2019-01-30, 14:18
Medlem
Fenjal888s avatar
Jag håller med, 250 mg e5d är en vettigare dos.
Citera
2019-01-30, 20:19
Medlem
Hypotesuss avatar
Sällan jag förespråkar doshöjningar men jag är fullt benägen att hålla med föregående talare i detta. Alternativt lägger du dig på 2 x 125 mg uppdelat på 2 injektioner per vecka, ger dig en något högre dos och en jämnare nivå.
Citera
2019-02-01, 23:23
Medlem
SuicideByCops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersEklund
Har lite frågor angående när dem olika steroiderna börjar verka i kroppen.
Dianabol
Testo E
Winstrol.

Vad jag jag jag vet är att Teston tar lite längre tid att börja verka men att dbollar verkar direkt. Rätt mig om jag har fel.
Men hur är de med winstrolet?

Dbol börjar verka omgående efter konsumeringen. Enanthate kan man väl säga att om du sticker dig idag så har det börjat att verka fullt ut 4v från självaste sticket, om inte jag är helt ute .. Winstrol oral börjar verka omgående efter att du svalt dom men sedan så finns det ju stanozol inject & det vet jag för lite om.
Citera
2019-02-02, 00:23
Medlem
AndersEklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuicideByCop
Dbol börjar verka omgående efter konsumeringen. Enanthate kan man väl säga att om du sticker dig idag så har det börjat att verka fullt ut 4v från självaste sticket, om inte jag är helt ute .. Winstrol oral börjar verka omgående efter att du svalt dom men sedan så finns det ju stanozol inject & det vet jag för lite om.

Det är stanozol jag har, winstrol inject.
Citera
2019-02-02, 10:33
Medlem
Hej,

Använder ni era riktiga namn på ert BitCoin konto när ni köper bitcoins? Verkar som alla säljare vill att man ska verifiera sig innan man kan betala med swish. Hur gör ni för att köpa Bitcoins?
Citera
2019-02-02, 12:01
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haraldhardrada
Hej,

Använder ni era riktiga namn på ert BitCoin konto när ni köper bitcoins? Verkar som alla säljare vill att man ska verifiera sig innan man kan betala med swish. Hur gör ni för att köpa Bitcoins?

Ja. Varför är det ett problem för dig att en främling på nätet får reda på din identitet?
Citera
2019-02-02, 12:06
Medlem
Loafees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haraldhardrada
Hej,

Du får väl göra en enkel avvägning?

"Är det ett problem att denna tredjepart tar del av min information? Finns det en framtida risk för mig?"

Sen fattar man beslut.
Citera
2019-02-02, 21:37
Medlem
Varför ta AI i förebyggande syfte?
Borde man göra det eller är det onödig påverkan på kroppen, om man faktiskt inte behöver sänka östrogen-nivåerna?

Många här verkar ta det direkt från start, är det för att man inte har möjlighet att mäta östrogen tillräckligt ofta eller för att man vill "vara på säkra sidan"?
Om man inte tar AI från start, kan man ta det vid känningar utan att det har hunnit gå för långt?

Jag funderar på att göra en nybörjar kur, så Test E 350/mg e3.5d. Behöver jag ta en AI då eller kan jag vänta tills blodprov efter 7-8 veckor in i cykeln och ev. ta det då, eller ta innan vid känningar? Räcker det att ha Arimidex hemma eller "måste" jag ha Letrozole också?

Läste lite här, han verkar vara lite konservativ mot att ta AI i förebyggande syfte.
https://moreplatesmoredates.com/aromatase-inhibitor-while-on-steroids/
Citera
2019-02-03, 02:46
Medlem
Vad menas när folk skriver 20/20? Antar att det har med doseringen att göra men vad betyder att man skulle köra en Dianabol kur, 20/60?
Citera
2019-02-03, 03:50
Medlem
AndersEklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrippeKing
Vad menas när folk skriver 20/20? Antar att det har med doseringen att göra men vad betyder att man skulle köra en Dianabol kur, 20/60?

Mg per dag i antal dagar.
Citera
2019-02-03, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersEklund
Mg per dag i antal dagar.
Tack!

Då vet jag hur jag ska formulera denna fråga.
Jag har tänkt köra en Winstrol 50/60 kur. Hur stora styrkeökningar (på ett ungefär givetvis) bör jag förvänta mej om jag sköter kost och sömn, och givetvis tränar stenhårt?

Bör jag köra Nolvadex efter kuren, även om jag inte känner av gyno och andra känningar? Har läst att den kan vara onödigt efter en Win-only kur (om man inte får känningar).

Något annat jag bör ha i åtanke under kuren? Har man bättre välmående under kuren, eller sämre som på andra preparat?
Citera
2019-02-03, 09:42
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrippeKing
Tack!

Då vet jag hur jag ska formulera denna fråga.
Jag har tänkt köra en Winstrol 50/60 kur. Hur stora styrkeökningar (på ett ungefär givetvis) bör jag förvänta mej om jag sköter kost och sömn, och givetvis tränar stenhårt?

Bör jag köra Nolvadex efter kuren, även om jag inte känner av gyno och andra känningar? Har läst att den kan vara onödigt efter en Win-only kur (om man inte får känningar).

Något annat jag bör ha i åtanke under kuren? Har man bättre välmående under kuren, eller sämre som på andra preparat?

Vad du kan förvänta dig beror på dina gener. Mer än ren iaf. Nolva är inget jag hade ens funderat på på den kuren, men vissa är känsliga så ha det hemma iaf. PCT behövs inte imho, men även om detta är meningarna delade. Jag mår sämre på nolva/clomid än att gå rakt av. Input på kuren: är det orala hade jag inte kört 60 dagar, det är i längsta laget. 6v tycker jag räcker om du nu ska riskera hälsan med orala istället för att välja injekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in