

Kvalificerat dålig idé. Dels blir det för länge med anavar/oral, dels såär inte anavar och testosteron att betrakta som substitut för varandra. Alltså din kropp behöver ha en normal testosteronhalt för att fungera bra.

Välj låg dos testo istället, max 250 mg/v. Någon onödig vätskeansamling på en låg dos testo ska du inte behöva oroa dig för om du deffar på rätt sätt.
Citera
2019-02-03, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Kvalificerat dålig idé. Dels blir det för länge med anavar/oral, dels såär inte anavar och testosteron att betrakta som substitut för varandra. Alltså din kropp behöver ha en normal testosteronhalt för att fungera bra.

Välj låg dos testo istället, max 250 mg/v. Någon onödig vätskeansamling på en låg dos testo ska du inte behöva oroa dig för om du deffar på rätt sätt.

Jo som jag skrev så blir de nog att fortsätta på testo med en dos på 125-250mg ew, dock sugen på anavar mest för att jag är sugen på att testa just det preppet och särskilt under deff, 8 veckor är väll inte för länge för än anavar kur? 40/50 tänkte jag mig mer exakt sedan fortsätta på en testo cruise och höja kcal lite igen då jag vill använda anavar under peaken av min deff för att optimera resultat
Citera
2019-02-04, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Vad du kan förvänta dig beror på dina gener. Mer än ren iaf. Nolva är inget jag hade ens funderat på på den kuren, men vissa är känsliga så ha det hemma iaf. PCT behövs inte imho, men även om detta är meningarna delade. Jag mår sämre på nolva/clomid än att gå rakt av. Input på kuren: är det orala hade jag inte kört 60 dagar, det är i längsta laget. 6v tycker jag räcker om du nu ska riskera hälsan med orala istället för att välja injekt.

Citat:
Ursprungligen postat av ukklavek
60d på win är rätt länge, ökat behov av bra fett också. Kolla lever och blodfetter efter avslut.
Ang sty så räkna med en hel del, var dock försiktig då skaderisken ökar.
Mvh

Tack för svar!
Om jag kör Win 50/40 då, så får jag 20 piller kvar, kan man ge dom till en vän som kör 100/10?
Låter inte så jävla bra men han insisterar...

Juste, vet att detta inte är rätt tråd men snabb fråga, är apotektbutiken gröna? Någon här som beställt?
Anledningen till att jag ställde den frågan här var för att jag är jävligt försiktig och källkritisk, har svårt för att lita på sådant.
Citera
2019-02-04, 08:08
Medlem
isnisns avatar
Ligger på 250mg Test e e4d och adex(från svenskt apotek) 0.25mg eod. Har något smalt avlångt som ömmar till vänster mellan bröstvårtan och armhålan, är förvisso aningen bättre nu, men för ett par dagar sedan så sved det inuti när man tryckte lite lätt.
Något att oroa sig för?
Citera
2019-02-04, 08:40
Medlem
tnems avatar
Vet inte om det länkat till den här artikeln tidigare, skriven av King grub. Tyckte den var läsvärd, handlar om för- och nackdelar med AAS.
https://www.styrkelabbet.se/anabola-steroider/
Citera
2019-02-04, 11:15
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrippeKing
Tack för svar!
Om jag kör Win 50/40 då, så får jag 20 piller kvar, kan man ge dom till en vän som kör 100/10?
Låter inte så jävla bra men han insisterar...

Juste, vet att detta inte är rätt tråd men snabb fråga, är apotektbutiken gröna? Någon här som beställt?
Anledningen till att jag ställde den frågan här var för att jag är jävligt försiktig och källkritisk, har svårt för att lita på sådant.

Det behövs inte många kassa omdömen så har dom inte affärer längre. Dom flesta försöker göra rätt för sig, men kvaliteten på prylarna kan variera. Läs omdömen i trådarna, det är allt man kan göra. Och gör det här på flashback där inte shopparna betalar brädan.
Citera
2019-02-05, 09:24
Medlem
vakNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pfloyd
Rekommendationen är 21 dagar efter sista injektionen så börjar man med Nolvan. Tycker att testo e är bra att börja med för du slipper sticka så ofta. Mvh Pfloyd

Alla sidor jag läst på säger att börja Pct 14 dagar efter sista stick test e och sen köra Pct i 3 veckor.
Citera
2019-02-05, 15:52
Medlem
Hur viktigt är det att desinficera vialen innan stick? Känns som det kan hamna bakterier i oljan annars, men stod inget om det i injektionsguiden.
Citera
2019-02-05, 16:59
Medlem
vakNs avatar
Jag vill bara tacka alla som hjälpt mig har nu satt mitt första stick, oskulden är tagen. Fick sånt adrenalinpåslag att penis gömde sig men det gick smärtfritt, inte ens en droppe blod. Nu känns det trångt där jag stack mig men rädslan var omotiverad. Tack alla
Citera
2019-02-05, 18:38
Medlem
Thyrfings avatar
Har en varig och svullen "böld" i armen som jag fått antibiotika för att få bort infektionen. Är det på något sätt farligt att injicera medan man har en "aktiv" infektion pågående i en annan kroppsdel, eller nojar jag i onödan?
Citera
2019-02-06, 04:17
Medlem
Tjena, tänkte kolla vad folket tycker om att brygga/cruisa med hcg cirka 6v mellan kurer istället för lågdos testo.

Funderar på att hoppa av blast på 650mg testo och 350mg Npp och lägga in hcg efter 10-12 dagar och köra följande:
v.1 & v.2 - 2500iu EW
v.3 & v.4 - 1500iu EW
v.5 & v.6 - 1000iu EW

Därefter hoppa på testo igen
Har tidigare kört pct efter varje kur men har nu planer på att börja med ”blast n cruise” så hade varit intressant vad det har för för/nackdelar med hcg brygga och lågdos testo

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in